Toppen i v5?

DeletedUser

Guest
Skulle vara trevligt att få veta vilket konto man sitter på bara för att se vad ni har för gissningar, ni får gärna ta detta i allmänna eller priv med mig så man har chans att diskutera om detta ;)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
jag ger all creds till DEMONS krigare... vilket du knappast va.. som du själv säger =)

Atleast your keeping it real

Under en tid så var det max 10 st som hade hand om hela stammen via KÖ och krigade, och även jag fick ta hand om ett konto som jag såg till att växa ganska så rejält med under den tiden;)

Dock vet jag itne hur det är nu, men jag hoppas på dom i DEMONS och specielt dig PREKO som har gjort ett häst jobb under hela detta kriget...

Dock så tror jag inte att DEMONS kommer att gå ut som 1:a på v5. Utan jag skulle sattsa mina pengar på Kilt :)

Men mycket kan hända då världen fortfarande är ung och snabb...
 

DeletedUser

Guest
Benzocaine
Du får gärna skriva ett pm till mig om du vet något.
 

DeletedUser

Guest
Faktiskt så har ca 20% en siffra i namnet, 21 av 104.

Haha skönt att jag inte var den enda som behövde gå och räkna :D

Lite ot så tycker jag det är intressant att en uc-spelare ligger 5:a men mikelino är sådär en by ifrån att ta femteplatsen och då blir det en top 5 med bara Kilt. Det håller åtminståne jag tummarna för.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror mer att du äger Benzos konto, han har varit underlig på sista tiden (ungefär sen du började skriva i forumet igen) =)
 
Topp