Topp 10 spelare!

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
En grym lista!

och tack för berömmet!;)
ska allt se till att leva upp till det också!:)
 

DeletedUser

Guest
5 - Pate

Patteh är den tysta spelaren på topp-10 som låter spelandet tala mer än ord. Grym potential och förmåga! Ryktena säger att du tycker att kicken av din förra Co (Mesut) var tråkig och att detta kanske givit dig lite magsyra. Hur som helst så är ditt rykte intakt och dina magsår är av det personliga slaget och mellan dig och Mesut. Världen undrar nu vem du har som Co istället?! Om min intell stämmer så besitter du Sir Heros acc "Pampers" på värld 23? Kan det sitta en Hero på kontot med Pate nu så kommer den combon vara kul att se. Dock vet jag med stor säkerhet att Sir Hero har för mycket annat med v21 & v22 så troligen någon annan där med dig.

Gillar denna spelare skarpt så jag låter hjärtat säga att han kan komma långt! :)

Vulcanic Explosion

Co på det accet är väl Dionysos af Vinus från v21?
 

DeletedUser

Guest
1 jj94- Oj va många meddelanden vi har skickat till varandra, på kik,skype,pm. Men det ryktas att jag inte är den enda som får din uppmärksamhet(?). Helt ok spelare, förtjänar dock inte rank 1.

2 Nocturne- Har fan ingen aning om dig :D kanske faller du som ett korthus? kanske inte? who knows!

3 Acerbitas- Här har vi en riktigt skillad spelare. Finns inget att klaga på. Tog ut kacka som hon förtjänade(hahahahah)

4 Pate- salcin är bra när han är online. vilket är för sällan :D vem är den andra tuppen?

5 Jas Gripen- vem fasen är du? och vad fasen gör du här?

6 Byggare Jonas- grabbarna grus. sjukt underskattade killar

7 Radioactive.- mycket härliga personligheter. detta kontot kommer få känna på framgång

8 galahad2b- ingen aning

9 djdesp- mycket duktig spelare. kommer gå långt (längst?)

10 Looka san de- oxy boxy. väldigt egen person. bra early-mid. har han spelat late nån gång?
 

DeletedUser

Guest
1 jj94


Jag gillar inte dig, men du växer bra. men tyvvär tycker jag inte att du förtjänar rank ett och nu påstår jag inte hur mkt prem du har slösat utan när man kollar igenom vilka byar du har tagit har många av de varit interadlingar. Du får ta byar som är gratis medans andra får kämpa för sina byar, men du har ingen vidare position då du verkar ha skaffat dig fiender över allt sen har du inte heller F M så speciellt långt bort eller SVULLO vilket inte är bra för dig. Men ändrar du din attityd och blir lite trevligare så kanske har du en möjlighet att överleva och en chans att gå med i SVULLO eller F M inget är omöjligt.


2 Nocturne


Alla borde se upp för den här spelaren! När han väl har några byar är det riktigt svårt att få ner honom, han är en riktigt duktigt spelare. Han gör alltid ett bra jobb och växer utmärkt. Den här spelaren kommer det inte vara så lätt att få ner och alla andra i hans närhet borde se upp för honom. då när han väl attackerar så kommer man inte så lätt undan heller, du ska ha mkt creed inte alla som kan kriga som du gör. Du har fått en bra start många tyckte att det var dåligt av dig skaffa LK efter 3-4 dagar men du lyckades på ngt sätt göra det bra med det ändå. Du hade också ett skit läge från början, men du har adlat dig till ett bra läge en av de bästa lägen skulle jag tro. Forsätt så här! Du interadlar inte heller några byar utan kämpar till dina byar respekt till dig.



3 Acerbitas


Två duktiga spelare som har gjort det ganska bra än så länge, har adlat från TT och allt möjligt. Deras första adling va barbar och du kör med i en duktig stam också. Andra spelare borde se upp för er också och borde inte underskatta er även om ni inte tagit så stora byar så är ni riktig farliga och duktiga. Kommer stanna ganska länge till ifall de inte slutar och jag vet att ni håller top 5 utan några stora problem. Finns ändå inte mkt säga om er utom att Marcus är tws bästa starter utan tvekan , nej hallonkräm har ingen jävla chans mot honom.





4 galahad2b


Jag gillar den här spelarens adlingar och detta är hans första värld(?) enligt honom. Han har gjort ändå bra jobb och adlat fina byar. Jag tror att det finns en hel del saker hos honom som han kommer visa i krig, tycker ändå man inte ska underskatta honom även om det är hans första värld. Jag tror på dig och jag hoppas att det går bra för dig. Dock rekomenderar jag dig att bli vän med Nocturne annars blir det inte så lätt för dig ha kvar dina byar vem vet du kanske är redan vän med honom iallafall lycka till.



5 Pate

Jag gillar dig skarpt mannen även om du kickade mig från konton ba för att några bad om det och du ville gå med i TT så fick jag kicken. Du är ganska bra faktiskt det du gjorde på v23 var fantastiskt sen ser man att black sparkz har hoppat in som co, om det är sant ja då äre inte lätt det för era grannar att överleva. Då Black Sparkz är en skön snubbe som är är nästan lika bra som Fireside speciellt i kriga herregud haha han kan sin grej! Han har mosat premade och bra spelare respekt till dig mannen och jag saknar dig. Jag hoppas du trivs i ditt nya konto och att ägaren ska förstå vilken tur han har att ha dig som co.



6 Radioactive.

Du har bara tagit fina byar och de va bra gjort av SVULLO ta in dig smart gjort av de. jag tycker att du är en trevlig spelare och de finns mkt hos dig som man inte sett och kommer bli spännande hur bra du är i krig. Du har riktigt bra läge att forsätta adla fina byar jag tror du blir top 4 snart om du forsätter så här. Hört att du har skaffat dig en co spännande vem de här. Den här spelaren är också en nybörjare hans första värld va v21 och han körde där bara lite du har utvecklats mycket.



7 Byggare Jonas


Tre trevliga spelare, som man gillar skarpt. Alla tre är oxå duktiga och de är duktiga på olika saker. de här kommer ta top 5 lätt snart. Fint läge att adla och inte för nära stammen så ni har utrymme att adla en hel del område. De har också humor det är alltid bra att ha det så man inte är seriöst varje gång. Det kommer vara spännande se vad de kommer göra deras grannar borde se upp för de inte bra att ha de här tre som granne då äre inte lätt att klara sig/överleva..



8 Jas Gripen


En duktig spelare som coade med Padox på v21 och de gjorde tillsammas ett bra jobb den här spelaren har kämpar glöden.. Han är också riktigt trevlig och en rolig spelare att alltid snacka med bästa humor som finns man kan ha. Han är en invandrar bror! Han var omringad många FEED spelare men han tog ut de senare även om det tog ett tag för honom att göra det så tog han ut de trots all och det är det som räknas. Jag vet att du kan hålla dig ett tag till på top 10.



9 djdesp

Två spelare som jag har kört med v21 Anton och djdesp. Båda är hyffsat bra de är spelare man kan alltid sammarbeta med. Ställer alltid upp med deff och off. Anton är en duktig ledare han va min ledare på v21 och gjorde ett bra jobb att vara en ledare. Han lyckades hålla stammen även om vi krigade mot stammen LoL som va dubbelt så stor som oss eller mer kommer inte riktigt ihåg, vi hade en sån bra försvar tack vare honom! Respekt till dig...



10 Looka san de

Har tagit några byar av sina fiender vilket är riktigt bra gjort av honom. Oxy är en duktig starter och off spelare, tråkigt bara att du sa till Pate att kraven va att han skulle kicka mig för gå med i stammen. Även om jag blev kickat så fanns spionen kvar i stammen, de ba gå över vad som har hänt i andra världar shit lixom de är ba ett spel du tar allt för seriöst. men men alla är olika han verkar va en bra ledare dock vet jag inte om han kommer att orka forsätta spela senare.. Han är en spelare som gillar spela starten för han tycker det som är kul för honom sen börjar det bli tråkigt! Men han är inte dålig utan ganska bra.
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta språket men "fasiken" vad bra lista Mesut :)

Är imponerad och min lista framstår ju som en noob-lista :crybaby:

Keep it up!
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
håller med vulcanic explosion här, riktigt bra lista du skrev, fortsätt gärna på samma sätt!
 

DeletedUser

Guest
1. jj94
tw's bästa spelare genom tiderna.
kommer jogga hem segern, kan ta en kaffe på vägen.
överlägset

2. Nocturne
fuskare, skall ha vart perm bannad efter totalt 2 bann.
bra spelare blir svår å stoppa.

3. Acerbitas

en makrill å en ängel.
backstabbers e vad jag vet om dom, de e inte bra det, tror dock inte så mycket på er.

4. galahad2b
vet ingenting om dej förrutom att du är med i fel stam samt att dina tåg inte duger.
lär få det svårt i framtiden.

5. Pate
Vet inget om dej heller förrutom att du var tvungen att kicka mesut för att få gå med i #TT.

6.Radioactive.

okänd för mej, tar dock fina byar.

7. Byggare Jonas
ja vad ska man säga om er 3 små mini grabbar?
antar att ni e ganska duktiga men fan varför spela 3 på ett konto när de e limited haul?
får se hur länge ni blir kvar när det börjar komma krig.
tvek om ni klarar det.

8. Jas Gripen
härlig person å spelare. borde va rank 2 egentligen men men...
han är dock med i fel stam, om han vill vinna måste han va i samma stam som mej.
dock så kan han nog ta KFR solo.

9. djdesp
jdisaojf ja de e så jag uppfattar ditt nick som...
vet ingenting om dej heller.

10.Floodenskälla
vet inget om dej förrutom att du är med i fel stam.
kommer bli adlad snart. vet dock inte om de blir #TT.
vet dock inte varför du blev bannad förrut.
 

DeletedUser

Guest
Det var en halvhjärtad lista jj :p

Du kunde lagt lite mer tid på den tycker jag nog :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Han vill nog bara röra om lite känslor. liknar min lista lite
 

DeletedUser

Guest
Tack så mycket allihopa! Ska göra en sån här lista två ggr i månaden :)
 

DeletedUser

Guest
#1 jj94
En bra starter spelare men klarar du trycket i stora krig i framtiden? Lurendrejare verkar du vara enligt mina källor som säger att du ber spelare i din stam om deff och sedan adlar dem, stämmer de eller ej vet jag inte.

#2 Nocturne
Ja vad skall man säga om dig? En spelare som vet hur man gör och kommer hålla sig på plats 5 länge lovar jag:)

#3 Acerbitas
Vet tyvärr inte mycket om dig men verkar kunna sitt och verkligen en snygg stabb kan jag säga denna spelare tror jag håller sig kvar ett bra tag:)

#4 galahad2b
Inte sett dig prestera något vidare och tror tyvärr inte på dig:/

#5 Pate
Vart är mesut? Men du kan nog prestera oxå men vill veta vem nya co:n är:)

#6 Byggare Jonas
Bra trio och kommer nog leva länge på sin aktivitet och erfarenhet.

#7 Radioactive
Inte en aning, någon annan får tycka till om denna spelare ist då jag inte vet mycket om denna.

#8 Jas Gripen
Min favvo bland topp 10, kommer finnas kvar länge och han kan prestera:)

#9 djdesp
Vet inte mycket om dig heller tyvärr mer än att du får bli vän med Donna grannar

#10 Floodenskälla
Hmmm verkar vara en rätt bitter spelare men återstår att se om du kan prestera senare
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
1. JJ94

Killen är fortfarande i toppen, mycket internadlingar har skett under tidens gång, vilket har gett honom ett försprång som ingen kan förneka, men åh andra sidan har han fortfarande startat bra och adlat smart... det får jag ge han, detta är en värld där det är svårt att dra ifrån, men han har lyckats genom sitt sätt att spela.
men tror fortfarande inte du håller när det kommer börja krigas på riktigt.

2. Nocturne

mig själv... så inga speciella kommentarer förutom att jag tackar de som gett mig beröm!:)

3. Acerbitas

still there, och kommer vara kvar där ett tag till, skickliga pågar som vet hur spelet ska skötas, Mackan är en av .se bästa starters när han har tiden.
spelar visserligen rätt fult, men det som krävs för att ligga i toppen right?
du kommer definitivt vara med i toppstriden i slutet av världen om du orkar hålla dig kvar.

4. galahad2b

en ny spelare som förvånat mig väldigt mycket, vet ingenting om dig tyvärr men du har startat bra och adlar fint. ett riktigt bra läge som det ser ut, om du håller dig västerut det vill säga;)
ska bli intressant att se hur denna spela klarar sig när det börjar krigas på riktigt också. har bara hört att dina tåg tydligen inte var så bra? sånt kan vara förödande, men det återstår att se.

5. Byggare Jonas

vass trio som kommer vara kvar i toppen så länge de har orken för det, men med 3 spelare på 1 konto på denna världen borde det inte vara så svårt att hinna med!
lyckats bra på tidigare världar och ligger i topp även här, vet inte så mycket mer om er utom det jag hört från andra, men även om hela ryktet inte är sant så är det alltid en liten sanning i allt man hör!:)
så ska bli kul att se fortsatt utveckling härifrån.

6. Pate

har visat upp en rejäl krigsvilja redan, och försvarar och anfaller riktigt bra. ExC har det tufft där nere. en spelare jag verkligen inte vill ha på motståndarsidan,
varken den ena eller den andra på kontot.
min respekt har du förjtänat! tror på en stark topp 3 när världen slutar.

7. Radioactive.

inte hört jätte mycket om denna spelaren, men växer bra, men har ganska kass OB överlag, väljer alltså sina targets med omsorg?.
vilket är något man behöver göra på den här världen, men verkar som du hittat rätt i Svullo, och vi får se var det går därifrån sen.
ska bli intressant att följa dig med.

8. Jas Gripen

måste vara sämsta spelaren på topp 20:O
naevars, my brother in arms lirar här, och en kille som kommer hålla sig kvar i toppen ett bra tag till också!
lite het med sina trupper ibland ;) men dock riktigt skillad vad gäller spelets alla funktioner, och då menar jag inte bara de praktiska sakerna. en expert på att förvilla motståndaren och driva dem ur balans och vända dem imot varandra istället!!
Kommande rank 2 efter mig<3

9. Looka san de

ytterligare en sötnos, oxy fixar det mesta när det behövs svårt att sätta ord på det, en komplett spelare helt enkelt! som kommer synas i toppen länge.

10. Målward

EMIL <3
en ny kille som jag inte träffat på förut, och som jag gillar skarpt!
min lilla favorit i TT <3
ska bli grymt kul att spela denna världen till vinst med dig!
 
Topp