TQON fm?

DeletedUser

Guest
Jag sitter och "krigar" om nytagna byar, visst jag har svårt att hålla dom då deffet inte hinner fram som ska orka hålla emot era nukes, men det gör inte så mycket, jag skaffar upp mina adlar och trupper igen så det gör inte så mycket.

En annan fråga till er (TQON, WC + alla andra stammar som bildats) varför ger ni inte motstånd till oss som krigar utan går på små spelare på 200k, ni har moralen mot er och dom dödar era adlar, så ser inte vad ni vinner på det?

Kanske dags att styra upp er och ge oss lite motstånd innan vi tröttnar på att slås mot levande barbarer, vi i Demons börjar tröttna på att kriga mot barbarer, visst det ger snygga stats men vad gör det när vi inte är aktiva som vi bör vara i ett krig?

Så skärp upp er och ge oss motstånd, måste ge Sansen beröm som faktiskt gav mig motstånd när vi gick på han 400 incs totalt på 1 månad det är inte illa det!

Genom denna tråd vill jag få reda på hur ni tänker med era taktiker och vad ni sysslar med, för som det ser ut just nu adlar ni inaktiva utslängda spelare som vi förklarat krig mot samt små spelare på 100 - 300k, ni har miljon konton men använder dom på fel sätt?

Rätta mig om jag har fel, men det verkar vara spelare som loggar in 1 - 2 gånger/dag för att se vad som händer för att sedan logga ut och tappa byar.


Tror att jag kommit på TQON familjens taktik, "Strunta i att anfalla och trötta ut fiende" Good job!
Att tillägga är detta mina tankar och ord och inte stammens.
 

DeletedUser

Guest
Så skärp upp er och ge oss motstånd, måste ge Sansen beröm som faktiskt gav mig motstånd när vi gick på han 400 incs totalt på 1 månad det är inte illa det!

Hoppas det kom 400 under en dag, annars är det väl inte så mycket, ca 13 st om dagen om det var 400 st i en månad??!!??
 

DeletedUser

Guest
Det har jag vetat om länge, men hade hoppats på lite anfall och inte fler små stammar som inte gör motstånd.

tror att tqon också har fått rejält med inaktivitet

för det var fan motstånd från en hel del tqon spelare när vi körde mot dom
 

DeletedUser

Guest
Hoppas det kom 400 under en dag, annars är det väl inte så mycket, ca 13 st om dagen om det var 400 st i en månad??!!??

Det var 400 incs från en och samma spelare utspritt på 1 månad, så det var tufft ... not .. 56 byar i mig <3

tror att tqon också har fått rejält med inaktivitet

för det var fan motstånd från en hel del tqon spelare när vi körde mot dom


Då har dom haft det ett bra tag nu, har iofs bara krigat mot dom i 2 månader så vad vet jag?
 

DeletedUser

Guest
Jag kan ju inte svara på vad andra gör men som du vet adlade vi rätt många byar av ditt konto innan du tog över de. Vi har gjort samma med NK. Tyvärr så valde båda original-spelarna att sluta. Jag kommer inte sluta med NK föräns de byar jag bokat är klara men då gälller de att ni adlar lite bättre av mig så jag får tillbaka mina adlar. Att skicka adelståg med 19h mellan första och sista adeln är inte så imponerande enligt mig. Tyvärr måste jag ha min skönhetssömn mellan varven och de är då jag loosat byar.

Godmorgon alla!! Har ni sovir lika fint som jag?
 

