Tribalwars undergång

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Haha!

du kanske hålls i slummen med noobsen och inte vet om vilka som spelade på v18? idiot.

de flesta gamla bra spelare slutade faktist för rätt länge sedan. Var några få som kom tillbaka till V18 men som kommer sluta igen till sommaren... så jag tror nog att det inte kommer finnas så många kvar i tw.se som spelat sen V1,V2 eller V3 (kan räkna med V4 som gammal värld också).

Fast det är ju klart när vi gammla rävar slutar så får ju de nya spelarna chansen att visa vad de kan =) blir det mer tw för mig kan ju säga att det blir .net jag kommer lira eftersom jag vill ha en stor värld i sånt fall ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo men den stora mängden slutade ju redan innan 18

V18??!?! Jag tror de slutade låååååångt innan det.

Det var för mig överraskande att det här spelet fortfarande lever än idag men det är positivt att dess existens finns kvar.

Finns det några gamla spelare kvar nu för tiden?
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
V18??!?! Jag tror de slutade låååååångt innan det.

Det var för mig överraskande att det här spelet fortfarande lever än idag men det är positivt att dess existens finns kvar.

Finns det några gamla spelare kvar nu för tiden?

Det finns några kvar vad jag vet.. men inte många.. de flesta lägger nog ner till sommaren :)
 

DeletedUser

Guest
Haha!

du kanske hålls i slummen med noobsen och inte vet om vilka som spelade på v18? idiot.

Christ. Du har uppenbarligen inte varit med länge.

Jag vet vilka som spelade på v18 som man kan kalla bra. Knappt en bråkdel av alla som slutade långt innan v18. Det är du som är noob som tror att de flesta bra slutade i och med v18.

Btw, jag spelar inte längre.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tror dock att man överskattar många av de äldre spelarna, kvaliten på snittspelarn är nog dubbelt så hög som för 2 år sen
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Möjligt ja. Fast nu för tiden klarar ju inte någon av att spela sitt konto på egen hand. Så det vettefan.

Det höjer aktiviteten och effektiviteten på ett konto så varför skulle man inte ha en co? Finns ju faktiskt IRL med :) Dock så tycker jag inte om när man är 3-4 spelare på ett konto som herr bumvichen här brukar vara. 2 brukar räcka utmärkt :)
 

DeletedUser

Guest
Det höjer aktiviteten och effektiviteten på ett konto så varför skulle man inte ha en co? Finns ju faktiskt IRL med :) Dock så tycker jag inte om när man är 3-4 spelare på ett konto som herr bumvichen här brukar vara. 2 brukar räcka utmärkt :)

För att man är en mes om man spelar med co såklart :)

Antingen spelar man på riktigt, eller inte alls.
 

DeletedUser

Guest
Det höjer aktiviteten och effektiviteten på ett konto så varför skulle man inte ha en co? Finns ju faktiskt IRL med :) Dock så tycker jag inte om när man är 3-4 spelare på ett konto som herr bumvichen här brukar vara. 2 brukar räcka utmärkt :)

Ha! Hur många va inte ni på v20 nu då?
Sen att Adam och Abel lämna skiter jg blanka fan i, ni va 3 på kontot och de va tänkt så. Så kasta inte sten i glashus Viktor.
Sen att du blir adlad (igen) va ju synd
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ha! Hur många va inte ni på v20 nu då?
Sen att Adam och Abel lämna skiter jg blanka fan i, ni va 3 på kontot och de va tänkt så. Så kasta inte sten i glashus Viktor.
Sen att du blir adlad (igen) va ju synd

Hela idén med KaoZ var ju för det första ABELS idé, inte min inte upp till mig att bestämma hur många man skulle vara på kontona eller inte. Jag säger bara att JAG tycker det är lagom med 1 co och inte fler. För det andra så var det tänkt att stammen skulle vara SUPER aktiv och inte medioker aktiv. För det tredje slutade adam efter någon vecka abel 1 vecka efter det så i det stora hela spelade jag förbannat mycket själv. :)
 

DeletedUser

Guest
Hela idén med KaoZ var ju för det första ABELS idé, inte min inte upp till mig att bestämma hur många man skulle vara på kontona eller inte. Jag säger bara att JAG tycker det är lagom med 1 co och inte fler. För det andra så var det tänkt att stammen skulle vara SUPER aktiv och inte medioker aktiv. För det tredje slutade adam efter någon vecka abel 1 vecka efter det så i det stora hela spelade jag förbannat mycket själv. :)

Och sen efter misslyckandet på v.20 var du tvungen att komma tillbaka på hp:8 och stabba dig till topen?
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Och sen efter misslyckandet på v.20 var du tvungen att komma tillbaka på hp:8 och stabba dig till topen?

ooooh hey helt orelevant och offtopicm Jag svarar dig med en annan helt onödig och orelevant offtopic kommentar, kryp tillbaka till en av dina pappors hål där du kom ifrån :)

Badboy i know, u hati'n?. :cool:
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Tappat många vänner här på tribalwars dock tror jag inte att det är någon undergång som kommer att ske. Jag kom nyss tillbaka till communityn efter cirka ett år. :p
 

DeletedUser

Guest
Väldigt tråkigt när man ändå tänker efter hur allt har varit, och vad det har utvecklats till. Sedan jag började, v5 så har i stort sätt allihop som spelade den världen slutat. Detsamma är med de andra världarna. De som fortfarande spelar är de/vi som har lite fritid över, och det är för många av oss endast för att man är lediga från jobb och skola under loven. Antalet spelare kommer att minska för varje värld, för när världarna har börjat sätta sig så är det jämnt och ständigt samma spelare som ligger i toppen och då delar flera stycken ändå konto, så det blir endast färre slagkraftiga konton. För att de bästa delar konto och spelar i samma stam, tråkigt nog. För numera är det ingen jätte stor variation på spelare som ligger i toppen, eller har jag fel?

Nej, men jag hade hemskt gärna spelat med mina gamla v5 vänner, men det kommer tyvärr...Och för all del träffa nya människor att kommunicera och delta i spelet med. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp