TQON fm?

DeletedUser

Guest
Förra ägaren var inte aktiv när ni adlade utav han, satt och pratade med han på msn under den tiden.

Ni säger att ni fortsatte adla byar, men så fort kontot börja döda adlar så slutade attackerna komma in, varför?
- Jo för att man ska få reda på att ni går på nästa inaktiva konto, inte konstigt att man tröttnar spela.


jag kan ju bara tala för mig själv. jag tog de byar jag ville ha.
Vi går på inaktiva kontot? Bf var inte inaktivt när vi gick på honom. Han valde att sluta.

Vet att du har off och adlar ute. har redan märkt upp dom. men du.. ett tips speja byarna först... du kommer inte igenom med 3 rens.
 

DeletedUser

Guest
jag kan ju bara tala för mig själv. jag tog de byar jag ville ha.
Vi går på inaktiva kontot? Bf var inte inaktivt när vi gick på honom. Han valde att sluta.

Vet att du har off och adlar ute. har redan märkt upp dom. men du.. ett tips speja byarna först... du kommer inte igenom med 3 rens.

Speja!!!!????

PREKO har lärt oss All In :D:awsm::D
 

DeletedUser

Guest
jag kan ju bara tala för mig själv. jag tog de byar jag ville ha.
Vi går på inaktiva kontot? Bf var inte inaktivt när vi gick på honom. Han valde att sluta.

Vet att du har off och adlar ute. har redan märkt upp dom. men du.. ett tips speja byarna först... du kommer inte igenom med 3 rens.

Trodde att du visste att jag inte har spejare i mina byar, jag kör pure off ... fejk med adel is the shit <3
 
Topp