Uppsägning av Allians Dc

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tycker henrik har en viktig punkt här.

Då frågar jag mej fortfarande varför WCW och Corian gick med på vapenvilan
Det är ju de som har tagit bort vår flyktingstämpel

KGB har förlorat byar till wcw sen KGB startades och inte lång tid innan mergen med DC.

Dessa byar kan mycket väl ha varit en del i avtalet vilket jag inte tycker att du ska uttala dej allt för mycket om eftersom du inte själv var en del av det

Men för att klargöra så har vi tiderna alla så kallat lämnade enligt dig, konstig att det är samma tid som när stammen upplöstes och fortfarande var i krig. Enbart 2 spelare lämnar på annan tid än resten.

Det får fortfarande stå för de stammarna som avtalet var mellan

Jag tror Ode kan intyga att han hade attacker på sig från fd Tjekan-spelare efter denna tid.

Jag gick från Tjekan till Corian och jag vet mycket väl att han hade över 5000 inkommande anfall från spelare som SLUTAT och inte av spelare som fortsatte
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
jag fattar inte mycket av alla dessa fina ord:D men jag tycker att om man lämnar fiende stammen och blir stamlös och sen allierade bjuder in de som lämnat fiende stammen till en allierad är det de som bjuder in som har gjort fel,sen att WCW hade gått med på en peace hade jag ingen aning om
 

DeletedUser

Guest
back till topic... Och varför bryr sig så många om att aliansen bröts? om jag skulle vart någon stor ledare i corian skulle jag hållt tyst om det och lossats som inget
 

DeletedUser

Guest
Dessa byar kan mycket väl ha varit en del i avtalet vilket jag inte tycker att du ska uttala dej allt för mycket om eftersom du inte själv var en del av det

Hur kan du sitta och säga att ni krigade mot KGB när inga byar togs?

Du sitter och säger att wcw inte krigade med KGB och inga byar togs, men att byar togs ändå.

Jag uttalar mig i de frågor jag har information om.

Agge11:
Uppsägningen av alliansen med DC är viktig att gå ut med då man informerar om läget för alla på världen om vad som sker.
Det är 2 stora stammar som bryter alliansen med en annan stor stam, då berör det imho hela världen.
DC-familjen har haft dessa stammar som allierade en bra stund och det blir omvälvande då DC varit allierade/haft IAP med nästan hela världen.
 

DeletedUser

Guest
Du sitter och säger att wcw inte krigade med KGB och inga byar togs, men att byar togs ändå.

Jag uttalar mig i de frågor jag har information om.

Spelaren jag besvarade är med i STsWCW och de tog inga byar vilket du kan se på twstats
Familj eller inte, det är en annan stam
 

DeletedUser

Guest
Spelaren jag besvarade är med i STsWCW och de tog inga byar vilket du kan se på twstats
Familj eller inte, det är en annan stam

Då menar du att ni är flyktingar för STsCW eftersom det är skilda stammar med skild politik?
Däri ligger kanske en av motiveringarna till att bryta alliansen, för att du ser alla familjestammar som enbart allierade och bryr dig föga om vad delar av en stam tycker.
Denna anda kanske genomsyrar DC, vad kan jag veta om det och deras informationsflöde?
 

DeletedUser

Guest
Då menar du att ni är flyktingar för STsCW eftersom det är skilda stammar med skild politik?
Däri ligger kanske en av motiveringarna till att bryta alliansen, för att du ser alla familjestammar som enbart allierade och bryr dig föga om vad delar av en stam tycker.
Denna anda kanske genomsyrar DC, vad kan jag veta om det och deras informationsflöde?

Om de nu hade varit mer än bara allierade tycker jag att NwcwMA och nWCW-K borde ha informerat STsWCW om att det inte längre var krig

Tycker inte du det?
 

DeletedUser

Guest
Om de nu hade varit mer än bara allierade tycker jag att NwcwMA och nWCW-K borde ha informerat STsWCW om att det inte längre var krig

Tycker inte du det?

Jo, det tycker jag.
Men det kanske är informationsflödet "rykten går först, fakta kommer sist, om det kommer alls från ledningen" - vad vet jag?
 

