UrbanT vs FH, Falling is easy

DeletedUser

Guest
Visst spioner finns i alla världar, men de bryter inte mot spelets regler. Däremot så har denna spionen dubbelkonto så han kommer åka dit. :)

har jag dubbelkonto? haha köa är inte dubbel konto, haha ja kände på mig att ja skulle få göra det i eran stam, riktigt kul. men ni måste ju inte spamma support, tror dom kommer bli trötta på er istället för att få dom med er haha
 

DeletedUser

Guest
det roligaste är att ni skickar in ticket att ja har 2konton på en värld haha, kö får man göra ;)
 

DeletedUser

Guest
Med den informationen som fanns på det forumet borde ni vara fett glada att ni vart av med skiten
 

DeletedUser

Guest
hehe

jag tycker enbart att det är ett löjligt och omoget sätt att agera på. ni har snart slått ut oss och ändå hålla på med sådana här fjanterier? jag som respekterat dig och tyckt du spelat på ett fair sätt kan inte längre säga att jag gör det.

det du gör är ju sånt 6-¨åringar gör du borde växa upp och hålla dig till ditt eget. det gör att folk kommer respektera dig mycket mer och se vilken bra spelare du är.

sköt om er så ses vi på någon annan värld då jag kommer få svårt o hitta ni stam adress där jag liggertill på kartan;-)

väl mött spartan**
 

DeletedUser

Guest
Precis vad jag tycker också spartan. Jag förstår att spioneri tillhör spelet men att göra det på ett sådant sätt är bara omoget.
 

DeletedUser

Guest
Precis vad jag tycker också spartan. Jag förstår att spioneri tillhör spelet men att göra det på ett sådant sätt är bara omoget.

det ingår ju i spelet att ha koll på sina medlemmar? det hät ät inte först gången foru raderas, v4 i nar det kommer ni väl i fh ihåg? haha
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, jag tror inte UT bryr sig om ni slutat respektera de, de är säkert glada, jag skulle ha gjort samma sak om jag vore i energi's plats, det är kul att sabotera för andra :D

Och som flera andra sa så är det ert fel att det hände, ni borde ha bättre koll på era medlemmar, hoppas ni har lärt er nu till kommande världar så att ni inte gör om samma misstag ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, FH får såååååå stryk :D

Kan man nog säga ja ;)

Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: FH FH-A
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 127
Sida 2: 2
Skillnad: 125

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 935,201
Sida 2: 17,283
Skillnad: 917,918

image.php
 

DeletedUser

Guest
byar?

jag har undrat vem som tappar byar i fh:D

ni gnäller över era tappade byar när vi tappar 50-100 byar om dagen:p

nu är kriget snart över, bra skött ifrån er sida, får önska er lycka till i värld 8a
 

DeletedUser

Guest
Vi har hittat den skyldige och han straffas med 13 piskrapp.
 

DeletedUser

Guest
den siste kämpen

så nu har ni tänkt att ge er på den sista kämpen:D?

men lite kränkande att inte ens få fejk på mig utan bara rens precis som jag offrar mina trupper till att ta emot rens när jag som ensam spelare har ungefär 20 miljoner poäng mindre en er stam:p

men se till o slå ut mig nu så ni kan gå vidare med det ni tänkt o göra:cool:

men monte jag vill ändå ha svar på mitt lilla mejl kan tänka mig vad det kommer stå men ändå:p
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kom igen spartan, lägg inte bara ner nu, var jobbig som faen och slå ut deras adels.. Ge dem några byar så dem känner sig säkra och skiter i att tajma, sen äre bara att slå ut deras adelsmän och plocka hem OBD ;)
 

DeletedUser

Guest
jepp

tror jag är den enda som inte har direkt minus emot urbanerna ännu och det ska jag försöka hålla så gått det går;)

adlar ska jag defenitivt plocka får hoppas det blir många.

nejdå byar släpper jag inte utan faight om jag inte måste, de har inte taimat tillräckligt bra ännu 2 sekunder emellan attaker räcker inte:cool:

skämt osidå jag kommer göra mitt yttersta för att visa att fh ändå har spelare som kämpar och som kan sin sak.. om det går enkelt får jag väl massa hånfulla skratt över att jag sa kan sin sak:p

men det får jag ta då..

obd ska jag upp i listan på alltid kul o vara rankad högt någonstans
 

DeletedUser

Guest
wohoo

1-0 till spartan** hehe är glad så länge det varar:D måste ju visa att även urbant kan förlora byar:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1-0 till spartan** hehe är glad så länge det varar:D måste ju visa att även urbant kan förlora byar

ja klart man förlorar ny adlade bya mitt i ditt kluster;) + att du kankse ska lära dig tajma innan du säger något haha 15 sek mellan varje adel, har du inte lärt dig opera:p o eftersom att du var vaken inatt så tar ja tllbaka byarna innan du vaknar ;) eftersom att du skickade typ4 off byar på varje by så vet ja alla dina off nu med haha du ska se att du kommer försvinna väldigt snabbt;)
 
Topp