Uppsägning av Allians Dc

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
haha sorry för jag skriver igen men detta e lite kul för mig:) om du kollar på mailet då jag skrev det du citerat:d, så ser du klart och tydligt att jag har mail från cruelbutfair som säger klart och tydligt också att ni skulle joina dom innan tjeckan upplöstes var dom inte våra fiender då heller? lite får du tänka:)

Kan vidrabefodra mailet också rhare?;):rolleyes:

Jag får den informationen från min drottning om jag vill ha den, så du kan behålla ditt brev
 

DeletedUser

Guest
men enligt det så e ni flyktingar ändå:)
så då hade WCW familjen rätt ändå eftersom ni tänkte gå över innan tjeckans skulle upplösas:D
 

DeletedUser

Guest
Det är ju fortfarande WCW som har godkänt det genom att ingå i dessa avtal och vapenvila
När ska du läsa mina inlägg?
 

DeletedUser

Guest
????

Enligt ditt IP kan du inte deffa upp fariyone men det hör ju inte till diskussionen heller



Tydligen hade ju inte STsWCW något avtal med KGB eftersom ni inte fick veta om det, men ni lyckades ju inte heller ta några byar av oss, så varför skulle vi då fly från er?

Vi vet att du inte gillar oss det har du ju klart o tydligt talat om redan innan du tillförde den där texten om att det du säger har inget med din stam att göra, men innan var vi allierade o konstigt att din stamledning där lät dig spy galla över oss, kanske var en av orsakerna till att vi sa upp allyn med din stam. Blanda inte ihopa världarna är du snäll ...

Bara en fråga rhare som du heter på 3an, hur kan du veta ang Gurkish IP-adress?
Ang kriget mot KGB så hade vi krig mot dem längre än NwcwMA hade, inte alltid vi krigar mot samma mål beroende på geografiskt läge osv.... även om vi ser samma motståndare som fiender.....
 

DeletedUser

Guest
Det är en generell uppfattning jag fått bara
Ni får gärna bevisa att den uppfattningen inte stämmer

Lägg inte ner så mycket vikt vid flyktingsnacket bara
När ska STsWCW få kriga då förresten?
Allt ni gör är att deffa upp NwcwMA i deras krig
Borde det inte vara tvärtom för en gångs skull?
Att ni vänder er åt andra hållet och tar någon stam där istället

Tror sydväst är det väderstrecket som har minst DC-byar så om det nu skulle bli krig mellan WCW och DC så blir det ännumer deffa för STsWCW och sen bara sitta och titta på

Kanske börjar bli dags att ändra på Sim City-stämpeln och faktiskt göra något konstruktivt istället
Väx och skaffa er ett eget imperium istället för att låta mormor NwcwMA utnyttja er

Men vem är jag att uttala mej om WCW-familjens interna problem?
Jag har ju ingen som helst insikt där

Fan vad jag babblar på om ingenting :O

Hursomhelst, ni gör som ni vill
Jag var på väg att lägga ner v3, men nu börjar det bli intressant igen när kartan plötsligt blivit röd igen :)

As usual, detta är inget officiellt uttalande från DC, utan bara mina små personliga, onödiga funderingar
 

DeletedUser

Guest
Då frågar jag mej fortfarande varför WCW och Corian gick med på vapenvilan
Det är ju de som har tagit bort vår flyktingstämpel



Andledningen till att vi gick med på att inte flykting förklara er eller alternativt sluta anfalla var för att ni lätt oss tro att ni var trogna corian och att ni skulle genom föra diverse tjänster åt oss som gynnade våran sak.

Men allt var bara BS för att ni skulle vinna tid och kunna bygga upp er och kunna gama på era gammla stam fränders byar.

Så kom inte med nåt Skit snack.

