Tribal Wars Radio

DeletedUser

Guest
Du har rätt i det du säger, handlar mycket om reklam osv. för att få upp lyssnarantalet. Dock har jag inte riktigt den kontakten och befogenheten med Gaffel längre, därav det har blivit lite problem.

Men givetvis går det via ryktesväg också, och via forumet så länge.
 

DeletedUser

Guest
-Jokern- be serious please.

Jag vill ha konkreta förslag på vad för musik som skall spelas, vad för olika typer av tävlingar/aktiviter som skall genomföras.

Det ska gå via era önskemål så ni också skall kunna njuta av det som sänds, och även radioprataren som tar hand om sändningen.

Låt oss göra 2011 till ett bra radioår.

Förövrigt, gott nytt år till er alla.
 

DeletedUser

Guest
conzec det blir supert om du får gaffel att skaffa en kniv som med radiopratare kniven AKA NINO
fan jag älskar nino i radion men iallafall se till så du, gaffel och nino kör radio så kommer det bli ett underbart 2011
 

DeletedUser

Guest
En liten tidig present till er alla.

Nu ligger radion uppe. Och nej, jag lovar inte att ta ner den pernament. Nu vill jag se hur utvecklingen blir med antalet lyssnare. Visar den sig öka osv. så kan vi räkna med fler LIVE-sändningar samt då fina priser. (Vi snackar tröjor, premium osv.)

Välkommen tillbaka, länken hittar ni i första inlägget. :D
 

DeletedUser

Guest
Skippa alla skitmusik som metal, rock och balader, spela bara hardstyle, dubstep, japcore, psy, euro, techno, trance och drum `n´ bass

Då skulle jag kunna fundera på att komma tillbaka till radion :p
 

DeletedUser

Guest
Därför vi skall försöka anpassa oss att vi har DJ's efter en eller flera genres, dvs. man dyker upp till dem genres man kanske tycker lite mera om. Så kan vi utvärdera och se vad som egentligen drar mest lyssnare.

Är det rock?
Är det techno/trance osv?

Vi är ON nu. Slingan förstås
 

DeletedUser

Guest
Slingan är varierad vad gäller musik, dvs. den kan slumpa allt från death metal till pop.
 

DeletedUser

Guest
Det går att lyssna, har lagt in mer anpassad musik på slingan.

Välkomna :)

Jag kommer givetvis höra av mig med mer information angående antalet lyssnare dag för dag, och hur det urartar sig.


Vi låg på ett snitt på ca 5,5 lyssnare igår. Men det var för att inte många visste om det heller.
 
Topp