topp 15 stammar

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Måste bara säga att GoW-P är gamla nWCWKa, när Boman bestämde att vi ej får vara med i wcw, så tog vi ett beslut:
Inga akademistammar eller moderstammar. Bara ett GoW med två regementen:
Specialtrupperna och pansardivisionen.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Som du ser Kolhed, skriver han NÄR jag kommer fram och NÄR alliansen får fäste...

Han har rätt till åsikten att ni kommer slaktas sönder och du har rätten till åsikten att ni inte kommer slaktas sönder.

Som vanligt spelare som inte törs stå för sitt nick, är snabba med kommentarer.
Solken i midvinternatt.
eller.
ON topic
Stam ett GoW,
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
vad tråkigt du är bara 1 anfall... trodde ja skulle få fler :( du är ju riktigt tråkig fast du kanske vill spara alla dina trupper tills allianser fått fäste så du håller ut längre... haha om du vill så får du va snäll och avslöja vad som finns i anfallet hade ändå inte tänkt deffa den... bara tömma den på allt :p


ser att de finns lite mb elr katas i den iaf :p

vi tar resten via pm du vet var du inte hittar mig :D
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
vad tråkigt du är bara 1 anfall... trodde ja skulle få fler :( du är ju riktigt tråkig fast du kanske vill spara alla dina trupper tills allianser fått fäste så du håller ut längre... haha om du vill så får du va snäll och avslöja vad som finns i anfallet hade ändå inte tänkt deffa den... bara tömma den på allt :p


ser att de finns lite mb elr katas i den iaf :p

vi tar resten via pm du vet var du inte hittar mig :D

Vill du ha fler Fejk attacker så hör av dig ingames,
Men om du inte ens fixar att lösa vad det innehåller exakt så....

Mycket off topic
ON topic
Stam 1 Gow
mer behöver inte sägas.
 

DeletedUser

Guest
9 NwcwMA noobs uplösst noob stam utom boman då respekt till han synd att de blev som de blev han ju aldrig ta mig till fronten inann allt blev adlat elr de finns väl 1 och annan by kvar då..

Fattar inte riktigt hur du kan säga detta då vi/dem
1: Låg 1a på OB off ett tag
2: Vi/dem har deltagit i flera krig och besegrat 2 stammar som var rankade 1:a, NoD och Tjekan dock med av allierade. Hade kanske kunnat besegra MASH fast som vi alla vet blev vi gangbangade av resten av världen.
3: Om man räknar med resten av familjen så ledde vi världen poängmässigt.
4: Jag tycker (tror inte att jag är ensam om detta) att vi kämpade på riktigt bra trots att vi var helt omringade men det var tyvärr rätt uppenbart att vi inte skulle kunna fortsätta förevigt.
5: Det krävdes en hel värld för att besegra oss/dem.

Så nu skulle jag vilja veta vad du anser är noobigt.


P.S skriver vi/dem pgr att jag bara var med i MA ett tag då jag gick med när vi i STsWCW mergades in i stammen.
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Fattar inte riktigt hur du kan säga detta då vi/dem
1: Låg 1a på OB off ett tag
2: Vi/dem har deltagit i flera krig och besegrat 2 stammar som var rankade 1:a, NoD och Tjekan dock med av allierade. Hade kanske kunnat besegra MASH fast som vi alla vet blev vi gangbangade av resten av världen. hahahahahahaahahahahahhahahhahahhahahhahaa och du tycker ni blev gangbangade!jojo! vad jag hört se varit med om så är ni den värsta gangbang familjen .se någonsin skådat....!! visst kanske använde lite fel ord val men ändå ni får f*n skylla er själva som satter er i den sittsden

1:ni krigade på mot mash medans stwcw deffade er (ps) själv tycker ja om man är en familj med stammar så i en krigs förklaring står ingen utanför.
2:st2 gjorde helt rätt och satte stwcw på plats.
3:dvh satt inklämda mellan er och lcn och efter deras krig mot lcn så va ni enn själv klar het
4:lcn ingår i syd alliansen så dom tog sitt ansvar till att hjälpa sina allierad i nöd och sen såg dom en möjloghet att växa oerhört mkt...... //Thunders :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle kunna motargumentera det där men det tjänar vi inget på förutom en lång diskussion.

Så nu skulle du kunna besvara min fråga tack? Vad gör dem forna MA spelarna noobiga?
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Måste bara säga att GoW-P är gamla nWCWKa, när Boman bestämde att vi ej får vara med i wcw, så tog vi ett beslut:
Inga akademistammar eller moderstammar. Bara ett GoW med två regementen:
Specialtrupperna och pansardivisionen.



Specialtrupperna och pansardivisionen

Påminner lite om när man som liten satt i sandlådan och lekte krig
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Specialtrupperna och pansardivisionen

Påminner lite om när man som liten satt i sandlådan och lekte krig

Ser att sandlådan snart kan bytas ut, gjorde rent en mindre för en stund sedan.
Men men
stam1 Gowför att hålla tråpden Ontopic.
övrig ranking onödig.
 

DeletedUser

Guest
Japp GoW-S-P står starka i sandlådekriget!
-st- jobbar bra..
etc etc

Känns som om GoW-P inte är specielt aktiva eller ett flertal av ex MA spelarna inte längre spelar.
Undrar varför ni inte gör er av med dom, det drar ju bara ner eran stats.
 

DeletedUser

Guest
Känns som om GoW-P inte är specielt aktiva eller ett flertal av ex MA spelarna inte längre spelar.
Undrar varför ni inte gör er av med dom, det drar ju bara ner eran stats.

Att kicka spelare för att de är inaktiva är inte riktigt vår stil. Kicka spioner gör vi gärna och internadlar röda gör vi också om det skulle behövas.

Att statsen blir dåliga kan i och för sig glädja våra motstånare. Det gör däremot ingen skillnad i praktiken eftersom byarna kommer att tas över av våra fiender i alla fall... Så styrkeförhållandena förändras inte av stattsen utan av hur många byar våra motståndare plockar.

Men ännu så långe så ligger GoW i topp! För de som i början av året spådde att nWCW-K bara skulle inneha plats #1 ett kort tag så verkar vi ha stått pall bättre än vad många trott. Låt oss se fram emot ytterligare ett intressant år här på tw värld 3.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Att kicka spelare för att de är inaktiva är inte riktigt vår stil. Kicka spioner gör vi gärna och internadlar röda gör vi också om det skulle behövas.

Att statsen blir dåliga kan i och för sig glädja våra motstånare. Det gör däremot ingen skillnad i praktiken eftersom byarna kommer att tas över av våra fiender i alla fall... Så styrkeförhållandena förändras inte av stattsen utan av hur många byar våra motståndare plockar.

Men ännu så långe så ligger GoW i topp! För de som i början av året spådde att nWCW-K bara skulle inneha plats #1 ett kort tag så verkar vi ha stått pall bättre än vad många trott. Låt oss se fram emot ytterligare ett intressant år här på tw värld 3.

Va ja vet så kollapsade väl Wcw familjen. Däremot skapades en ny stam av f.d wcw spelare. Men en stor del av familjen är borta, och så kommer de fortsätta.

Kanonmat är alltid bra att ha ;)
 

DeletedUser

Guest
Att kicka spelare för att de är inaktiva är inte riktigt vår stil. Kicka spioner gör vi gärna och internadlar röda gör vi också om det skulle behövas.

Att statsen blir dåliga kan i och för sig glädja våra motstånare. Det gör däremot ingen skillnad i praktiken eftersom byarna kommer att tas över av våra fiender i alla fall... Så styrkeförhållandena förändras inte av stattsen utan av hur många byar våra motståndare plockar.

Men ännu så långe så ligger GoW i topp! För de som i början av året spådde att nWCW-K bara skulle inneha plats #1 ett kort tag så verkar vi ha stått pall bättre än vad många trott. Låt oss se fram emot ytterligare ett intressant år här på tw värld 3.

Tror tyvärr inte att du kommer att få ett till år på detta konto
 

DeletedUser

Guest
Va ja vet så kollapsade väl Wcw familjen. Däremot skapades en ny stam av f.d wcw spelare. Men en stor del av familjen är borta, och så kommer de fortsätta.

Kanonmat är alltid bra att ha ;)

Med risk att bli off topic på topp 15 så vill jag bara poängtera att en av stammarna i WCW familjen kollapsade, nwcwMA. Där nu flera av de tidigare nwcwMA spelarna återfinns bla i GoW, MASH och -ST2- (och boman i Corian). Två av stammarna i familjen har däremot inte kollapsat utan fortsätter nu under namnen GoW-S och GoW-P, av respekt för att boman gärna ville "äga" namnet WCW. Ämnet WCWs undergång som familjestam på v3 har ältats ut ganska så ordentligt i andra topics och vi kommer för alltid ha två olika versioner av hur det hela gick till. Den som är intresserad av relationer med GoW kan alltid maila oss ingame. Då vi i GoW ledning kör med samma nick i forum som i spelet.;)
 

DeletedUser

Guest
1 GoW-S - håller sig levande tror inte de kommer klara 5-6 månader till
2 -ST2- - krigar på riktigt bra nu har fått fäste på fronten
3 LCN - adlar inte lika mycket längre adlesbrist??
4 Stribe - kör på bra
5 HEXA - gamla zaxa har ingen aning varför det blev g-d och sedan hexa :S
6 MASH - bra stam som håller sig kvar ett tag till kör bra mot gow
7 Corian - kan mer börjar sakta ner
8 CAF2 - sleeping , undrar när de vaknar :)
9 Elite - instänga når inte till någon front alls mot GOW
10 GoW-P - se 1
11 CAF-A2 - se 8
12 CAF-AD - .se 11 XD
13 COW - MIN stam :awsm::awsm: och vi är kycklingar INTE KOR :p:D
14 StribA - ingen aning :p
15 WCW TS -gamla MA spelare
 
Topp