Tribalwars Black ops klan!

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle köpt BO! Skjälv tycker jag att MW2 är för enkelt på PS3.

Men vi kan la göra en lista så vi vet vilka som e med?

Nic In TW - PSN

SuperSneel - Smulan95 (OBS:! Det är fam konto, det är därför det låter så löjligt)

Ska faktist göra min första PRESTIDGE nu ;)

La till dig nu.
 

DeletedUser

Guest
Jag har Fifa ja. Men ogillar starkt onlineläget där ;).
Dock kan vi ta en match någon dag om du behagar! :)

Vore skoj, vilket fifa ? ska köpa cod 4 imorn kväll tror jag.

Ska och gibba då på inferno online så köper det där tror jag.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vore skoj, vilket fifa ? ska köpa cod 4 imorn kväll tror jag.

Ska och gibba då på inferno online så köper det där tror jag.

Ojdå. Ska vi ta ett gibb på IO någon gång också? ;).

Har Fifa serien från 08 på PS3, men spelar självfallet Fifa 11.
 

DeletedUser

Guest
Ojdå. Ska vi ta ett gibb på IO någon gång också? ;).

Har Fifa serien från 08 på PS3, men spelar självfallet Fifa 11.

visst :) Vore skoj, om du känner några mer i sthlm som vill hänga med så vore det skoj. Eventuellt att jag måste köra på dagen men det går ju att köra någon helg :)
 

DeletedUser

Guest
Jo, vi kan ju ha ett twgibb ;d.

looool :D hehe, drar jag ditt så kopplar jag bort tw den kvällen (okej kanske en snabbtitt), ibland vill man tänka på annat.

Men adda mig på skajp så kanske vi kan bestämma något :p (Pwn.pwny)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
BO suger jämfört med MW & MW2

CoD 2 - Bästa ever

Det är ju en smaksak, jag tycker Mw2 var roligt närmdet kom ut, nu är det inget kul längre eftersom alla banor (map pack inkluderat) är ut tjatade. Black Ops var kul första timmen (online) sen var det inget kul längre med alla som har ADHD och spelar detta spel, går inte ställa in på inställningar att mic ska vara avstängt så man måste muta manuellt och det varken hinner eller orkar man. Då när man inte kan muta hör man alla flåsande och skrikande idioter som inte är bra på spelet och tror det går bättre om de berättar för alla hur de dog och ska ha en förklaring varför. Zombie mod är det enda roliga och även det blir utjatat efter en dag.

Tror jag är i lvl 1 efter första prestige, spelade i 7timmar dagen efter att det kom ut sen har jag inte lirat online utan bara zombie mod nån gång ibland.

Lirar Five och den översta banan, kommit till 27 på five då killen jag körde med (irl kompis) drog så spelet krashade och highscoren försvann-.- tror jag kommit till 26 på den översta.

Taggar Swe-ca om nån vill adda mig..
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det är ju en smaksak, jag tycker Mw2 var roligt närmdet kom ut, nu är det inget kul längre eftersom alla banor (map pack inkluderat) är ut tjatade. Black Ops var kul första timmen (online) sen var det inget kul längre med alla som har ADHD och spelar detta spel, går inte ställa in på inställningar att mic ska vara avstängt så man måste muta manuellt och det varken hinner eller orkar man. Då när man inte kan muta hör man alla flåsande och skrikande idioter som inte är bra på spelet och tror det går bättre om de berättar för alla hur de dog och ska ha en förklaring varför. Zombie mod är det enda roliga och även det blir utjatat efter en dag.

Tror jag är i lvl 1 efter första prestige, spelade i 7timmar dagen efter att det kom ut sen har jag inte lirat online utan bara zombie mod nån gång ibland.

Lirar Five och den översta banan, kommit till 27 på five då killen jag körde med (irl kompis) drog så spelet krashade och highscoren försvann-.- tror jag kommit till 26 på den översta.

Taggar Swe-ca om nån vill adda mig..

Pics or it didn't happen.
Jag tog den på 14 och trodde iom det att jag var bra. 7 timmar är nästan en omöjlighet.
 

DeletedUser

Guest
Hehe jag börjar lära mig Black Ops, det rockar ju :p

Haroo, var det du som körde idag?
 
Topp