DeletedUser

Guest
Fan Snövi.T, nu börjar jag tröttna lite på ditt tjat. Ja, Demons är jätteduktiga. Ja, du är bäst av alla. Ja, TQON krigar inte tillbaka och tar barbarer istället. Ja, WC låter som en toalett (var ju därför jag valde namnet). :p

Du skriver i varje tråd om hur duktig du är och hur dåliga TQON fm. är. Detta kan jag ge ett snart 100-tal citat på, orkar inte leta nu men jag tror alla vet vad jag menar och denna tråd bekräftar ju bara detta. Dessutom tycker jag att det är lite tråkigt att WC och TQON måste gå under samma stats hela tiden, en av anledningarna till skapandet av WC var att vi ville se att vi var några som faktiskt inte var en del av 50-0-massakern som relaseas på forumen var 48e timme. Vill ni ha det mer rättvist både för oss och er själva skulle jag nästan säga att en ny tråd skall skapas om Demons-WC.

Och som sagt, du förklarar hur enkelt det är att ta byar av WC hela tiden men du har inte tagit någon överhuvudtaget? :confused:

Du vet att jag tycker att du är skön, men det är lite trist att behöva checka forumet och mötas av samma tråkiga kommentarer i alla trådar. :(
 

DeletedUser

Guest
Jag plockade i alla fall 28 byar av er i WC på några dagar. Var inte direkt jobbigt. Var bara att ta dom. Smack sa det.

Sen fick jag inget motstånd heller.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
snövit vill du ha motstånd så gå på nån av dom duktiga spelarna?

t.ex minja eller mini edel.

plocka av inaktiva spelare och sen klaga på för lite motstånd..?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
snövit vill du ha motstånd så gå på nån av dom duktiga spelarna?

t.ex minja eller mini edel.

plocka av inaktiva spelare och sen klaga på för lite motstånd..?:rolleyes:

Minja?? hjälp :p ne hon e så söt och snäll, nästan läskigt att röra hennes byar :awsm:
 

DeletedUser

Guest
snövit vill du ha motstånd så gå på nån av dom duktiga spelarna?

t.ex minja eller mini edel.

plocka av inaktiva spelare och sen klaga på för lite motstånd..?:rolleyes:

Tyvärr vet jag hur dom spelar då jag mötte dom när jag var med i Seamen, sen god allt motstånd ut när dom bildade WC, ser inte varför dom inte ska anfalla mig heller?

@Minja, att ni tog byar av mig när kontot var dött var bra jobbat, men sen tog ni inte en by efter jag fick kontot eller tappade 2 -3 men tog tillbaks dom lika fort.

@Mini edel, skrev i den andra forumet så det är bara läsa där, still friends? ;)
 

DeletedUser

Guest
Bf, vi började adla byar när förra ägaren var aktiv. Han valde att sluta när vi bombat sönder byarna tror fasen vi väljer att fortsätta adla utav honom. Men nu har vi nya mål på kartan
 

DeletedUser

Guest
Vi började adla byar när förra ägaren var aktiv. Han valde att sluta när vi bombat sönder byarna tror fasen vi väljer att fortsätta adla utav honom. Men nu har vi nya mål på kartan

Förra ägaren var inte aktiv när ni adlade utav han, satt och pratade med han på msn under den tiden.

Ni säger att ni fortsatte adla byar, men så fort kontot börja döda adlar så slutade attackerna komma in, varför?
- Jo för att man ska få reda på att ni går på nästa inaktiva konto, inte konstigt att man tröttnar spela.

Creeds till Mini Edel som faktiskt fortsatte att sända anfall när jag var aktiv på kontot.
 

DeletedUser

Guest
Får ta det när vi har off trupper + adel ute så vi kan ha roligt och ingen hjälp av store bror denna gång! ;)

Skulle inte kalla det hjälp eftersom du skickade totalt 20 attacker på mig och det inte direkt var hotfullt, men ah du fick lite jobb från andra än mig kan vi säga. :p
 

DeletedUser

Guest
Men på den tiden var jag ny på kontot + att trupperna och byarna var sönder bombade, det visste du själv, men lyckades hålla det tät från jag fick kontot ju.

Det var ju synd, för gav han rätt mycket motstånd som var tänkt till dig ju :(

Men ta fram ett datum du har tid att nöta tw så ska jag se i kalendern om jag har något inbokat :)
 
Topp