United Angels

DeletedUser

Guest
Haha okej men ärligt talat så tror inte jag ni kommer starta nåt riktigt krig.. Teg,? T*K? eller MoX-T när dom är redan sönder slaktad av AN och atwm .. jag fattar inte kan det va kul att bara vänta ut tiden med att fega xD tänk på att er IAP med AN håller inte i evigheten ;)

Vi trycker till T*K och en del av dom som lämnat T*K. Kolla TW-stats.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Citat:Ursprungligen postat av teds
Vi trycker till T*K och en del av dom som lämnat T*K. Kolla TW-stats.

precis det är ju det jag menar en rank 2 stam ska inte kriga mot en noob stam
__________________

Dampen vissa gillar att färga hela kartan ljusblå eller lila... då blir det inte så mycket kvar.
 

DeletedUser

Guest
Har spelat med eller jämte flera av t*ks medlemmar under lååång tid, så att kalla dom noobs är väl elakt tycker jag
 
Reaktionspoäng
0
precis det är ju det jag menar en rank 2 stam ska inte kriga mot en noob stam :(

Det är du som kallar det krig. ;) Det finns en anledning till att det inte kommit någon krigsförklaring. Det är en koordinerad expansion, vi hade inget att förklara krig för. Man kan självklart kalla det för ordklyveri och säga att en koordinerad expansion är krig, men faktum kvarstår, deras byar ligger bra till och vi vill ha dem, kalla det vad du vill. Vi tar de byar som är mest intressanta. Och för övrigt är det tre stammar och inte en numera. :D (sen kunde ju faktiskt inte vi ro för att de beslutade sig för att splittra T*K dagarna innan vi satte igång)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det är du som kallar det krig. ;) Det finns en anledning till att det inte kommit någon krigsförklaring. Det är en koordinerad expansion, vi hade inget att förklara krig för. Man kan självklart kalla det för ordklyveri och säga att en koordinerad expansion är krig, men faktum kvarstår, deras byar ligger bra till och vi vill ha dem, kalla det vad du vill. Vi tar de byar som är mest intressanta. Och för övrigt är det tre stammar och inte en numera. :D

Ne ni tar inte dom som är intresanta ni tar dom ni vågar :)
 
Reaktionspoäng
0
"He who wishes to fight must first count the cost. When you engage in actual fighting, if victory is long in coming, then men's weapons will grow dull and their ardor will be dampened. If you lay siege to a town, you will exhaust your strength. Again, if the campaign is protracted, the resources of the State will not be equal to the strain. Now, when your weapons are dulled, your ardor dampened, your strength exhausted and your treasure spent, other chieftains will spring up to take advantage of your extremity. Then no man, however wise, will be able to avert the consequences that must ensue... In war, then, let your great object be victory, not lengthy campaigns.

-Sun Tzu, the Art of War
 

DeletedUser

Guest
Haha okej men ärligt talat så tror inte jag ni kommer starta nåt riktigt krig.. Teg,? T*K? eller MoX-T när dom är redan sönder slaktad av AN och atwm .. jag fattar inte kan det va kul att bara vänta ut tiden med att fega xD tänk på att er IAP med AN håller inte i evigheten ;)

Snälla håll dig till v9 forumet o sluta "skit kasta" om UA... Någon som ska snacka om feghet (som jag inte förstår varför du ens använder emot oss då vi aldrig haft konflikter med dig vad jag visste?) är iaf inte du, inte av vad man sett på din karriär på v9.
 

DeletedUser

Guest
"He who wishes to fight must first count the cost. When you engage in actual fighting, if victory is long in coming, then men's weapons will grow dull and their ardor will be dampened. If you lay siege to a town, you will exhaust your strength. Again, if the campaign is protracted, the resources of the State will not be equal to the strain. Now, when your weapons are dulled, your ardor dampened, your strength exhausted and your treasure spent, other chieftains will spring up to take advantage of your extremity. Then no man, however wise, will be able to avert the consequences that must ensue... In war, then, let your great object be victory, not lengthy campaigns.

-Sun Tzu, the Art of War

Inte lönt o svara han egentligen.. Han är bara ute efter att provocera, kolla upp hans karriär på v9 så förstår du.
 

