Tråkigt måste jag säga

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Oavsett vad ni tycker, tänker eller känner, så skall man ändå kunna uttrycka sig på ett vettigt sätt. Att kalla folk för efterblivna eller dumma i huvudet har aldrig varit ok, är inte ok och kommer aldrig vara ok! Jag ber er att skippa personliga påhopp och alla annan pajkastning. För tillfället är det här lägre än sandlådenivå!

Kolla hur mycket jag bryr mig? jag har rätt till mina åsikter och knappast att du kommer stoppa de.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Tyvärr så fick X antal andra spelare på v21 reda på att spelaren i fråga eventuellt skulle stängas av innan ens avstängningen hade skett. Att då stänga av en spelare när X antal spelare på världen i fråga redan vet om att en eventuell avstängning skall ske är högst omoraliskt.

Vem bryr sig om det är omoraliskt eller inte, moral är bara skit, man ska göra det som är rätt..

Oavsett vad ni tycker, tänker eller känner, så skall man ändå kunna uttrycka sig på ett vettigt sätt. Att kalla folk för efterblivna eller dumma i huvudet har aldrig varit ok, är inte ok och kommer aldrig vara ok! Jag ber er att skippa personliga påhopp och alla annan pajkastning. För tillfället är det här lägre än sandlådenivå!

Håller med, jag skäms.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vill bara veta om det är tillåtet att köra 1-klicksscript nu? 1 timme bann är det ju lätt värt.
 

DeletedUser

Guest
Jag har nu blivt grymt besviken på Tribalwars.se team. Här sitter jag och spenderar mycket tid på att märka om alla attack, skicka fejks osv osv.. Under dessa dagar har jag haft väldigt mycket och göra, skola, tw och pluggade till prov. Jag har proiterat TW ibland för att jag har tyckt det varit hemskt roligt att spela nu igen...

Men..

Att en spelare som vi möter enbart behöver använda sig av 1.klick för att dra iväg 1000+ fejks så tappar man såklart lusten. Det ska vara rättvist, alla ska ha samma förutsättningar på spelet.

Vi kan även gå så långt tillbaka att jag inte ens hade tappat så många byar som jag gjort under denna tiden pga av alla dessa 1.klick-fejks som har förvirrat mig.

Som sagt, är oerhört besviken på tribalwars.se just nu.
//Malphite
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
vill våran kära Tc kommentera?:)
vi vill gärna veta vad ni tar för beslut nu:)
 

DeletedUser

Guest
okey så svara på min fråga nu... Om jag använder 1 klick script och berättar det för alla så får jag alltså max 1h bann? då flera vet att jag kommer att bli bannad?
Det är väll så det är nu? Vill bara ha svar på frågan absolut inget annat

svara lilla admin svara
 

Ninjagrisn

Member
Reaktionspoäng
0
För att vara rättvis fick faktiskt folk veta att breivik var en mördare innan han fått sin dom.. Med detta som grund tycker jag inte det är mer än rätt att Breivik släpps fri!

Exakt detta dom verkar mena, ja.

Helt sjukt hur saker hanteras. Det verkar verkligen spela roll vilka personer man känner och i vilken stam man spelar i när det skall straffas.

Xillaero kontot blir bannad permanent, Rapidoodle som är med i "Den andra sidan" av kriget, den sidan som verkar bestå av personer med lite mer makt inom detta spel, spelar. Därför är det tillåtet för denne spelare att fuska sig fram igenom spelet eftersom att det då gynnar personerna vid makten.

Kan inte mer än hålla med citatet jag citerade, och som folk tidigare nämnt i denna tråd.
Ni menar då egentligen att vi spelare kan göra vad som helst, fuska hur vi vill, bara vi berättar för andra spelare vad vi gör. Detta skall då inte leda till något straff även om det gynnar oss enormt i spelet?
 

Lionhearth

New Member
Reaktionspoäng
0
De här va bland de dummaste jag hört först erkänner man att någon fuskat men sen slipper sraff pg att andra spelare visste om de ursäkta mig men måste fan hahahahahahahahaha åt de.Då kan man alltså fuska o sen tala om de för hela tw o då slippa straff jaja vilken frammtid tw har nu kan bli skoj detta :) hoppas bara folk använder sina pengar till annat än o sponsra ett spel med dessa regler!!!!
 
Senast ändrad:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Roligt se också att boefst blev kickad som admin, bara för han hade sa om sina åsikter helvetet vad dumma de här adminen här.

ni får väl fan va beredd på att få kritik om ni gör något dåligt eller hur? de inte så alla kommer säga till er '' Bra jobbat '' hela tiden?
bara för bofest säger sina åsikter om er blir han kickad.
 

DeletedUser

Guest
Och här sätter vi stopp för denna sandlåsdiskussionen, om ni vill kontakta mig så står min mail adress i första inlägget.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp