undrar när fösta kriget börjar.

DeletedUser

Guest
Ja jag vet inte om något krig redan har börjat.

mer än att någon är jagad av LCN familjen.

men underar var och när något annat krig kommer börja?

vad tror ni.

tror det kommer börja i K55.
 

DeletedUser

Guest
stammarna i k55 är diplomatiska å fredliga så här ska bara kramas å delas ut blommor ;) inge krig här inte...
 

DeletedUser

Guest
Krigen i K44 har redan dragit igång med en av våran systerstam drog ut i krig med E-R ;)
 

extinct

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är för tidigt att dividera om krig. Krig nu =>(leder till för er som ej vet) farmning, vilket som ändå försegår hejdlöst så här tidigt. Krigsförklaringar vid detta skede kan icke ses som en seriös åtgärd.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Klart dom kan, har man en annan stam runt sig så skickar man en krigsföklaring och farmar dom.:rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De är nog några newb stammar som anfaller varandra - liksom sådär, random.

Krig nu? De skulle bli förlust för båda parter då alla soldater dör :p
 

DeletedUser

Guest
nej men om man ber den stammen och slute och de säger OK sen anfaller de dagen efter igen.
 

DeletedUser

Guest
Det lär ju inte bli krig än på ett tag. Tror inte stammarna är tillräckligt stabila såhär tidigt.
 

DeletedUser

Guest
varför kriga? vad kännar man på det. snälla nån berätta. har knappt spelat 2 veckor :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
men om någon farmade en i din stam.

skulle du inte anfalla tillbacka då eller.

öhm, de va pinsamt. Ta de via pm? för mina stamkamrater kanske ser på, och då skulle ja helst inte vilja svara - så alla kan se.

DOH

Nej, ja skulle skicka deff som alla andra och poff skulle alla som anföll dö ut. Och ja kunde fortsätta farma utan att fienderna dodga 20 hs anfall.

Men ja vill verkligen inte veta hur du gör i detta tidiga stadium. /förmodligen blir du farmad, va vet ja.

Första kriget sker när ett par adlar är ute.
 

DeletedUser

Guest
öhm, de va pinsamt. Ta de via pm? för mina stamkamrater kanske ser på, och då skulle ja helst inte vilja svara - så alla kan se.

DOH

Nej, ja skulle skicka deff som alla andra och poff skulle alla som anföll dö ut. Och ja kunde fortsätta farma utan att fienderna dodga 20 hs anfall.

Men ja vill verkligen inte veta hur du gör i detta tidiga stadium. /förmodligen blir du farmad, va vet ja.

Första kriget sker när ett par adlar är ute.

som jag skrev innan kan man använda katapullter och murbräcker med :D

och jag är inte farmad.
 
Topp