Tribalwars.se's absolut sämsta (speed)spelare någonsin

Florre

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan tribalwars freaks!,

Jag startar denna tråd för att hjälpa er att förstå att vilken dålig tw-spelare ni än möter, så finns det förmodligen en spelare som är mycket sämre.
Spelaren jag vill låta stå först på pallen för dåliga spelare är en kille som inte bara är väldigt dålig på själva spelet utan han har verkligen en självinsikt som inte existerar.
Spelaren kan aldrig stärka upp sina argument och det finns ingen som gillar honom.

Här ska ni få se en liten dialog mellan mig och denna spelaren. Censur på hans namn, förstås.
Första delen:
(Nedifrån och upp)
medelande1riktigt.png


Det sista han skriver är att jag inte kan skicka tåg. Bevis på att han kommer med ett tomt argument:
(Anfallsblockad 200ms)
mitttgblackarmyriktig.png

Efter att jag har skickat tåget så påstår han även att det går att skicka bättre tåg, och att mitt tåg sög.

Han fortsätter och skicka IGM's och rätt som det är så dyker det faktiskt upp ett tåg från hans sida:

blackarmytgcensue.png


7 sekunder, men han påstår sig vara för trött för att skicka bättre, då han har varit på en kryssning. Hmmmm....
Han tror heller inte att jag ska kunna snipa tåget, eftersom jag enligt honom, är .se's sämsta spelare.
Bevis på att han pratar i mössan igen:
Snipar 3 adels.
snipadcencuer.png


Jaja, orkar inte plocka upp så mycket mer här. Men som jag sa, när ni tror att ni har träffat den sämsta spelaren. Ja, antingen så är det denna kille eller så finns det en sämre än den ni pratar med. ;)

En sak till bara; när han inte hade så mycket att dissa mig med längre så fick jag ett litet ljud från min skype.
[12:01:35] j-aik1: Snorre

Han menade alltså att mitt namn Florre, rimmade på snorre. Kul. Verkligen.

Nämner inga namn, men kan säga att spelaren håller tydligen på AIK och bor i Stockholm, kanske är med i någon BLACK ARMY också..

Over and out!
/Florre
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Dem 20minuterna det tog för dig att skriva ditt förstainlägg kommer du aldrig få tillbaka igen.
 

DeletedUser

Guest
Florre, varför inte bara skriva Ove Sundberg?
Ingen som tar illa upp för det.
 

DeletedUser

Guest

Okej vår käre lilla tönt här villl förklara att jag skickade ett 200 ms tåg som inte var i exakt samma sekund som jag inte orkade ändra på:)

Förövrigt så undrar jag vem som hade 3000 spjut 1000 svärd när vi andra hade full nuke :cool:
 

DeletedUser

Guest
Okej vår käre lilla tönt här villl förklara att jag skickade ett 200 ms tåg som inte var i exakt samma sekund som jag inte orkade ändra på:)

Förövrigt så undrar jag vem som hade 3000 spjut 1000 svärd när vi andra hade full nuke :cool:

Vad snackar du om? :p
 

Florre

Member
Reaktionspoäng
0
Förövrigt så undrar jag vem som hade 3000 spjut 1000 svärd när vi andra hade full nuke :cool:

Florre sa:
Jag startar denna tråd för att hjälpa er att förstå att vilken dålig tw-spelare ni än möter, så finns det förmodligen en spelare som är mycket sämre.

Seriöst, han är kung på speed om man jämför med spelaren som tråden handlar om.

Nej? Så då är det fel av mig att svara om jag inte förstår?
Men om han skriver något riktat till en annan ska väl inte du komma och ifrågasätta? Bara drygt. Tyst nu.
 

DeletedUser

Guest
Om ni var lika bra på att spela speed som att skriva hur bra ni var skulle ni vara oslagbara.
 

DeletedUser

Guest
Om ni var lika bra på att spela speed som att skriva hur bra ni var skulle ni vara oslagbara.


Kan ju säga så här att dom flesta i vår stam är 3 gånger bättre en er.
Det är ni är bäst på är bb odling samt deff kluster för att ni inte klarar av off
 

DeletedUser

Guest
Vi är oslagbara, så käft.
Jag vet, ni är dom bästa jag mött. Aldrig mött såna bra spelare, har alltid undrat hur man kan vara så bra som ni är? Fyfan, grattis till er för att ni är så duktiga. Tror jag blir deprimerad nu när jag insett hur duktiga ni är. Ledsen att jag inte förstod det tidigare.
Kan ju säga så här att dom flesta i vår stam är 3 gånger bättre en er.
Det är ni är bäst på är bb odling samt deff kluster för att ni inte klarar av off

Fast nä.
 
Topp