Tronbyte på v1! (-SK- ny 1a)

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Som den retsticka man är, så passar jag samtidigt på att påpeka att -SK- är den enda stammen som inte mergat/rekryterat sig till dominans på v1

En lite lätt överdrift kanske, stammen LOVE mergade väl in hos er? Sen är väl det inte enbart originalspelare på kontona, utan ni har rekryterat från andra världar, så alla kontona är aktiva.

Men nu ska jag inte vara småaktig, grattis till första platsen, ni har kämpat för den och ni var dom som ordnade lite aktion i en rätt sömnig värld

Hjälpte dig med att köra lite fetstil :cool:




amp.
 

DeletedUser

Guest
Anser du de som negativt? Man bör väl inte låta sina konto dö ut utan istället se om man kan hitta nya talanger och sätta bakom rodert?

Det sa jag väl aldrig? Jag sa att det var ett sätt att rekrytera spelare, att ta in nya ägare på kontona. SFFN påstod att dom tagit sin plats utan ha mergat/rekryterat sig dit. Det är en sanning med modifikation, med andra ord en tolkningsfråga :p
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Det sa jag väl aldrig? Jag sa att det var ett sätt att rekrytera spelare, att ta in nya ägare på kontona. SFFN påstod att dom tagit sin plats utan ha mergat/rekryterat sig dit. Det är en sanning med modifikation, med andra ord en tolkningsfråga :p

Sen att bara en människa med skallen ordagrant I RÖVEN skulle misstolka det kanske vi inte ska ta upp?
 

DeletedUser

Guest
Stort Grattis till -SK- som gjort ett fantastiskt jobb! Personligen tyckte jag spelet sög när vi blev rankade #1 och det gick inte och klättra högre.
 
Topp