Toppen i v5?

DeletedUser

Guest
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
vilken stam kommer att stå kvar längst?
vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
vilken spelare har ljusast framtid på v5?

enjoy! (tycker att forumet behövs livas upp lite:))
 

DeletedUser

Guest
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra? Vår crow offensiv med SS och blerot, fick världen att hämpna...
vilken stam kommer att stå kvar längst? KILT <3, stabil och ett helt underbart gäng!
vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på? Inte stött på ngn mot mig själv...dock vet jag flera duktiga spelare i just detta avsendet i KILT, speciellt mikelino!
vilken är den effektivaste spelaren ni har mött? Ingen som jag mött mot mig själv, men KILT topp 5 är helt gryma på att förvändla röda by till blåa....
vilken spelare har ljusast framtid på v5? Carera har jobbat sig uppåt från att av i KILT nedersta del...
SS: KILTs killermachine
Mikelino: Satsar på motstånd och irritera upp spelarna tills de slutar är hans speciallitete...
Nattiz: Alla våran Nattiz, KILTs sexigaste spelare, dödar med utseendet, vad behövs sägas mer ;-)
Skarloc: Tyst men effektiv spelare
Androx: En av våran allsmäktige och dessutom är en snigel i ögat på fiendena ;-)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
[rs] vs KACM och Kilt vs crow.

vilken stam kommer att stå kvar längst?
KILT hoppas jag, skulle sagt KILT /VÄV för några dagar sen men nu är jag inte lika säker

vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Mikelino har inget slut på stt fejkande

vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
supersympa och Androx är båda galet effektiva på att plocka bort spelare efter spelare

vilken spelare har ljusast framtid på v5?

Vår köttarmaskin supersympa =)
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Rs vs Kacm och Kilt vs Crow.
VäV utan tvekan :) - Att några få lämnade gjorde oss bara starkare , Nu är här bara trogna spelare kvar.
Har inte stött på nån.
DrLove är väldigt efektive :).
Hmmm vet faktiskt inte ^^ - Någon i Väv iaf.
 

DeletedUser

Guest
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
Crow vs SS och blerot, utan tvekan den grymmaste offensiven. Kilt vs Crow var mer slutet på kriget kan man tycka, det var som mest spännande när Crow körde in i SS och Blerots murar utan någon verkan.

vilken stam kommer att stå kvar längst?
Kilt skulle jag tippa på, otroligt aktiv adlande. Skulle utan tvekan valt VÄV innan de interna oroligheterna.

vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Ingen aning

vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
Ingen aning, är bara en åskådare. Märker inte av sådant :(

vilken spelare har ljusast framtid på v5?
Antagligen någon i Kilt då de kommer klara sig längst(kanske?). Antagligen någon bra i kilt. Antagligen någon av de bättre i kilt som varit med sen början. Antagligen, förmodlingen SS
 

DeletedUser

Guest
1 - Kilt mot Crow med Blerot/SuperS fake, RS/KACM
2 - KILT
3 - Blerot är en bevisad seg jävel. Mikelino imponerar. Delad 1a
4 - JAG :D Låg OB/poäng ratio men adlar "nästan" inga barbarer = Effektiv
5 - Blerot och SuperSympa
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
[rs] vs KACM och Risen vs Swcw
vilken stam kommer att stå kvar längst?
VÄV och KILT
vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Tänker faktiskt ge beröm till Opopanax i T*ON som fejkat mig j*vligt mkt
vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
Gillar sansens stil, mina fejks är mina off byar:)
vilken spelare har ljusast framtid på v5?
vet inte, KILT och VÄV spelarna kanske?
 

DeletedUser

Guest
Instämmer ^^

Men ändå ville du kötta mig igår :( med dina attacker...
 

