United Angels

Reaktionspoäng
0
Änglarna och United Tribes har länge varit allierade och haft ett gott samarbete. Vi har handlat, diskuterat och kämpat tillsammans och har under en tid känt att det var dags att gå vidare till nästa steg. Imorse togs detta steg.
Våra forna stammar, länge leve deras minne, har nu stigit upp till himlen i ett hav av eld och äro numera historia.
Ur den rykande askan stiger likt fågeln Fenix en ny stam, United Angels och dess systerstam United Angelics. Var hälsade v7.

iconunitedangels.gif


Vänligen,

The Inquisitor - Diplomat i United Angels/United Angelics
 

Gejken

Member
Reaktionspoäng
0
ska jag fixa så ni blir en och samma stam på de självuppdaterade kartorna?:)
 

DeletedUser

Guest
Får se om ni hittar rätt sida i det stora kriget eller om ni ligger och lurar^^
 

DeletedUser

Guest
Finns ju ingen rätt eller fel sida. Fel av mig. Jag vill bara att en till stam ska in i kriget, förhoppnings vis på MoX-Ts sida så det blir lite jämnt. Som som sagt finns igen rätt eller fel sida. Och detta är bra lite OT kanske...
 

DeletedUser

Guest
Finns ju ingen rätt eller fel sida. Fel av mig. Jag vill bara att en till stam ska in i kriget, förhoppnings vis på MoX-Ts sida så det blir lite jämnt. Som som sagt finns igen rätt eller fel sida. Och detta är bra lite OT kanske...

Jag har hört att nit/ctwa har Xenu (den sanne och enda guden) på sin sida, skulle man våga ta risken att bli förintad? Vill ju inte att massor av sjukdomar ska komma till mina marker, har ju hört att ni har problem med sjukdomarna hos er sen ni förklara krig mot Xenu's tjänare?
 

DeletedUser

Guest
Välkommen till v7, eder nya skapelse! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Detta var väntat!<3

Smäll på (T*K) nu så man får se vad ni går för! :)
 
Reaktionspoäng
0
det har varit mycket internadling och adling av barbarer från spelare som avslutat konton. Men snart ska vi ha lite kul också ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha okej men ärligt talat så tror inte jag ni kommer starta nåt riktigt krig.. Teg,? T*K? eller MoX-T när dom är redan sönder slaktad av AN och atwm .. jag fattar inte kan det va kul att bara vänta ut tiden med att fega xD tänk på att er IAP med AN håller inte i evigheten ;)
 
Topp