Tribal Wars Radio

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Lite jobbigt när radion ligger ner för då stänger man den sätter igång spotify och sen glömmer man bort att kolla radion igen.....
 

DeletedUser

Guest
Jag vet.

Jag ska vara bättre på att uppdatera.

Teddi är ju seg, vi ska ju köra på hans serverdator. Men han är seg på att höra av sig.

Men nu är det uppe igen! :)
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Ett sätt att få fler lyssnare är ju att lägga en länk ing som det var förr :) Sen skulle jag vilja veta om det finns möjlighet för oss lyssnare att få göra sändningar, vill minnas att ni tagit in dj's på det sättet förut och att det var väldigt uppskattat.
 

DeletedUser

Guest
Jo, men för att få en länk ing så måste jag ta det med Gaffel som är näst intill omöjlig att få tag på ibland.

Ja vi kommer behöva nya radiopratare, är du intresserad?
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Lägg in fler låtar, kommer samma låt i gång i timmen typ.
Och ta bort Justin Bäver från listan snälla!
 

DeletedUser

Guest
Vi kan väl ta det över MSN eller något då.

Skriv ett priv mail till mig på forumet så löser vi det.
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Det går att lyssna, har lagt in mer anpassad musik på slingan.

Välkomna :)

Jag kommer givetvis höra av mig med mer information angående antalet lyssnare dag för dag, och hur det urartar sig.


Vi låg på ett snitt på ca 5,5 lyssnare igår. Men det var för att inte många visste om det heller.

Artister: Robyn, Rihanna, Lady gaga, Sean banan, Bruno mars, Salem al fakir (även kallad: Slem Al Kalafi), David Guetta

Band:Dope, (krigstyle) Duck Sauce, Mohombi, Black Eyed Peas, Far*east Movement...

Där har du lite att kolla på;) Men du, länken funkar inte:(
 

DeletedUser

Guest
Jo, länken skall fungera. :) Radion är ON

Du behöver Winamp, VLC eller Itunes för att lyssna.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Lagt in lite annat än musik med :p "klockan är 12:28 och det är söndag" hmm :thinking:
 
Reaktionspoäng
0
haha, jag ramlade in jag med på radion nu. Och insåg att jag eller ni är dagvilla. Har det blivit mycket stark glögg i jul?
;)
 

DeletedUser

Guest
Länken som ni ansluter till är nu uppdaterad.

Det går även bra att ansluta med den länken ni hadde tidigare.

MVH
C
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lägg in lite skit från Deadmau5 platta "4x4=12" så blir jag glad!
Puss.
 

DeletedUser

Guest
Roger that! :)

Kul att vi har i princip dubblat lyssnarantalet.

Vi har legat på runt 10 som högst idag, bra med tanke på ingen reklam eller så..

Men som sagt, vi testar just nu. och kommer köra igång på riktigt sen om det visar sig att vi kan hålla oss i det här.

OBS! Jag har färska nyheter att Nino kommer att sända bara vi får radion på banan och den hålls uppe och även lyssnarskaran. Vad säger ni om det?
 
Topp