Jag respekterar dig Lemon lime du har många bra synpunkter och i mina ögon är en duktig spelare men jag tror tyvär att Dc tid är förbi.

mvh Sir L
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
om KGB spelarna e flyktingar varför ens skaffa en ally med DC isf från första början.. all skit snack o ilska som ni slänger på varann här i forummet e väl lite onödigt, ser ni KGB spelarna som flyktingar så kan ni väl ta o göra något åt de ist, eller??

mindre snack mer verkstad tack
 

DeletedUser

Guest
Det är en generell uppfattning jag fått bara
Ni får gärna bevisa att den uppfattningen inte stämmer

Lägg inte ner så mycket vikt vid flyktingsnacket bara
När ska STsWCW få kriga då förresten?
Allt ni gör är att deffa upp NwcwMA i deras krig
[/B]

under in tid i WCW så deffa vi oss själva , så det där tar du ur luften nu iaf , ingen i stswcw deffa mig , vi i fronten deffa oss själva och varandra , var nog därför över 100 av mina deffbyar stod tomma under kriget mot tjekan =)

sen en till sak:

Ursprungligen postat av LemonLime Visa inlägg
Enligt ditt IP kan du inte deffa upp fariyone men det hör ju inte till diskussionen heller
______________________
hur kan du veta att dom dela IP ? utnyttjar du din ställning som moderator eller dina (kontakter) inom admin världen ? eller drog du en chansning , eller har du var in på deras konton och kollat deras inloggningar??
______________________

alla verkar tro att det ska bli krig bara för att en allians sägs upp? varför tror alla det ? finns det indikationer till ett storkrig? som alla vet pågår det ett stor krig redan (barbar byar) det kriget har pågått snart 1 månad mina vänner och pågår fortfarande , alla vill ha en bit av kakan o ingen har tid för levande fiender byar
***
LemonLime du verkar själv om detta och alla hoppar på dig mer eller mindre , inte dags att lägga ner detta ist och låta allianserna vara uppsagda? är väl inge mer med det ?
***
sen är det en spel online spel där det går ut på att kriga och inte köra simcity , då finns det andra spel att lägga tiden på tex simcity , jag personligen bad om fiender då jag inte hade nått att anfall , att bara sitta och rulla tummarna i ett sådant spel är ju stört enligt mig , av erfarenhet av andra krigs spel krigar man inte sitter och stickar vantar och väntar på att ett kryss ska dyka upp , man ska ge andra dom kryssen och huvudbryn =)
 

DeletedUser

Guest
Har "forumsmoderator generellt" tillgång till allt på v3 och spelar där samtidigt?:eek:

Externa forum låter som enda lösningen i en sån soppa.
 

DeletedUser

Guest
KGB hade en god relation med både WCW och Corian med klara diskussioner och avtal gällande bland annat alla barbarbyar som uppkommit efter Tjekan
Dock hade WCW lite svårt för att hålla sin del av avtalen ;)

Om du nu är så insatt i hur avtalet såg ut, så kan du klart och tydligt gå in på stats och se vilka det var som bröt avtalet. Ironiskt nog så var en av de som bröt avtalet först den som bröt det, och då med en extremt undermålig förklaring till varför han bröt det. Det där med avtalsrätt är inte hans starkaste sida. ;)
 

DeletedUser

Guest
Enligt ditt IP kan du inte deffa upp fariyone men det hör ju inte till diskussionen heller

Nej, det hör inte direkt till diskussionen men kommer tas upp med Nino.

Jag vet att du kan se IP på forum-användare som moderator men att utnyttja detta till egen personlig vinning och kommentarer i trådar är power abuse imo.
Misstänkte du ngt fulspel skulle du skickat en ticket eller låtit Alex ta hand om det.
 

DeletedUser

Guest
om KGB spelarna e flyktingar varför ens skaffa en ally med DC isf från första början.. all skit snack o ilska som ni slänger på varann här i forummet e väl lite onödigt, ser ni KGB spelarna som flyktingar så kan ni väl ta o göra något åt de ist, eller??

mindre snack mer verkstad tack

Ic3princ3 är ute och snurrar.
Alliansen är äldre än ditt medlemskap i DC och det finns folk som ärar avtal och respekterar andra spelare.

