TW-träff i Norrköping?

DeletedUser

Guest
Han åkte igenom Norrköping när han skulle till TW-träffen i Stockholm tror jag :)
 

DeletedUser

Guest
i alla fall, hur många skulle vara intresserade av att komma till norrköping på en tw-träff? ^^
 

DeletedUser

Guest
Kanske, beror på om många lirare man vill träffa kommer.
 

DeletedUser

Guest
ingen som vill träffa mig ;)

Kan kanske komma, men det beror på när
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Linköping/Norrköpings bo ;) Ivarss är linköpingsbo, Murvel är lkpg bo O aline nkpg bo o jontecooola nkpgbo

FInns några
 

DeletedUser

Guest
Bor inte kvar i nkpg/skpg mera, men kan lätt komma på eran träff ändå om man e välkommen?
 

DeletedUser

Guest
Om detta ska upp på tapeten vad ska vi ha för program under dagen?
Vilken dag ska träffen samordnas?

Mitt förslag är ju att eftersom många är ju under 18år, dessa kan ju inte dricka "vuxendricka" så man skulle ju typ börja mitt på dagen och snacka, grilla och umgås och om vädret är bra är ju folkparken ett toppen område att omgås i, spela lite beachvolleyboll, minigolf och fresbeegolf (förlåt stavningen)
sen äta nått gått på nån av Norrköpings fina resturanger och sen (dom som får) visa att Norrköping är allt annat än en dö stad inom kroglivet =)

Hjälper gärna till att styra upp det hela om ni behöver hjälp.
Kan nog fixa lite sovplatser till några även om jag bor en bit utanför Norrköping.
 

DeletedUser

Guest
Nu har inte detta verkat så aktuellt då inte så många varit intresserade men jag tycker verkligen att vi ska försöka få ordning på det hela! Lite hjälp med planeringen vore ju inte helt fel Nalle så om du har lust, skriv ett pm till mig så får du min msn så kan vi planera lite där ;)

Och Black Rose, precis ALLA är välkomna vart dom än bor! :D Vi måste verkligen visa att det inte är en död stad så se till att pallra dig hit :p
 

DeletedUser

Guest
Black Rose, precis ALLA är välkomna vart dom än bor! :D Vi måste verkligen visa att det inte är en död stad så se till att pallra dig hit :p

Nej Norrköping är en trevlig stad, har sjölv bott i SKPG (Söderköping) tidigare så norrköping är en plats jag gillar att vara i.

Sängplats har jag klar för mig, min mor bor kvar i skpg, men hittar man någon trevlig typ att sova hos så kan man ju alltid byta plats att sova på ^^

Så Erru fixa en träff som man vill komma på så kan man sätta upp mig som säker, skall bara kolla mina resmöjligheter dit först, så skulle behöba ett datum ni skall ha träffen snart.
 

DeletedUser

Guest
japp, först ska man bara undersöka hur stort intresset för en träff i nrkpg verkligen är =) skulle nästan behövas ett utskick om att de som vill komma ska skriva upp sig här så man har lite koll.
 

DeletedUser

Guest
Kan lätt ta mig till norrköping och vara med på TW träffen. Säg bara när, var och hur så jag hinner fixa hotell och resa. :D
 

DeletedUser

Guest
Hur blir det här?
Nån som tagit på sig att vara ansvarig för träffen?
Nått datum satt?
Nån hjälp av mig som behövs?
 
Topp