TW-Träff Uppsala (intressekoll)

DeletedUser

Guest
Jag kan typ närsomhelst då jag har boende och skit i Uppsala redan kirrat.
Just gimme a date!
 

DeletedUser

Guest
Pluggar i Uppsala, så jag kan kanske svänga förbi om jag inte har andra nudlar på spisen.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Retired and Imbecilic; Wallin016; modo92; Amplify; EhnEn; Twilight; Sarrow; Candy Cuddle; Farbror Joakim

9 stycken som är intresserade, så vad tror ni om att ta det under ett valfritt datum under v44?
Förövrigt så kan jag säga att jag inte är äver 18 så kommer inte kunna fixa platser på någon krog eller något dylikt.. Utan kommer mer bli en lättare träff om inte ni drar igång något så klart ;)
 

DeletedUser

Guest
Retired and Imbecilic; Wallin016; modo92; Amplify; EhnEn; Twilight; Sarrow; Candy Cuddle; Farbror Joakim

9 stycken som är intresserade, så vad tror ni om att ta det under ett valfritt datum under v44?
Förövrigt så kan jag säga att jag inte är äver 18 så kommer inte kunna fixa platser på någon krog eller något dylikt.. Utan kommer mer bli en lättare träff om inte ni drar igång något så klart ;)

Jag skrev tidigare att v44 kanske inte skulle passa, men kanske ;)
Och sen betyder det ju inte att man inte drar ut på krogen senare ju :cool:
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
v44 är helt kört för mig. Borde kunna v45 och v46 sen kan jag inte planera längre då jag inte vet vart jag bor sen. Men som sagt planera inte en träff efter mina veckor utan kör på ni som kan och vill, går ju alltid att fixa en till träff för dom som inte kan komma ;)
 

DeletedUser

Guest
Både jag och master kan, vill och kommer nog datum spelar typ igen roll..
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
V44 är rätt kört för mig i alla fall...fullt upp med skolan då. :D Men som någon nämnde tidigare, ni andra kan juh köra om det är så...kommer alltid någon ny träff senare i år/nästa år. :)



amp.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kan nog dra ihop något mindre, dvs bestämma en samlingsplats så får ni komma med förslag på vad man ska göra ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte nog sitta och geeka istället... Eller vänta, nej :)
Har no effing idea what to do... Har aldrig varit på en TW-träff (låter som en dejt D: ), sånån får väl informera vad som tidigare har gjorts!
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag tänkte nog sitta och geeka istället... Eller vänta, nej :)
Har no effing idea what to do... Har aldrig varit på en TW-träff (låter som en dejt D: ), sånån får väl informera vad som tidigare har gjorts!

De tidigare har ju varit under sommaren när det fortfarande gick att bara vara ute utan att frysa alltför mycket.. Samt spela fotboll och kubb samt liknande aktiviteter.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är personligen upptagen tills på söndag som det ser ut nu ^^

Men kan eventuelt slita mig lite kort om det är fler än 5-6 som kan tänka sig att komma :)
 
Topp