Jag fick precis en feeling att dessa ord kan tas för en krigsförklaring
Vi får tala vidare om detta igm du och jag

Låt folk i ledningen tala med Sir L.
Imo, du har avsagt dig det hela genom dina egna uttalanden här på forumet och du sitter dessutom inte i ledningen för DC, kanske möjligtvis ledningsgruppen.
Oavsett vilket - i slutändan är det CBF som bestämmer men du ska ha rätt att uttrycka dina åsikter (förhoppningsvis).
 

DeletedUser

Guest
Herreguuud

Måste säga att jag nu minns varför jag inte tittar här så mycket är bara en massa små tjafs om det ena o det andra.

Jag kommer nu att lämna denna disskution för att spela det spel jag älskar i ställe.

Så snälla lägg ner nu allihop

Sedan vill jag ta vara på tillfället och säga att

ENDAST MINA ORD HÄR I DETTA FORUM ÄR CORIANS ORD INGEN ANNANS.

så det kan nu ni från Coriander tänka på att skriv med hövlighet och respekt för nästa dag kan de vara din stam kompis du talar illa om så snälla sakliga och respektabla utalande bara om ni nu måste hävda er på detta forum.

mvh Sir L
Stolt ledare av Coriander och dess tappra trupper
 

DeletedUser

Guest
tycker det bara är att låsa tråden ja då det bara ältas nu , det som skulle sägas har sagts faktiskt

och kolla det med IP om det är för vinnings skull han har sin post eller om det är partiskt/opartiskt

önskar alla en underbar fortsättning på dagen med , kommit snö o kallt här igen så blir elda o spela TW idag =)
 

DeletedUser

Guest
Enligt ditt IP kan du inte deffa upp fariyone men det hör ju inte till diskussionen heller

*host, host*

Vafan är det här ???
Sitter du aktivt och kollar IP nummer på folk i samma värld du spelar i ???
Och var det inte du sade nåt om att mods inte fuskar ???

FY FAN !!!

Antar att tesen stämmer, det som gapar högst efter lagbeskydd oftast är den största av skurkar.
 

DeletedUser

Guest
*host, host*

Vafan är det här ???
Sitter du aktivt och kollar IP nummer på folk i samma värld du spelar i ???
Och var det inte du sade nåt om att mods inte fuskar ???

FY FAN !!!

Antar att tesen stämmer, det som gapar högst efter lagbeskydd oftast är den största av skurkar.

Välkommen till .se, inget nytt att admins/mods abusear sina krafter.
 

DeletedUser

Guest
*host, host*

Vafan är det här ???
Sitter du aktivt och kollar IP nummer på folk i samma värld du spelar i ???
Och var det inte du sade nåt om att mods inte fuskar ???

FY FAN !!!

Antar att tesen stämmer, det som gapar högst efter lagbeskydd oftast är den största av skurkar.

edit.......
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
The return of the Deus

Ne men titta vi har fått in fin besök i våran tråd

Hej Dm det var inte i går vart har världen tagit dig måste säga att jag saknar dig lite faktisk :)

Walin kul att se att du lever med ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ne men titta vi har fått in fin besök i våran tråd

Hej Dm det var inte i går vart har världen tagit dig måste säga att jag saknar dig lite faktisk :)

Walin kul att se att du lever med ;)

Naaaw... Så gullit, man är saknad av sin nemesis.. ;)

hihihi...
Nja, var bara inne och checkade av hur det går i V3 numera.
Måste ju se vad vägglössen har för sig, vettu... hihihi...

Måste dock bara poängtera det faktum att Corian brutit ally med DC.
Det var väntat... Visste att DC som vanligt är massa snack och liten verkstad.
Dock har dom väl ett par spelare nu som inte spelar simcity.

Och med en sådan ledare dem har, som lider av sådan hybris och i sin enfald tror att denne har rätten att ställa krav och tala om för andra hur saker och ting ska vara, så var detta dock ingen överraskning.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp