undrar när fösta kriget börjar.

DeletedUser

Guest
Har hört rykten om krig mellan E-R och UF-BAD kan tersias bekräfta? :)
 

DeletedUser

Guest
Har hört rykten om krig mellan E-R och UF-BAD kan tersias bekräfta? :)

Bekräftat :)
Får amn höra vart du fått reda på det nånstans?
Men kriget var först mellan oss och Ankorna som har bytt namn till UF-BAD så det blev förviring när dem gorde det men det löste sig och nu krigar vi mot UF-BAD istället för ankorna^^
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
Har hört rykten om krig mellan E-R och UF-BAD kan tersias bekräfta? :)

Kan även jag intyga, efter att de gav mig baron (DW).

DW sjönk strax efteråt mystiskt från plats 3 till plats 50.


Kan lägga till att de med all säkerhet kommer 'kriga' med oss i WANK nu, och de har även pratat med Outlaws, mAd-, CLONES och ER om att starta ett krig med oss, idioterna hade inte tagit bort den informationen innan jag blev inbjuden.
 

DeletedUser

Guest
Okej bright du vet inte hur mycket du är ute och cyklar nu :)
 

DeletedUser

Guest
Kan även jag intyga, efter att de gav mig baron (DW).

DW sjönk strax efteråt mystiskt från plats 3 till plats 50.

Det var för att WANK spelare sökte in i stamen och blev hertig sedan avvissade dem en massa spelare och dem bygger upp dem men krig har inte jag hört talas om ;)
så du vet en del men inte allt^^
 

DeletedUser

Guest
Att det finns en större sammanslutning med ett par starka stammar mot ett färre antal starka stammar som redan nu ligger på ritbordet är ju allmänt känt, hurvida det infrias återstår väll att se.
 

DeletedUser

Guest
Det skulle vara kul om de allra största krigen startade på julafton för då borde många ha hunnit att bygga adelsmän. Då kommer många att få fina julklappar:D
 

DeletedUser

Guest
Bekräftat :)
Får amn höra vart du fått reda på det nånstans?
Men kriget var först mellan oss och Ankorna som har bytt namn till UF-BAD så det blev förviring när dem gorde det men det löste sig och nu krigar vi mot UF-BAD istället för ankorna^^

En UF spelare bad om hjälp ;)
 
Topp