Toppen i v5?

DeletedUser

Guest
vilken stam kommer att stå kvar längst?
Demons eller VÄV skulle jag gissa på

Hur kan du tro att Demons eller Väv kommer vara de stammar som klarar sig längst? De är ju fiender...

Vad kommer hända med alla andra stammar, som tyrant, kilt, uc etc. Kommer dem försvinna helt plötsligt och sen är bara väv och Demons kvar? ;O

Nu bortser jag även från att Demons redan är dödsdömda ^^
 

DeletedUser

Guest
hur kommer det sig att vi ökat i poäng sen krigets början ?

Genom att värva rim-spelare och adla barbarer. För varje rimspelare jag har nollat på K46/K57 har det kommit två nya, och för varje by jag tar av dem tar de nya barbarer på 1000 poäng som jag tvingas adla upp.

Men nu är det snart slut på rimspelare för er att ta in.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Genom att värva rim-spelare och adla barbarer. För varje rimspelare jag har nollat på K46/K57 har det kommit två nya, och för varje by jag tar av dem tar de nya barbarer på 1000 poäng som jag tvingas adla upp.

Men nu är det snart slut på rimspelare för er att ta in.

Trollkarlen gandalf finns fortfarande i k46 när tänkte ni plocka honom då? ;)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan du tro att Demons eller Väv kommer vara de stammar som klarar sig längst? De är ju fiender...

Vad kommer hända med alla andra stammar, som tyrant, kilt, uc etc. Kommer dem försvinna helt plötsligt och sen är bara väv och Demons kvar? ;O

Nu bortser jag även från att Demons redan är dödsdömda ^^

Om du läser så skriver han antingen demons eller VÄV. Inte båda två. Så om VÄV t.ex. möter kilt som de sista två stammarna har han rätt. Mindre troligt att demons är kvar som sista stammen iofs men han skriver inte att både demons och VÄV är de enda kvar i slutet.
 

DeletedUser

Guest
Om du läser så skriver han antingen demons eller VÄV. Inte båda två. Så om VÄV t.ex. möter kilt som de sista två stammarna har han rätt. Mindre troligt att demons är kvar som sista stammen iofs men han skriver inte att både demons och VÄV är de enda kvar i slutet.

Det jag tyckte va konstigt med hans uttalande var att NÅGON av stammarna(väv eller Demons) kommer vinna kriget. Då kommer dem möta en annan stam som inte deltar i just det kriget, exempelvis uc, macrollins eller kilt.

Jag förstår att det han menar är att den stammar som vinner kriget av väv och demons kommer vinna krig mot alla andra stammar också. Men det är ändå ganska ologiskt att han tar två stammar som är i samma krig MOT varandra eftersom just någon av de två stammarna kommer möta någon annan stam.

Edit: insåg hur flummigt svar jag skrev... Men du förstår förhoppningsvis vad jag menar ändå :)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Jadå förstår allt. Han tror väll att Den som vinner kriget får ett så stort imperium så att det inte går att störta dem. Men den chansen är kanske inte så stor...

vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
Kilt vs Crow måste jag nog säga.

vilken stam kommer att stå kvar längst?
Tror det beror lite på. Kanske bildas en ny utbrytar stam med spelare från kilt och VÄV som blir den nya top stammen.

vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Ingen aning. Kan inte säga någon speciell, under den tid jag har haft kontot iallafall.

vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
Ja om man kollar på TW-Stats ser ju blerot och SS ut att ha varit effektiva. när dom tog tillbaka "några" byar. Dock vet jag inte då det inte var jag som ägde kontot då.

vilken spelare har ljusast framtid på v5?
Svårt att säga men skulle tippa på benzocaine. Eller kanske någon i Kilt.
 

DeletedUser

Guest
Jadå förstår allt. Han tror väll att Den som vinner kriget får ett så stort imperium så att det inte går att störta dem. Men den chansen är kanske inte så stor...

Självklart skulle vi växa men såvida vi inte måste startar vi inte ett krig, jag tror att KILT tyvärr ett tag fram över kommer vara nr.1 på v5 då de finns många bra spelare (synd att en del är så otrevliga bara):rolleyes:

Sen att varför skulle Demons vara dödsdömda ? VÄV är väl de som ligger sämst till idag med tanke på att de många som gått till olika stammar.
Sen tror ni på era egna stammar att KILT, VÄV, U.C o.s.v. kommer vinna men jag är en medlem i Demons och jag tror på Demons att vi kommer klara oss ur de här som starkare på något sätt.:D
 

DeletedUser

Guest
Jag kan säga att DEMONS är dödsdömda - om jag så ska behöva adla varenda by själv kommer de att försvinna.

Att spelare lämnar VÄV betyder ingenting för DEMONS. Däremot har T*ON sett chansen att utnyttja det. Får se hur länge de lyckas hålla i innan trenden vänder. Jag vet ju inte så mycket om T*ON eftersom de inte var några fiender att bry sig om för RAV så det kommer att ta ett tag innan jag har fått ordning på den fronten.

DEMONS-fronten är under kontroll och har alltid varit så jag förstår inte vad det är som DEMONS sätter sitt hopp till. Att spelare lämnar VÄV på K65 gör ingen skillnad på K36.
 