DeletedUser

Guest
Ne ni tar inte dom som är intresanta ni tar dom ni vågar :)

jag måste hålla med.. i och med att jag inte får några anfall på mig.. vill ni inte bråka med mig och mina stam polare??

Det är du som kallar det krig. ;) Det finns en anledning till att det inte kommit någon krigsförklaring. Det är en koordinerad expansion, vi hade inget att förklara krig för. Man kan självklart kalla det för ordklyveri och säga att en koordinerad expansion är krig, men faktum kvarstår, deras byar ligger bra till och vi vill ha dem, kalla det vad du vill. Vi tar de byar som är mest intressanta. Och för övrigt är det tre stammar och inte en numera. :D (sen kunde ju faktiskt inte vi ro för att de beslutade sig för att splittra T*K dagarna innan vi satte igång)

3 stammar?? jag gjorde en och la ner den för jag fick ett erbjudande.. och för den delen ni är ju välkommna att försöka ta ut mina vänner, mina irls.. ska ni ta dom så får ni kämpa för dom..
 

DeletedUser

Guest
jag måste hålla med.. i och med att jag inte får några anfall på mig.. vill ni inte bråka med mig och mina stam polare??



3 stammar?? jag gjorde en och la ner den för jag fick ett erbjudande.. och för den delen ni är ju välkommna att försöka ta ut mina vänner, mina irls.. ska ni ta dom så får ni kämpa för dom..
Så fort du fick lite rykten om att vi skulle anfalla (T*K) gjorde du en egen stam, sluta försöka gömma dig, nu bakom dina 4 polare i stammen... vi darrar ju nästan av skräck :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jag måste hålla med.. i och med att jag inte får några anfall på mig.. vill ni inte bråka med mig och mina stam polare??



3 stammar?? jag gjorde en och la ner den för jag fick ett erbjudande.. och för den delen ni är ju välkommna att försöka ta ut mina vänner, mina irls.. ska ni ta dom så får ni kämpa för dom..

Vill dina "stampolare" verkligen att du hetsar till krig?
 

DeletedUser

Guest
först och främst.. ryktet kom efter jag lämnade stammen.. 30 minuter efter.. vi som lämnade lämnade för att vi inte gillade hur stammen sköttes.. och hur räknar du Mixonn?? vi är 4 st totalt så hur kan jag ha 4 stamkompisar.. dom vet min historia på v7 så att jag kan tala mycket vet dom.. men jag har saker jag inte delgett än.. jag har lite unika saker jag gör.. men hur som helst.. jag lämnade innan ryktet nådde mig..


11.05. kl 21:03 nådde ryktet mig..
11.05. kl 20:25 lämnade jag stammen..
Så jag lämnade nästan 30 minuter innan..
 

DeletedUser

Guest
38min innan, om du skall vara EXAKT =)
 
Senast redigerad av en moderator:

Etta-nolla

New Member
Reaktionspoäng
0
jag måste hålla med.. i och med att jag inte får några anfall på mig.. vill ni inte bråka med mig och mina stam polare??



3 stammar?? jag gjorde en och la ner den för jag fick ett erbjudande.. och för den delen ni är ju välkommna att försöka ta ut mina vänner, mina irls.. ska ni ta dom så får ni kämpa för dom..

*asg*

Du är verkligen stor i orden:p Tror du att det hjälper att snacka en massa om sina vänner och irls?

Blir ju bara rimmen nästa ändå:D
 

DeletedUser

Guest
.. och hur räknar du Mixonn??
Jag räknar alldeles fantastiskt egentligen, men då du nickar nåt annat så blev det lite knas i skallen. Men visst, dina 3 stampolare då... Man kissar ju nästan på sig nu, blir bara värre och värre :rolleyes:


men jag har saker jag inte delgett än.. jag har lite unika saker jag gör..
Jaså... unika saker som du håller inne på, visa dom på slagfältet vettja :p Jag vill gärna se dessa "unika" saker...

dom vet min historia på v7 så att jag kan tala mycket vet dom..
Jajemen, du är bra på snacka du... finns det nåt mer du är bra på?
 
Topp