Topp 10 stammar

DeletedUser

Guest
det som är bra för min stam WWS är att vi leder k 55 med högst poäng och nästan alla är där.
 

DeletedUser

Guest
det som är bra för min stam WWS är att vi leder k 55 med högst poäng och nästan alla är där.

trupperna då? aktiviteten? (vet att du inte lär lämna ut aktivteten om den är kass) och läser dom forumet? annars blir ni egda på drygt 1 månad av en som har hälften av er men är dubbel så aktiva och dubbla så smarta i trupper o rubbet
 

DeletedUser

Guest
Ousch ta det lungt så klart alla är aktiva.......

Första felet,INGEN stam har en HEL aktivt medlemskap,hur mycket dom än vill. Då skulle den behövas bestå av samma person nästan. Har du nånsin försökt hålla en hel stam aktiv i forum och i spelet??? det går absoulut inte,särkilt inte nu direkt i början av en värld! visst alla är gröna idag men imorgon då? och dan efter det? o dan efter det? hur vet du ens hur många ggr/dag dom loggar in? nej. Många loggar bara 1 en gång o dan,uppgraderar något sen gör nåt annat.
 

DeletedUser

Guest
1 .XI. - Ser riktigt starka ut, även att det är riktigt tidigt in så känns det nästan som den mest "hardcore" stammen som troligtvis kommer satsa hårdast.
2 SUR - Skulle tro att SUR kommer att hålla till vid top 10 ett bra tag .. kanske ända fram? :D Jag hoppas sjävklart på de bästa :)
3 LY - Känns hyfsat starka, med medelmåttiga spelare kan nog LY hålla top 10 ganska lång tid! Hoppas även på det.
4 TKOH - Ingen aning om dessa spelare så vågar inte säga något :)
5 N00bs - Det känns som att dom här kan hålla hyfsat länge på top 10, men kanske inte hela tiden.. kommer iaf ligga på top 25 skulle jag tippa!
6 .666. - Hmm, vågar inte säga något om dessa heller ärligt talat :p
7 WWS - Tvivlar...
8 VII - Ett gäng som startade bra men tappar sakta men säkert.
9 SPQR - Kan nog hålla där uppe ett tag, känns som ett seriöst gäng som vill mycket!
10 SWEVIK - Kommer troligtvis hålla länge i toppen! känns väldigt starka. :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 .XI. - Min stam (vackert)
2 SUR - Älskar deras tag <4
3 LY - De har TabbeN!
4 TKOH - Ligger en del vid mej, så kan bli intressant
5 N00bs - Inga namn jag känner till
6 .666. - Massa akademistammar = PHAIL!
7 WWS - Bara namnet på grundaren skriker "Potatismos!"
8 VII - Inte värda att lägga på minnet
9 SPQR - Fail som vanligt!
10 1338 - Namnet är felstavat! Annars kan de säkert vara med och leka ett litet tag
 

DeletedUser

Guest
Ny lista
.......................
1 .XI.
2 SUR
3 LY
4 TKOH
5 .666.
6 N00bs
7 WWS
8 SPQR
9 TCA
10 UrbanT
 

DeletedUser

Guest
1 .XI. - Många bra spelare, kommer troligtvis regera K45.
2 SUR - Hmm, Mycket poäng, men hur öär deras försvar?
3 LY - Min stam <3
4 TKOH - Vet inget
5 .666. - 4 akademistammar = EPiC PhAIL
6 N00bs - Vet ej
7 WWS - Vet ej
8 SPQR - Vet ej
9 TCA - Vet ej
10 UrbanT - Vet ej
 
Topp