TW-Träff Uppsala (intressekoll)

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom
enen.jpg
tjatade om att vi skulle starta en egen tråd för Uppsala så kör vi en sådan då. Och med lite tur så kan MrR fixa en åt oss ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag diggar ju staden men känns som att jag har varit på tillräckligt med tw-träffar för ett bra tag framåt nu.
 

DeletedUser

Guest
Har ju aldrig riktigt varit på en Tw-träff, men skulle säkert hänga med på en om det är i den underbara staden Uppsala :cool:
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
haha hade varit fett fräckt att gå på träff i uppsala. om ni lägger den nästa sommar eller nåt när jag har pengar så blire fett man!
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Uppsala är juh en riktigt nice stad, och känner många som bor där så boende skulle inte vara ett problem. Gäller att den ligger någon gång då man har tid. :)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Höstlovet låter bra för mig, så hur blir det med alla er andra som sa att det berodde på datumet? Duger något datum under lovet v44?
 

DeletedUser

Guest
Sen har juh alla inte höstlov v.44. :)



amp.

Sant!


Jag tycker vi tar det i början av sommaren nästa år, typ runt början av Juni till midsommar, sådär.. :thinking:
Då är det "förhoppningsvis" varmt och flera har en schysst framförhållning att kolla upp ev. ledighet.

Jag bor rätt nära så för mig är det inga problem att dyka upp på träff, bara det är på en helg :D
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Får se hur ekonomin ser ut för min del, orkar jag leta boende och har råd med biljett så kan jag kanske komma under lovet ^^ Annars vette fan alltså x) Vore skoj att hänga på någon tw-träff och alla som varit har legat helt fel schemamässigt för min del så ja.. Men som sagt så kan ju någon som orkar bevaka den tråd höra av sig till mig när ni bestämt ett datum så ska jag se om jag kan komma eller inte.. ^^
 
Topp