Topp 10 spelare!

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
1 jj94: Fortfarande förvånad över att han ännu leder... har tryckt en hel del premium, men jag tror inte du håller dig kvar på topp 20 länge till.
2 Hallonkräm: Har du inte tröttnat än? Är det Håkan finns det inget att vara rädd för. Dock en jävel på startspel, en av de bästa på .se ihop med jj.
3 Erno Rubik: Vet jag rätt lite om.
4 irebel: Vet inget om.
5 GunillaPersson: Mannen, myten, ligger topp 5 tills världen stängs.
6 Pate: Vet jag inget om.
7 Whut? Vet jag inget om.
8 Charlie Sheen: Osäker på dessa, de är hyfsade tror jag.
9 Målward: .... lol
10 Acerbitas Ihop med GunillaP den bästa spelaren i denna lista. Tror dock inte tiden finns för att kunna hålla toppen länge till tyvärr.
 

DeletedUser

Guest

Trevligt att du valde att introducera dig med ditt givna namn.

Och till topp 10.

1 jj94 Mys - Ja vad finns det att säga? vem som helst kan rusha. det svåra är att stanna i topp efter det.
2 Hallonkräm Mys - Växt bra men vet inget om tallangen. så ett wild card för mig
3 Erno Rubik SNOOKI - Inte en aning om vem du är
4 irebel Exc - En av de bästa spelarna som någonsin spelat med exc. har stor möjlighet att stanna på topp 5
5 GunillaPersson SNOOKI - Almänt känd karaktär. alla har olika syn på varandra så kommentar överflödig.
6 Nocturne #TT - En utav många spelare som visat sin tallang. Och den finns där i mängder.
7 Pate SNOOKI . Ytterst osäker på dig. känner igen ditt nick känns det som. men vad det betyder återstår att se.
8 Acerbitas #TT - stark stam. vet dock inte så mycket om dig.
9 Whut? Mys - som ditt nick säger. va? vem?
10 Charlie Sheen FEED - Ännu en talang som kanske kan hålla sig uppe. återstår att se.
 

DeletedUser

Guest
1 jj94 Mys - ja, bäst helt enkelt!
2 Hallonkräm Mys - duger.
3 Pate SNOOKI - vem fan e du? :p
4 irebel Exc - nån random i jj's stam
5 Erno Rubik SNOOKI - ingen aning
6 Acerbitas #TT - halkat efter men vet ej vem du e
7 Nocturne #TT - du suger
8 Charlie Sheen FEED - du är värdelös
9 YouMadBro Mys - brafan :D
10 Byggare Jonas SVULLO - nej, wille du är helt jävla värdelös
227 utna Mys - snart rank 2
 
Senast redigerad av en moderator:

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
1. jj94 - Blivit boostad och internadlat, hans tw-stats talar för sig själv.
2. Hallonkräm - Bra starter, aldrig sett dig spela i mer än starten.
3. Pate - Bra och trevlig spelare.
4. irebel - Vet faktist inte. Mesut, du får undersöka detta.
5. Erno Rubik - Bra spelare, kommit upp i högra siffror förr och gjort det bra.
6. Acerbitas - Bra och trevliga grabbar.
7. Nocturne - Är väl bra på spelet, trist då att du måste vara så otrevlig på externa.
8. Charlie Sheen - Får inte uttala mig, aina har span.
9. YouMadBro - Vet inte.
10. Byggare Jonas - PEAB
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1. jj94 - boostad och interadlat men klarar sig väl ett tag till.
2. Hallonkräm - du suger väl lika mycket som jj94.
3. Pate - där har vi vår man det! du är riktig grym spelare en trevlig det.
4. irebel - vet inget om dig tyvvär men du verkar va en bra spelare
5. Erno Rubik - en duktig spelare de här och har trevlig ton.
6. Acerbitas - jag tror ni är näst bästa på top 10 spelare rock n roll flickor!
7. Nocturne - fan man gillar dig mannen! utan tvekan är han top 10's bästa spelare.
8. Charlie Sheen - trevlig spelare där kämpar på det.
9. YouMadBro - men gå häng dig du är en blanding av jj94 och hallonkräm.
10. Byggare Jonas - wille och alex är top 4 bästa spelare av 10.

53 skogul SVULLO 9.331 2 4666 - kommer bli top 10 lätt snart om han spelar seriöst. han är v24's bästa spelare.
207 Seann William Scott SVULLO 4.940 2 2470 - här har vi en köttarmaskin han upplever till sitt namn en riktig stifmeister är han ;)
 

DeletedUser

Guest
1. jj94: IA..
2. Hallonkräm: Inga gråa miner.. hehe
3. Acerbitas: Vet ej, men verkar erfaren.
4. Nocturne: Brukar vara i toppen så inte värst oförväntat
5. Pate: Snopet med Charles.. Karma.
6. Erno Rubik: Höll ut ett bra tag på Dexter så varför inte här?
7. Irebel: Bra lirare
8. Looka san de: Vet ej
9. Charlie Sheen: Erfarna och trevliga
10. Floodenskälla: Underdog som imponerat. Verkar vara clever.
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Dog denna eller??


