UrbanT, igen.

DeletedUser

Guest
Halloj !

CGW och CFW.
Länge har dessa stammar legat och samlat kvalster, alldeles för länge har dem frossat på byar kring mitt kluster. Alldeles för länge har dem visat sig vid mitt kluster, alldeles för länge har dem spelat på v8. Alldeles, ja såhär kan jag hålla på hela dagen.

Som en allergiker mot kvalster måste jag dammsuga upp skiten, så. Let the vacum cleaning begin !

Glömde jag att nämna att mina kära vänner i UrbanT också är allergiker, aja, nu vet ni.

Mvh Sir Bubba
 

DeletedUser

Guest
Vilken poet! Eller är du kanske dammsugsförsäljare?
 

DeletedUser

Guest
Förmodligen jobbar han på tvins o ska sälja swiffel sweeper, h2o mopps eller någon sånt.
 

DeletedUser

Guest
Aja baja att anfalla de som är mindre ;).

Skämt å sido. De ska bli kul detta att det äntligen händer något och det lär ju bli världskrig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
har domlegat länge runt ditt kluster? du började ju spela för 1 vecka sen en det kankse öär mycket för dig? :O
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jag är ingen försäljare, bara en nöjd kund, jag älskar att dammsuga !


"Kvalster, kvalster, vad gör du ?
Kvalster, kvalster, hur mår du ?
Kvalster kvalster, förstår du ?
Att jag inte bryr mig ett skit om dig, its time to clean you of my mind !
So let us have fun, slamming the drum, making them cry, lets drop hell over the sky !
Oh ! Kvalster."
 

DeletedUser

Guest
Haha, som många andra i urban så tar du dig själv och själva spelet på väldigt stort allvar, lite för stort allvar. Blir lite skrattretande ;)

jaja, det blir nog en trevlig strid detta:)
 

DeletedUser

Guest
Jag skrattade när jag läste det... Inget förbjudet med det, eller?

Sen vet jag att alla i Urban också är väldigt bra lirare.. Och krigare.. Inget snack om den saken :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, som många andra i urban så tar du dig själv och själva spelet på väldigt stort allvar, lite för stort allvar. Blir lite skrattretande ;)

jaja, det blir nog en trevlig strid detta:)

Ja väljer man lägga ner så pass mycket tid som många av oss gör av sitt liv på detta spel så tar man nog det på en hel del allvar trots allt :)
 

DeletedUser

Guest
E de lugnet före stormen nu eller? Verkar nästan kusligt lugnt.. Eller ni har kanske fått lite baksug på era dammsugare?
 

DeletedUser

Guest
Nä, men har faktiskt praktiserat på SMHI, riktigt intressant. Trodde vi skulle få motstånd av urbanerna.
 

DeletedUser

Guest
Du verkar inte så insatt i ämnet. Men för att förtydliga läget så krigar Urbant's 34 spelare mot 472 spelare :)
men var inte rädd! Eran tid kommer så småningom.
 

DeletedUser

Guest
Ja ni, jag kan bara svara för mig själv och förnekar inte att många av oss är ett gäng soffpotatisar...
 

DeletedUser

Guest
Ni tog oss på sängen helt klart=)
Dock kommer det att ändras inom någon dag bara.. Rymd-ragnar is coming for you:D
 
Topp