DeletedUser

Guest
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
För egen del måste det vara när RAV köttade bort TRE från K45.

vilken stam kommer att stå kvar längst?
KILT och VÄV.
För att parafrasera Mark Twain: Ryktet om vår död är kraftigt överdrivet. :D

vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Det vill jag inte säga för då får jag kanske 200 incs från honom igen. ;)

vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
Tyvärr måste jag säga att jag inte har mött särskilt effektiva spelare på V5 (som fiender), så jag röstar på Orkino, alias "Orkano" på V3.

vilken spelare har ljusast framtid på v5?
Alla spelare som har 2 miljoner poäng eller mer och orkar fortsätta världen ut.
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
TRE/T*ON eller kanske T*ON/TLS.
vilken stam kommer att stå kvar längst?
Ingen aning, men KILT och VÄV kommer vara kvar längre än folk tror, tror jag^^.
vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Får säga 3udd, då jag inte kommer ihåg vilka de andra från [rs] var som adlade upp mig i början av vårt krig.
vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
Fidel?^^ Njae men säger 3udd, eftersom han är den jag kommer ihåg mest från mina krig.
vilken spelare har ljusast framtid på v5?
Hmm... Säger Kittie, om hon orkar.
 

DeletedUser

Guest
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
Det måste vara KILT vs CROW.

vilken stam kommer att stå kvar längst?
Jag tror på KILT i slut ändan då det är ett gäng duktiga spelare som har ett mycket bra samarbete inom stammen.
Men tror också att om VÄV spelar sina kort rätt så kommer även dom att finnas kvar på v 5 ett bra tag framöver.

vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Har inte stött på någon själv men har fått från några i före detta TR- familjen att dom vill ha lite hjälp med supersympa och Robin--22 så jag kan tänka mig att dessa är 2 mycket duktiga spelare.

vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
Jag får nog säga UlMa då jag inte har så många andra att jämföra med.

vilken spelare har ljusast framtid på v5?
Kan tänka mig att det kan vara antingen supersympa el Benzocaine
 

DeletedUser

Guest
vilken offensiv är det ni kommer ihåg före alla andra?
Jag ogillar KILT pga en del spelare men KILT vs Crow var grym

vilken stam kommer att stå kvar längst?
Demons eller VÄV skulle jag gissa på

vilken spelare är den mest ihärdigaste(fejkar mest) spelare som ni har stött på?
Jimmytheking

vilken är den effektivaste spelaren ni har mött?
Svårt att säga.. mött en del väldigt duktiga spelare.
Dr.loveh som om vi inte varit fiender man gärna snackat och sno lite tips därifrån
Sutep också en väldigt bra spelare ifrån VÄV sidan
KILTs Supersympa som jag aldrig stött på själv men vad jag hört så e de inge roligt om man råkar stöta på honom/henne.
PREKO i min egen stam som i kriget blivit anfallen mest men med tanke på hans poäng förlorat minst och vunnit mest.

vilken spelare har ljusast framtid på v5?
PREKO helt klart. Han vet vad han gör och han är bra på det.
 

DeletedUser

Guest
Tror de är en av de som försvinner först

haha med tanke på min poäng så har jag inte mycket att sätta emot, men jag hoppas att jag har DEMONS bakom mig + att om vi nu försvinna så hårt... hur kommer det sig att vi ökat i poäng sen krigets början ?
Antar bara att du tror att vi ska försvinna så mycket för att vi krigar bättre än vad ni väntat, att vi utmanade en topp 3a, som blev en topp 1a och vi hållit i oss längre än vad ni andra på v5 trott.

Vill du snacka om saker om att folka ska försvinna så skriv gärna ett PM ingame, mer än glad att skriva tillbaka men här på forumet så tycker jag vi håller oss lite lugna nu. Tvivlar på att Twillight gillar såna där kommentarer.
 

DeletedUser

Guest
både demonerna och kungafamiljen krigar bra men ni är kvar enbart för att ni adlar barbarer fortare än vad vi adlar er...
 
Topp