DeletedUser

Guest
Vad säger att Demons är döds dömda?
Att dem förklarade krig mot RAV som fick svårt en månad, att dem fick problem med inaktiva?

Eller är det för att någon fått hög mod?

Tror att Demons kan klara sig fint genom detta krig, oavsett hur dagens läge ser ut.
 

DeletedUser

Guest
Bara inse fakta. Vi är dömda o vi är döda.
Men vi är demons o det var länge sen vi levde. Ett krig är inte slut för att någon leder stort. Allt kan hända.
Även om det just nu ser mörkt ut.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Bla bla bla, snacka skit. Tror någon innerst inne att DEMONS vinner denna världen? Även om ni krigat på helt okej lär ni ju fan inte vinna.

KILT eller VÄV vinner, och troligast verkar det att KILT vinner. Merge fuckar nästan alltid allting om dem görs för sent.
 

DeletedUser

Guest
Vad säger att Demons är döds dömda?
Att dem förklarade krig mot RAV som fick svårt en månad, att dem fick problem med inaktiva?

Eller är det för att någon fått hög mod?

Tror att Demons kan klara sig fint genom detta krig, oavsett hur dagens läge ser ut.

Du kanske måste komma tibax till DEMONS för att dom ska vinna.. för vi alla vet vilken stark insats du gjorde med dina totalt 4 fejks på mig och du tog en by av en inaktiv spelare... du behövs verkligen för annars e DEMONS verkligen dödsdömda
 

DeletedUser

Guest
Drloveh, jag har aldrig sagt att jag gjorde ett lysande jobb i Demons mer än att slänga off byar på byar som folk tog utav er senare då ni inte var ute med deff i tid.

Att jag tog byar var inte ens i min tanke då man hade om om adelsmän från första början.

Att Demons krigar på bra är inget du kan neka då ni måste fejka fronten för att du skall klara dig som man hört från demons spelare via skypen, så att säga att dem inte kan kriga är svårt att göra, eller hur? ;)
 

DeletedUser

Guest
jag ger all creds till DEMONS krigare... vilket du knappast va.. som du själv säger =)

Atleast your keeping it real
 

DeletedUser

Guest
Jag ger all Creeds till Demons och inte till mig själv om du läst det jag skrivit ;)

Sedan så var du inte mitt största mål att sända trupper på i början när man hade off heller, kolla runt och kolla hur många som fick byar rensade av minna trupper så kommer du nog hitta fler än du tror till att börja med, när du gjort detta kan jag ge dig en ny hemläxa. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag ger all Creeds till Demons och inte till mig själv om du läst det jag skrivit ;)

Sedan så var du inte mitt största mål att sända trupper på i början när man hade off heller, kolla runt och kolla hur många som fick byar rensade av minna trupper så kommer du nog hitta fler än du tror till att börja med, när du gjort detta kan jag ge dig en ny hemläxa. ;)


Ja du tersiasII.....
Tycker att det är kostigt det du säger,Jag beordrade alla att försöka slå ut drlove inom 48timmar. Jag sa att det var våran chans i kriget att plocka bort han från k35.Jag tror jag tog ca 80% av alla byarna av han dom första 48timmarna o det var inte många. Hade alla gjort det jag gav order om så kanske(jag sa kanske) kriget hade sett bättre ut.
Jag gillar drlove o det var inget personligt mot han utan det var ett måste om vi skulle ha någon chans att vinna.
Tyvärr speglar detta hela kriget.Alla gör det dom tycker är bäst o inte följer ledningens beslut.

När vi (UTE) slogs mot nth o frälst, så anser jag att vi vann eller vad man skall kalla det,för att alla gjorde exakt det dom skulle. Bara skydda sig i 2-3 veckor för att på så sett få dom att bara bygga off i sina byar. När vi sen slog tillbaka gjorde vi det med råge.Många hann dö,men det är sånt man får ta om man skall vinna ett krig.
 

DeletedUser

Guest
Preko, som du vet gjorde jag allt som du sa oavsett vad det gällde, resten har vi tagit i PM när jag fanns på mitt konto, därför vet jag inte varför dem drar upp diskussionen om detta igen, då det faktiskt var ett tag sedan man slutade.

Men som sagt, Drloveh, mer info prata sedan.
 

DeletedUser

Guest
LOL säger jag bara... annars så handlar denna tråden inte om mig eller dig tersiah även om du vill tro att allt kretsar runt dig.... riktigt skönt va det när du va borta från forumet i alla fall men den skiten får man ta ju =) och angående att lära mig en läxa.. så väntar jag fortfarande... låt mig lära dig en sak istället... Istället för att köra på V1 V4 V5 V8 och V9 och suga på alla så försök hålla dig till en värld och kanske vara bra.... bara ett litet råd så.. vän till vän ;)

För att hålla mig on topic så tror jag toppen på V5 kan se lite annorlunda ut till jul =)

Kommer bli intressant
 

DeletedUser

Guest
Du kanske måste komma tibax till DEMONS för att dom ska vinna.. för vi alla vet vilken stark insats du gjorde med dina totalt 4 fejks på mig och du tog en by av en inaktiv spelare... du behövs verkligen för annars e DEMONS verkligen dödsdömda

Han är redan tillbaks på annat konto och jag vet vilket.
 
Topp