DeletedUser
Guest
Dagen som många har väntat på är nu slutligen här!.
Hur den skulle bli, har varit oviss den senaste tiden.
Målet från start var att Vi enade skulle slås ihop och vinna v12.
Men nånstans på vägen tappade vi i TYT lusten. Orsaker till det behövs inte skrivas här.
Spelat handlar om diplomati, kunskap samt en aning list för att kunna lura sina fiender.
Anser att Jag och mina kamrater i TYT har lyckats väldigt bra, det mesta har gått som vi planerat.
Efter att Snakes gråade sig, var en omhandling av alliansen aktuell, enligt våra alliansfördrag.
vi kände att det inte var aktuellt, så vi har haft kvar "alliansen" för att bestämma vad vi skulle göra.
Nu har vi bestämt oss, och laddat i en hel vecka cirka.
Vi har krigat emot varenda stam på v12, hittils obesegrade.
Nu får TNW visa att dem kan spelet, barbarian adlarna i kanten får ta klivet fram och visa sina kunskaper.
För idag torsdag den 17 Mars 20:30, Väljer vi i TYT att ingå krig emot TNW.
Sista slaget för v12!
/Disturbia Med Ledning
Hur den skulle bli, har varit oviss den senaste tiden.
Målet från start var att Vi enade skulle slås ihop och vinna v12.
Men nånstans på vägen tappade vi i TYT lusten. Orsaker till det behövs inte skrivas här.
Spelat handlar om diplomati, kunskap samt en aning list för att kunna lura sina fiender.
Anser att Jag och mina kamrater i TYT har lyckats väldigt bra, det mesta har gått som vi planerat.
Efter att Snakes gråade sig, var en omhandling av alliansen aktuell, enligt våra alliansfördrag.
vi kände att det inte var aktuellt, så vi har haft kvar "alliansen" för att bestämma vad vi skulle göra.
Nu har vi bestämt oss, och laddat i en hel vecka cirka.
Vi har krigat emot varenda stam på v12, hittils obesegrade.
Nu får TNW visa att dem kan spelet, barbarian adlarna i kanten får ta klivet fram och visa sina kunskaper.
För idag torsdag den 17 Mars 20:30, Väljer vi i TYT att ingå krig emot TNW.
Sista slaget för v12!
/Disturbia Med Ledning