Tronbyte på v1! (-SK- ny 1a)

DeletedUser

Guest
1 -SK- 341.884.534 341.884.534 37 9.240.123 34640 9.870
2 DH 340.451.085 340.451.085 38 8.959.239 34517 9.863
3 Knight 308.224.748 331.154.598 50 6.623.092 33841 9.786

Med tanke på att detta är första gången en stam tar rank 1 från DH sedan DH skapades för över ett år sedan, så känns det som något av en milstolpe för världen. David KAN bli Goliath om han käkar sina vitaminer.

Långsiktig och fullständigt tokig uppförsbacke hitåt, men med mycket envishet, testosteron och ett krydmåtts känsla för strategi gick det vägen. Än ska man inte ropa hej förstås, med en ganska marginell ledning så kan någon fortfarande kasta ner oss i bäcken. Som den retsticka man är, så passar jag samtidigt på att påpeka att -SK- är den enda stammen som inte mergat/rekryterat sig till dominans på v1 (och till min kännedom på .se, en av få åtminstone) - Sug på den ni, "Man måste merga för att kunna vinna"-fundamentaliser.

Har hunnit bli en hel del krig på vägen (DES, WH, R.E, NAOSF, VFB, Hellz+100 olika formationer med samma snubbar, DD, DH), och visst minsann har man fiskat upp några guldkorn i jakten på mark (en gång i tiden var Narcea & backarn fiender). Passar på att tacka alla som stupar/stupat emot oss för en god kamp, och hoppas på en fortsättning med samma bataljer. Bara ni ger upp när det är dags, och inte adlar barbarare för att klamra er fast vid världen så är alla parter nöjda.

All that shit aside, så vill jag tacka alla -SK-are som på något sätt bidragit till detta, det gäller såväl oldschoolers som färska blåbär. Säga vad man vill om folk som Mackan & Yster t.ex., men även dem har en skopa creds att hämta ut ur det här, så jag lyfter på hatten för er också.
Är jag tvungen att ge någon -SK-are pärlan i musslan så tar jag tillfälle att höja glaset för Dalapeter, som varit en klippa i Rådet längre än vad jag vill minnas. Nuförtiden bryr han sig mer om att adla den jävla latmasken, men likväl en ovärderlig administrativ nyckel till -SK-s framgång. Du är bäst, ditt löddedrägg ;)

Slänger en snäll känga åt Knight som varit med oss nästan hela vägen mot toppen också. Inte alltid lätt att skriva i delade forumet utan att huvuden rullar, men vi gillar er faktiskt, believe it or not.

/SFFN, för -SK-
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Grattis -SK-. Jag har hjälpt er att komma till första platsen för Storp adlade en by av mig:awsm:
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Det går ju så jävla bra för att jag och pöta dominerar.

Sug på den ni.
 

DeletedUser

Guest
Får gratulera våra bröder till tronskiftet på V1. Kul att se DH tappa men med tanke på piken om merge som var lite som en bredsida från ett piratskepp i en riddarborg: Om inte en merge i toppen nyss inträffat så hade det saknats några tiotals miljoner poäng till förstaplatsen eller cyklar jag på halt vatten nu? Missförstå mig rätt, ni är giftigast på V1, utan minsta tvivel och förstaplatsen är oomtvistlig då den kommit förr eller senare oavsett men en stam högt rankad på topplistan gled in i en annan stam högt rankad på topplistan och sedan var det om inte en walk in the park så i alla fall en inte fullt så brant klättring så var ettan plötsligt tvåa.

Peace Love and understanding brothers. ;)
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Players: dalapeter
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 0
Skillnad: 60

chart



Känns bra att vara den som går in och avgör det hela & ser till att vi tar hand om förstaplatsen....med "lite marginal"!

Nu blir det tidig champagnefrulle ----> VALBOOOORG <:eek:)
 

DeletedUser

Guest
Samtidigt som man inte kan undgå att glädjas lite åt att se er lite charmiga glädje över en förstaplats i detta så måste man ju tillägga att ni köpte på er 20 mille i ballast de senaste veckorna...Sen måste jag säga att ni behandlar knight som om de vore luft. Sanna mina ord..utan knight så hade ni haft långt kvar till toppen..