DeletedUser

Guest
Han menar ju att vi i våran familj har tagit byar & att vi i våran stam har skickat attacker under den tiden.

Inte jätte svårt att förstå, eller hur

Men om nu STsWCW har anfallit KGB trots avtalet som KGB hade med de andra WCW-stammarna så är det ju STsWCW som har gjort fel vilket innebär att varken KGB eller DC kan anklagas för att ta in flyktingar vilket vissa spelare i STsWCW som vanligt är väldigt duktiga på att gapa om
 

DeletedUser

Guest
Men om nu STsWCW har anfallit KGB trots avtalet som KGB hade med de andra WCW-stammarna så är det ju STsWCW som har gjort fel vilket innebär att varken KGB eller DC kan anklagas för att ta in flyktingar vilket vissa spelare i STsWCW som vanligt är väldigt duktiga på att gapa om

haha intressant, du kan lägga dig i detta egentligen men enligt Ditt namn LemonLime spelar du inte på v3, Är du en sån här spelare som tar över andras konton?:)

och asså dom räknas fortfarande som flyktingar då, vi har en vapenvila med KGB, men den kanske bara e för stunden, det hade aldrig varit i en evighet vet till och med du, Enligt Cruelbutfair så skulle ni joina långt innan Tjeckans Skulle upplösas, då ni räknas som flyktingar:)

Ämne hej:/
Samtalspartner Cruelbutfair
Grupp: Inbox Inbox




» Större textruta
» Mindre textruta
Gurkish på 07.01. kl 13:35okey:S
Cruelbutfair på 07.01. kl 09:28Var planerat sen länge, redan innan tjekan upplöstes att dom skulle bli en del av DC familjen
Gurkish på 07.01. kl 00:30Varför tog ni med KGB spelare?
Lugmt bara en fråga, bara nyfiken
 

DeletedUser

Guest
haha intressant, du kan lägga dig i detta egentligen men enligt Ditt namn LemonLime spelar du inte på v3, Är du en sån här spelare som tar över andras konton?:)

Enligt ditt IP kan du inte deffa upp fariyone men det hör ju inte till diskussionen heller

och asså dom räknas fortfarande som flyktingar då, vi har en vapenvila med KGB, men den kanske bara e för stunden, det hade aldrig varit i en evighet vet till och med du, Enligt Cruelbutfair så skulle ni joina långt innan Tjeckans Skulle upplösas, då ni räknas som flyktingar:)

Tydligen hade ju inte STsWCW något avtal med KGB eftersom ni inte fick veta om det, men ni lyckades ju inte heller ta några byar av oss, så varför skulle vi då fly från er?
 

DeletedUser

Guest
haha intressant, du kan lägga dig i detta egentligen men enligt Ditt namn LemonLime spelar du inte på v3, Är du en sån här spelare som tar över andras konton?:)

Om du går tillbaka ser du han undertecknar si som rhare så nog spelas det på v3 =)
 

DeletedUser

Guest
Enligt ditt IP kan du inte deffa upp fariyone men det hör ju inte till diskussionen heller



Tydligen hade ju inte STsWCW något avtal med KGB eftersom ni inte fick veta om det, men ni lyckades ju inte heller ta några byar av oss, så varför skulle vi då fly från er?

haha thata:) såg du det:) kanske för att hon e min mor:p inte konstigt om vi har samma IP adress, Jag kan skydda henne på många sätt:) adla ner stackarn som attackerar, förstöra hans liv på v3:)


haha e du från TW teamet eller:) lite cheat att kolla andras IP adresser:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tydligen hade ju inte STsWCW något avtal med KGB eftersom ni inte fick veta om det, men ni lyckades ju inte heller ta några byar av oss, så varför skulle vi då fly från er?

haha sorry för jag skriver igen men detta e lite kul för mig:) om du kollar på mailet då jag skrev det du citerat:d, så ser du klart och tydligt att jag har mail från cruelbutfair som säger klart och tydligt också att ni skulle joina dom innan tjeckan upplöstes var dom inte våra fiender då heller? lite får du tänka:)

Kan vidrabefodra mailet också rhare?;):rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp