Topp 10 stammar

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara lägga in ett ord för tvättföretaget AjaX.
Vi kommer slå oss upp snart igen, det kan jag lova , men ... ja hur kommer det gå för er, det ska bli kul.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
XI lär ju ligga etta länge och id ser också ut som en topstam dock tror jag inte det kmr gå lika bra för id här som det går för dom som law på värld 6...
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
XI lär ju ligga etta länge och id ser också ut som en topstam dock tror jag inte det kmr gå lika bra för id här som det går för dom som law på värld 6...

ang ID , är lite osäker på dessa. många många fina namn , kan bli riktigt vassa. frågan är om de får agera lika ostört här. det är imo en bättre medlemslista än den som finns i LAW, och de har många riktigt duktiga spelare som kan ta tag i det och verkligen leda stammen framåt. Den stora frågan tror jag är ifall de kan få ett lika bra samarbete som LAW.. =)
 

DeletedUser

Guest
ID kommer att bli top10 stam, det är ingen tvekan om den saken.

ID är väl en merg mellan Horden och LAW på V6 ? Känner igen de flesta av deras namn :)

ID försöker smyga sig in på V8 utan att göra väsen av sig och lyckas hålla sig bakom strålkastarna men jag tycker vi ska lyfta fram dem lite, alla ni stammar som finns på K55, håll ett öga på dem! Det är allt jag har säga.

ID kommer att slakta er om ni inte håller dem i schack! ;)
 

DeletedUser

Guest
ID kommer att bli top10 stam, det är ingen tvekan om den saken.

ID är väl en merg mellan Horden och LAW på V6 ? Känner igen de flesta av deras namn :)

ID försöker smyga sig in på V8 utan att göra väsen av sig och lyckas hålla sig bakom strålkastarna men jag tycker vi ska lyfta fram dem lite, alla ni stammar som finns på K55, håll ett öga på dem! Det är allt jag har säga.

ID kommer att slakta er om ni inte håller dem i schack! ;)

Försöker du få bort fouks från .XI. eller? ;)
 

DeletedUser

Guest
Gaaah, varför prata så högt? Vi vill ju att ingen ska märka oss :(
 

DeletedUser

Guest
Syftader mer på att det lät som att han ville att andra stammar skulle märka av ID också; fär som det är nu har .XI.'s skrytande bara skapat mer stammar som vill döda dom.

Det gäller att vara smart också! :) Jag vill att folk ska rikta alla strålkastarna mot stammen ID!

Här är listan på deras medlemmar:

http://sv8.tribalwars.se/guest.php?screen=info_member&id=853

Och här befinner dem sig på kartan:

http://www.twstats.se/sv8/index.php?page=map&tribe_0_id=853&tribe_0_colour=49E605&zoom=300&centrex=500&centrey=500&fill=&grid=1

Se upp för dem! Så jag säger det igen: Alla ni stammarna som finns på K55, kolla upp var medlemmar av stammen ID ligger och vad ni ska göra näst behöver jag knappast tipsa om! ;)

ID är en stam man INTE ska underskatta! Tycker fokusen borde ligga på dem istället...

Några kommentarer om stammen ID - blivande top-10-stam?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det gäller att vara smart också! :) Jag vill att folk ska rikta alla strålkastarna mot stammen ID!

Se upp för dem! Så jag säger det igen: Alla ni stammarna som finns på K55, kolla upp var medlemmar av stammen ID ligger och vad ni ska göra näst behöver jag knappast tipsa om! ;)

ID är en stam man INTE ska underskatta! Tycker fokusen borde ligga på dem istället...

Säger en medlem ur .XI. som spammat på forumet om hur bra dom är?

Ptja, tycker folk borde KÖTTA .XI. ISTÄLLET.
 

DeletedUser

Guest
1 .XI. - många bra o efarna har jag hört
2 Imp vet ej
3 AAK vet ej
4 N00bs kommer nog från en anna värld?
5 Tyrant vet ej
6 NIC ah NIC,har mött dom förut,krigströstiga tror ja
7 VII vet ej
8 SWEVIK Nemen tjenare! väldigt snälla om dom är från V1 ^^
9 TKOH vet ej
10 NN vet ej
 

DeletedUser

Guest
1 .XI. - många bra o efarna har jag hört
2 Imp vet ej
3 AAK vet ej
4 N00bs kommer nog från en anna värld?
5 Tyrant vet ej
6 NIC ah NIC,har mött dom förut,krigströstiga tror ja
7 VII vet ej
8 SWEVIK Nemen tjenare! väldigt snälla om dom är från V1 ^^
9 TKOH vet ej
10 NN vet ej


Någon behöver en ny lista ?
 

DeletedUser

Guest
1 .XI.
2 SUR
3 LY
4 TKOH
5 .666.
6 N00bs
7 WWS
8 SPQR
9 VII
10 NiC

Ny lista för den som vill ha
 

DeletedUser

Guest
1 .XI. - Ska bli intressant att se vad som händer de kommande dagarna med alla krigsförklaringar.
2 SUR - Har inte den blekaste, men dem växer stadigt.
3 LY - Klättrade från 70:eek:nde stam till 3:dje på en dag, imponerande :rolleyes:
4 TKOH - Ingen aning
5 .666. - 4 akademier... säger nog allt
6 N00bs - :confused:
7 WWS - Ingen aning
8 SPQR - ingen aning
9 VII - orkar inte
10 NiC - FEJK!
 

DeletedUser

Guest
tio-tecken...

Svensk-Medborgare
1. .XI.
Verkar ha blivit rejält överskattade här i forumet, visst de kanske har en del spelare som klarat sig bra på andra världar men finns minst lika aktiva snubbar i andra (framtida)topstammar i denna värld. Iaf så har .XI. ett fint stronghold i K45 och om de klarar av utmaningen ifrån "Alliansen" så kommer de att ha ganska fint spelrum i inre kretsarna av K45

2. SUR
Finner vi i K54, hört bara positiva saker om deras grundare Dakara så jag antar att de kommer att gå en bra bit, får se vilka konkurrenter som dyker upp.

3. LY
Finns också i K54 och jag känner igen lite namn, kommer nog att vara kvar och fightas om kontinenten.

4. TKOH
Ligger väl i K45(?). Kommer nog att gå under i kriget i mot .XI.

5. .666.
K44/K54, tror ej att de kommer att hålla

6. N00bs
Fanns en allians på t-ravians första speed som var väldigt nice, kanske de här också? (Y)

7. WWS
K54/K55, en stam som kommer att smälta in i de andra senare tror jag.

8. SPQR
Älskar stamnamnet SPQR. Tror de kommer att bygga ett litet fint kluster i K54 men inte äga kontinenten.

9. VII
K55, kommer ej att hålla så länge tror jag.

10. Ajax K45, Fastnade för dem direkt, tror att om nån i alliansen skulle kunna konfrontera .XI. själv så vore det dem. Antingen kommer .XI. eller Ajax kontrollera kontinenten.
 
Senast redigerad av en moderator:

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
1. .XI.
Verkar ha blivit rejält överskattade här i forumet, visst de kanske har en del spelare som klarat sig bra på andra världar men finns minst lika aktiva snubbar i andra (framtida)topstammar i denna värld. Iaf så har .XI. ett fint stronghold i K45 och om de klarar av utmaningen ifrån "Alliansen" så kommer de att ha ganska fint spelrum i inre kretsarna av K45


10. Ajax K55, Fastnade för dem direkt, tror att om nån i alliansen skulle kunna konfrontera .XI. själv så vore det dem. Antingen kommer .XI. eller Ajax kontrollera kontinenten.

en sak jag inte förstår, AjaX håller till i k55 och .XI. i k45, ändå slåss de om samma kontinent enligt dig ? förstår inte dina tankegångar där ^^
 

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har inte en enda by på k55.
Enbart k45.

Vill be om ursäkt eftersom jag varit så vimsig här på forumet idag, fast det kan vel hända vem som helst :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en sak jag inte förstår, AjaX håller till i k55 och .XI. i k45, ändå slåss de om samma kontinent enligt dig ? förstår inte dina tankegångar där ^^

hehe, skrev fel många gånger. Blev rätt rörigt i jordnöten med så mycket siffror :eek:
 
Topp