TW-träff i Norrköping?

Yocci

New Member
Reaktionspoäng
0
Träff Norrköping

Själv bor jag i Linköpingstrakten men är bla chef för en anläggning i Norrköping och jobbar mycket där.

Jag är ev på om det blir något. Dock måste det vara seriöst och anordnat av någon på ett bra sätt.

Jag är sällan inne här i forumet så ni får pma eller maila mig om det blir aktuellt.
 

DeletedUser

Guest
Är nära och bra, så kan nog säkert glida förbi om man fixar sovplats bara. :)
 

DeletedUser

Guest
det här låter mer positivt nu, med lite fler äldre människor o så. =)

sovplatser för folk jag snackat med förut går att ordnas i linköping typ..

men purk, du verkar väldigt på det här, du får väl försöka planera? =)
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Det får nog bli ett bra tag efter stockholmsträffen isf. :)

Och Wallin du får absolut inte sova hos mig iaf!!!

:eek:
 

DeletedUser

Guest
det här låter mer positivt nu, med lite fler äldre människor o så. =)

sovplatser för folk jag snackat med förut går att ordnas i linköping typ..

men purk, du verkar väldigt på det här, du får väl försöka planera? =)

Fan vad nice. Hoppas du sparar en åt mig då purk är så evul :)
 

DeletedUser

Guest
men wallin, du är ju läskig!?

jo purk, det är nog lika bra att vänta ett tag efter den!
 

DeletedUser

Guest
Detta var ett intressant inslag i tristessen o stressen av att holka sig kvar i gamet.


Träffen känns nyskapande och revolutionerande, jag ställer mig till dom som skulle vilja gå på denna festlighet, inte bara för att det skulle kunna bli inspirerande o resa typ två mil utan för att jag känner till lite olika "arenor" i staden.


Det jag känner direkt som den sport nörd jag är, kanske att en liten fotbolls turnering kan hållas mellan de två rivaliserande städerna.

Linköping vs Norrköpings TW spelare ställs mot varandra, vore fett nice att köra en sån match alternativt en turnering med utbölingarna som kommer från andra orter.

Vilken grej detta vore, förutsättningarna är då att det är gärna sommar och en jäkla stor grill, det vore riktigt härligt.

Link/Nork vi rockar när det gäller helt klart vi är bäst :)

PS!
Till dig som kom på denna goda idén härligt
 

DeletedUser

Guest
TW träff verkar skitskoj tycker jag =) Denna turnering låter som en roig grej att göra också :) Skulle gärna komma om jag hade möjlighet =)
 

DeletedUser

Guest
Jag tackar och bockar för den komplimangen mannen...

Hur många är vi som är intresserade nu då?

Vilken vecka/dag kan vi tänka oss, jag o några till vill gärna på sommaren vore fett spela lite gå på Puben senare på kvällen o glo på riktiga VM. Efter att vi avgjort ÖM i TW Fotboll.

Sedan om vi har en planerings grupp som sitter ner, kan vara kul o få en vy av ert planerande o funderingar så vi som är intresserade och seriösa.

Kan se att detta är "the grej of the year" vi ska väl kunna knäcka STHLM rejält på allt eller hur LNKP/NRKP kom igen, kom igen.


Vi är många nu känner jag som vill delta i denna festlighet och vi är faktiskt seriöst intresserade många av oss, jag är det iaf.
 

DeletedUser

Guest
Jag hjälper er mer än gärna att knäcka mina träffar i stockholm :)
Men orkar inte sätta igång innan stockholmsträffen är över ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja det ser nog ut som det behövs en supen hare för att knäcka STHLM, var du ifrån STHLM?
 

DeletedUser

Guest
Om det blir i Juli så är det inte omöjligt att jag kan komma förbi en sväng. Går det fortfarande tåg mellan Sala och Norrköping?
 

DeletedUser

Guest
jo det gjorde det för ett år sen så det går nog tåg annars finns det buss betydligt säkrare o effektivare, Tågen överlever ju inte sommaren den blir för het.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Omg en Sunny :eek:


Sommaren med grillning osv i folkparken och mys på världens bar skulle inte vara helt fel ^^
 

DeletedUser

Guest
Blir nog att man dyker upp där. Kommer att "bo" i skpg isf då.
 
Topp