Tribalwars.se's absolut sämsta (speed)spelare någonsin

DeletedUser

Guest
Grotesco, kan hålla med om att det finns bättre spelare en dampen.

Men Xerxes51 kan ju inte spela speed någonstans, sluta komma med sådanna onödiga kommentarer när du verkligen inte kan lira.
 

DeletedUser

Guest
Vart har jag kommit med bortförklaringar?
Undrar vem som är pinsam i Pm . Försöker skriva en diss och blockar mog1.
Qubben du vet lika bra som jag att du passa in som en av dom största bb odlare på speed och det ser inte jag som skillz,
1 pinsamt tåg pga ork vad är problemt? =)

Tycker det är lika pinsamt att ha 3000 spjut 1000svärd 2000lk när vi andra sitter på fulla nukes:)

Så käften du !

Heter man "panik_ångest" ska man hålla käft och vara glad för att man ens får spela speed.

However, thooth och IVP är nog de mest idiotiska speedspelare jag lirat med, förvisso finns det befogade hat mot båda likaså, ironin spelar en liten fin melodi eftersom den förstnämnda är admin för speeddelen dessutom.
Vettefan hur gaffel har vågat släppa honom lös bland admintools.

-
Gnite
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte helt överens med mig själv om jag egentligen tycker det är en 100% okej diskussion det här. Så ska tråden vara kvar ser jag gärna att ni försöker hålla ton och innehåll fritt från personliga påhopp och ren mobbing. Finns ingen anledning att tvärsåga någon, vi har alla olika förutsättningar...
 

DeletedUser

Guest
Vad ser du felet i Panik Ångest? Det är som alla andra nick på .se, du blev så mycket coolare nu när du skrev det där.

Jadu, med tanke på att det heter panikångest (dvs ett sammansatt ord) så är Panik Ångest inkorrekt.
Om man ska försöka sig på att vara vettig bör man ha ett nick som faktiskt är rätt stavat.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jadu, med tanke på att det heter panikångest (dvs ett sammansatt ord) så är Panik Ångest inkorrekt.
Om man ska försöka sig på att vara vettig bör man ha ett nick som faktiskt är rätt stavat.

Kommer från rätt käft, alla vet ju att det heter esperanto och inte espresso!
 

DeletedUser

Guest
Vilken gåta äpple ;)

Och Florre, nu blir du faktiskt hyffsat ägd, en veckas spelande i onödan kanske? ^_^
 

Florre

Member
Reaktionspoäng
0
Ser inte ut att gå så bra för dig heller ;pPpPpppPpppPPpP
Spelade inte under hela dagen, för jag kunde helt enkelt inte, och ingen ville ta kö. Vad skulle jag göra menar du?
Dessutom var dom större sammanlagt. Dom hade fler byar och mer poäng tillsammans och fler konton att spela ifrån.


Och Florre, nu blir du faktiskt hyffsat ägd, en veckas spelande i onödan kanske? ^_^

Erik, jag slog svensk OB-T rekord på speed iaf. Dessutom hade jag suttit max 3-4 timmar om dagen så :p Fanns inte mycket att göra när man inte kan och blir gangbangad.
 

DeletedUser

Guest
Spelade inte under hela dagen, för jag kunde helt enkelt inte, och ingen ville ta kö. Vad skulle jag göra menar du?
Dessutom var dom större sammanlagt. Dom hade fler byar och mer poäng tillsammans och fler konton att spela ifrån.

Aah, jo, så var det nog!
 
Topp