TYT vs. TNW

DeletedUser

Guest
Dagen som många har väntat på är nu slutligen här!.

Hur den skulle bli, har varit oviss den senaste tiden.
Målet från start var att Vi enade skulle slås ihop och vinna v12.


Men nånstans på vägen tappade vi i TYT lusten. Orsaker till det behövs inte skrivas här.

Spelat handlar om diplomati, kunskap samt en aning list för att kunna lura sina fiender.
Anser att Jag och mina kamrater i TYT har lyckats väldigt bra, det mesta har gått som vi planerat.

Efter att Snakes gråade sig, var en omhandling av alliansen aktuell, enligt våra alliansfördrag.

vi kände att det inte var aktuellt, så vi har haft kvar "alliansen" för att bestämma vad vi skulle göra.

Nu har vi bestämt oss, och laddat i en hel vecka cirka.

Vi har krigat emot varenda stam på v12, hittils obesegrade.

Nu får TNW visa att dem kan spelet, barbarian adlarna i kanten får ta klivet fram och visa sina kunskaper.

För idag torsdag den 17 Mars 20:30, Väljer vi i TYT att ingå krig emot TNW.


Sista slaget för v12!


/Disturbia Med Ledning
 

DeletedUser

Guest
woooohhhooooooooooooo

nu äntligen får man lite o göra igen

pass på TNW..................here we come
 

DeletedUser

Guest
för att citera black ops Zombie "watch out meatsack cause i fight back"
 

Officer Kling

New Member
Reaktionspoäng
0
Som alla visste skulle hända :)
Tnw borde sett detta när de inledde alliansen men hoppas de är förberedd på stormen som kommer :)
 

DeletedUser

Guest
Wonnabie v9 med backstab förutom att TYT inte tog över några bra TNW spelare.

Tror TNW´s kycklingar lär fly och de modiga stannar som vanligt men då har de sjunkt med ca 5-10 mille p skulle jag tro

Fast go TNW och hoppas bla på att alla i top 5 går in på TNW´s sida
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att första offensiven från TYT skall innehålla ca 2000 fulla offbyar.

när den landat finns ju 3000 + offbyar kvar...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
HAHAHA

GF TNW

Vill bara säga en sak.

Vad va de ja sa. Men iofs, de är rätt enkelt och lura p12or, så skäms på er TyT
 

DeletedUser

Guest
Hej henrik.

Vi har inte lurat någon. Vi kände att alliansen inte uppnådde de behov som en allians ska uppfylla. När vi rensar och de adlar så tröttnar man snabbt...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: TNW, TNW-A

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 97
Sida 2: 21
Skillnad: 76

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51
Sida 2: 0
Skillnad: 51

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 931,594
Sida 2: 174,671
Skillnad: 756,923

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 478,400
Sida 2: 0
Skillnad: 478,400

chart
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hej henrik.

Vi har inte lurat någon. Vi kände att alliansen inte uppnådde de behov som en allians ska uppfylla. När vi rensar och de adlar så tröttnar man snabbt...

Nej alltså, nu vill ja inte häckla er utan TNW.

TNW var idioterna som sög på ballen medans ni lovade dem massa fina grejer. Att dom var så blåsta är deras fel, inte erat. Ni hade ett mål, att vinna världen.

TNW förstod inte konceptet och därför blev dom blåsta, så nu tycker ja vi alla hejjar på TYT medans TNW blir tagna bakifrån. GÅ TYT.

51-0 tror till och med SNAKES gjorde mer motstånd än så, ellerhur TNW? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Henrik jag vet att du tycker det e skit kul men plz vi vill inte ha skitsnack i denna tråden. Många av oss har bra kontakter med folk i TNW och några blev till och med nära vänner med sina grannar i TNW. Så vi vill helst hålla det så rent som möjligt =)

Men i alla fall så tycker jag personligen att TNW inte gjort något märkvärdigt på v12 och inte riktigt utfärdat något RIKTIGT krig. Så nu får dom ju bevisa sig. Kan dom bevisa att dom har vad som krävs för o ställa till med motstånd så tar jag av min låtsas hatt för dom. Klarar dom inte av det så tycker jag att vi gjorde helt rätt för dom hade inte platsat i TYT ändå.

Goodluck have fun =)
 
Topp