UrbanT, igen.

DeletedUser

Guest
bara en andra tanke, e de inte soffpotatisarna som borde skicka anfall dagarna i ända?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag menar är att det är inte så konstigt att just du inte är under attack då många andra blir sönderslaktade.. Vi i Urban kan inte ta alla på samma sekund lilla du ;)
 

DeletedUser

Guest
E de lugnet före stormen nu eller? Verkar nästan kusligt lugnt.. Eller ni har kanske fått lite baksug på era dammsugare?

Din tid kommer snart, oroa dig inte! :) Annars kan du alltid ta en KÖ-lapp och ställa dig i KÖN.

VIP-platser är utsålda redan! ;) vill man ha en puss och lite kärlek så får man kämpa för det ^^
 

DeletedUser

Guest
*tar kölapp* 24, men va i... de e ju fortfarande på 1!
 

DeletedUser

Guest
Du verkar inte så insatt i ämnet. Men för att förtydliga läget så krigar Urbant's 34 spelare mot 472 spelare :)
men var inte rädd! Eran tid kommer så småningom.

tittar man på antal trupper, byar, poäng eller annat så blir det ju dock inte så stor skillnad eller? dessutom var det ni som startade kriget mot alla stammarna och inte vi så ser inte hur du kan klaga över att "vi är många fler som anfaller"
 

DeletedUser

Guest
tittar man på antal trupper, byar, poäng eller annat så blir det ju dock inte så stor skillnad eller? dessutom var det ni som startade kriget mot alla stammarna och inte vi så ser inte hur du kan klaga över att "vi är många fler som anfaller"

Ni är ju oerhört mycket mer spelare än vad vi är tillsammans. Vilket gör att vi i UT verkligen måste lägga ner en enorm tid och energi på att slåss mot så pass många samtidigt. Så även om skillnaden byar och poäng inte är så mycket krävs det bra mycket mer från oss att klara av det ;) Inte så att alla ni där ute spenderar samma tid framför TW som vi gör förmodar jag.

Men det är självvalt så man ska väl inte gnälla :p
 

DeletedUser

Guest
Tid lägger jag allt ner därför ska ni ner, "so long suckers"
 

DeletedUser

Guest
tänk på att de har skitdålig moral mot de flesta också.

men hoppas ändå att ni i UT krossas ( vore ju tråkigt om ni blev för dominerande)
 

DeletedUser

Guest
Moralen tar man lätt igen i antal offbyar jämfört med vad den lågmoralade har, så tänker jag.
 

DeletedUser

Guest
Kärlek till alla er som håller mig under press så att jag kan sitta vid TW hela dagen utan dåligt samvete <3
 

DeletedUser

Guest
En enorm offenisv lades upp mot mig igår, jag fick hela 50 inkommande och är mycket stolt över att säga "jag överlevde".

Men jag förstår inte meningen i att försöka distansadla mig med 1 adelsman 5h iväg. Det är bara idiotiskt ?

Aja, får vänja mig.
 

DeletedUser

Guest
tittar man på antal trupper, byar, poäng eller annat så blir det ju dock inte så stor skillnad eller? dessutom var det ni som startade kriget mot alla stammarna och inte vi så ser inte hur du kan klaga över att "vi är många fler som anfaller"

Inte menat att vara gnäll. Jag menar så att det låter som ni är besvikna på att vi inte kan ta alla spelare samtidigt. Vilket är uppenbart att det aldrig skulle gå ;)
 
Topp