Grattis knight! Ni har gjort ett bra jobb..
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Side 1:
Players: dalapeter
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 0
Skillnad: 60

chart



Känns bra att vara den som går in och avgör det hela & ser till att vi tar hand om förstaplatsen....med "lite marginal"!


va e de, går de o äta?
 

prinse.N

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Players: dalapeter
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 0
Skillnad: 60

chart



Känns bra att vara den som går in och avgör det hela & ser till att vi tar hand om förstaplatsen....med "lite marginal"!

Nu blir det tidig champagnefrulle ----> VALBOOOORG <:eek:)

Lol, dig ägde man ut på en annan värld hur enkelt som helst. Du kanske borde gå på en mer aktiv spelare isf :cool:

Kollar man på stats så verkar han inte så aktiv...

Men DU ska få glädjas åt den lilla glädjen du kan få ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Lol, dig ägde man ut på en annan värld hur enkelt som helst. Du kanske borde gå på en mer aktiv spelare isf

Kollar man på stats så verkar han inte så aktiv...

Men DU ska få glädjas åt den lilla glädjen du kan få
vadå gå på aktivare spelare, många Dh har slutat, och orkar inte adla .. för de förlorarar lätt kriget.. M1do, på de här spelet ska man sammarbeta, tvivlar på att Knight har adlat mest av DH. okej Knight har adlat En del mycket av er. massa har blivit kickat på kriget. typ 4-5 spelare, .. sen några börjar sluta av er.. och några bryr sig inte om kriget.. Dalapeter, Köttar till Höder, hur lätt som helst. han är nog visst, aktiv. men har inte bara en chans mot Dalapeter
 

DeletedUser

Guest
hmm, du säger att ni inte mergat/ryktrerat nya spelare men tog ni inte över Love till er?
Jag är inte så insatt i v1 längre så kan ha fel men jaja. Spelade ni med de innan?
 

DeletedUser

Guest
Att ni inte mergat osv va ju ganska roligt. Men helt enligt reglerna.

Men man skall aldrig vara säker på seger osv.
Saker händer alltid. Jag gissar på att det snart ser bättre ut för dh.;)
 

DeletedUser

Guest
Att ni inte mergat osv va ju ganska roligt. Men helt enligt reglerna.

Men man skall aldrig vara säker på seger osv.
Saker händer alltid. Jag gissar på att det snart ser bättre ut för dh.;)

Klart att saker händer, vi får väl se om 5 år eller så när världen är vunnen vem som står överst.
 

DeletedUser

Guest
Höjer ett stort glas för dom kära riddarna och riddarinorna i SK som har gjort det kanon bra..

En utan tvekan stolt mackan lutar sig tillbaka och beskådar detta underbara skådespel..

God jakt, God slakt!!
 

DeletedUser

Guest
Förlåt om jag förstör men men.

Om SK och Knight vinner DH bortadlad. Vad gör ni då? Rensar hela världen för att sen ni två ska kriga där SK vinner?
Ni båda vet att det kan bara finnas en stam i slutändan antingen krigar ni dit eller så mergar ni. Med tanke på SK's rykte så blir det krig!! Knight försök att spela korten rätt längre fram eller ni kanske ska börja nu;)
 

DeletedUser

Guest
...Som den retsticka man är, så passar jag samtidigt på att påpeka att -SK- är den enda stammen som inte mergat/rekryterat sig till dominans på v1 (och till min kännedom på .se, en av få åtminstone)

/SFFN, för -SK-

En lite lätt överdrift kanske, stammen LOVE mergade väl in hos er? Sen är väl det inte enbart originalspelare på kontona, utan ni har rekryterat från andra världar, så alla kontona är aktiva.

Men nu ska jag inte vara småaktig, grattis till första platsen, ni har kämpat för den och ni var dom som ordnade lite aktion i en rätt sömnig värld
 

DeletedUser

Guest
Förlåt om jag förstör men men.

Om SK och Knight vinner DH bortadlad. Vad gör ni då? Rensar hela världen för att sen ni två ska kriga där SK vinner?
Ni båda vet att det kan bara finnas en stam i slutändan antingen krigar ni dit eller så mergar ni. Med tanke på SK's rykte så blir det krig!! Knight försök att spela korten rätt längre fram eller ni kanske ska börja nu;)

Antagligen blir det väl en merg med de största spelarna från vardera stammar för att försöka få till ett end game. Men jag tror min kära stam vinner världen:cool:
 
Topp