UrbanT vs FH, Falling is easy

DeletedUser

Guest
energi

energi du är lite elak att köra över min k.ö så:eek:

tycker synd om honom, sitta där och försöka försvara mig när du släpper löst helvetet. tråkigt att du skulle anfalla mig just nu runt min födelsedag då jag inte hinner sitta här:rolleyes:

som det går att utläsa på statistiken verkar du gjort ett bra jobb, så fortsätt med detta, och så lycka till, nu börjar min sommar på ett annat sätt och värld 9 börjar så jag har väl snart gjort mitt i 8an, du får fortsätta smälla på mig ett tag till utan att det är jag:p

lycka till
 

DeletedUser

Guest
energi du är lite elak att köra över min k.ö så:eek:

tycker synd om honom, sitta där och försöka försvara mig när du släpper löst helvetet. tråkigt att du skulle anfalla mig just nu runt min födelsedag då jag inte hinner sitta här:rolleyes:

som det går att utläsa på statistiken verkar du gjort ett bra jobb, så fortsätt med detta, och så lycka till, nu börjar min sommar på ett annat sätt och värld 9 börjar så jag har väl snart gjort mitt i 8an, du får fortsätta smälla på mig ett tag till utan att det är jag:p

lycka till

trupperna har precis kommit tillbaka, skickar ut dom igen haha :) måste säga att det var nått som inte stämmde när jag ganska lätt kunde adla några byar i morse, nu på kvällen blev det tyvärr lite svårare men det är bara att skicka adlarna med offen :) lycka till på v9 om du nu ska spela
 

DeletedUser

Guest
Sluta vara så otroligt kaxig, snacka med mig på msn eller nått så jag får kaxa ner dig eller nått.. :p
 
Topp