1. JJ94: Har IA många spelare och slösat gudomligt mkt prem, tror inte du håller dig kvar när det börjar krigas på riktigt
2. Acerbitas: Fortfarande kungar på detta acc<3 gillar de skarpt och de håller sig kvar i toppen!
3. Hallonkräm: en grym starter, men när det börjar krigas så tappar du nog som vanligt. (host classic host)
4. Nocturne (jag själv): Ingen kommentar
5. Pate: en grym spelare och en nyankommen stamfrände lirar här! ska bli kul att se din fortsatta utveckling också!
6. Irebel: Stackad som ett djur iallafall, är väll förmodligen ExC starkaste vapen, och har gjort en bra start! ska bli intressant att se vad framtiden har att utvisa för din del.
7. Looka san de: Oxy<3 kung på allt <3
8. Floodenskälla: Tror varken på dig eller din stam i längden, men starten har du gjort bra.
9. Erno Rubik: kommer nog ligga kvar på topp 10 ett tag till!;)
10. galahad2b: aldrig någonsin hört talas om, så inget att säga här
 

Gabbvad

Member
Reaktionspoäng
5
1. jj94: Mycket IA men trots allt en bra start, vi får se hur längde det håller
2. Nocturne: Bra spelare både early som lategame, kommer nog hålla sig på top 10 ett bra tag
3. Acerbitas: Vet inte mycket om er men fått en grym start
4. Hallonkräm: Har vart i toppen sen första veckan, frågan är hur länge du kommer stanna kvar...
5. Pate: Vet inte mycket om dig förutom att du hatar floodenskälla :rolleyes:
6. irebel: Rank 1 OB betyder ju bara en sak :awsm:
7. Floodenskälla: Fått en grym start, frågan är hur du kommer klara dig mid/late :) Men tror på dig <3
8. Looka san de: Känd som en av de bästa startersen på de senaste .se världarna. Frågan e hur länge du pallar...
9. Erno Rubik: Var min "Idol" under ert andra nick när jag startade på v22, gick jävligt bra för er då men hoppas ni inte gör samma misstag...
10. galahad2b: Aldrig hört talas om
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
1 jj94 .SE egna internadlings KUNG. Vill tacka dig för du gör tw.se mer vinstdrivande och kan eventuellt hålla nya premiumfunktioner borta! ;)
2 Nocturne Min söta lilla Dennis. Riktigt skillad spelare, kommer lätt hålla top10 till världens slut. Om du inte ger din norske co allt för stort utrymme.. Vi vet väll alla att norrmän inte kan spela? ^^
3 Acerbitas Två riktigt bra spelare och kanske v.24 störsa Judasar. (efter mig). Snyggaste stabben jag sett under de senaste 3 åren;)
4 HallonkrämUppenbarligen en bra starter, inte hört så mkt om dig så vet inte vad du har för färdigheter och om du kommer hålla.
5 Pate Bra spelare här minsan! Sköter Exc galant! Ska bli kul o följa er utveckling fram över! :D
6 irebel Vad jag vet så är du Exc klart vassaste spelare, stackad ända upp till öronen. Så hur du duger i krig vet jag faktiskt inte. Man får dock inte glömma att ragga deff är en konst. En konst som få behärskar.
7 galahad2b Ingen aning om vem du är så kan heller inte kommentera något vettigt. Vem vet? du kanske håller?
8 Floodenskälla Gillar varken floder eller källor. Tyvärr... ;(
9 Looka san de Haha vännen min. Kanske spelaren jag har roligast med in game. Vi har alltid lite rackartyg för oss! ;) Kommer strax klättre upp top5. helt klart.
10 Målward Jag avgudar dig och du är min gud. Jag drömmer om att bli en lika bra spelare som dig ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1 jj94 Sluta vara elaka mot Jimmy, han är snäll! Dock får ni gärna retas om att Aik inte tog guldet... ;)
2 Nocturne Känner inte dig, men du verkar duktig.
3 Acerbitas Bara hört lite saker om dig. Du är nog bra.
4 Hallonkräm Fin start
5 Pate Grymt duktig spelare :)
6 irebel Snart adlad av mig och bästa stammen #TT
7 Looka san de Min bästa bror! Du kommer lätt klättra i rank när vi adlat KFR & EXC :awsm:
8 galahad2b Vet ej vem du är :confused:
9 Jas Gripen Störst bäst och vackrast sedan 1995. Vill bli som dig när jag blir stor ;)
10 Floodenskälla Vet ej vem du är
 

radioactive.

New Member
Reaktionspoäng
0
1. - jj94 - Rank 11 OBA trots en ledning på över 26 tusen över 2an, rykten säger sjuka mängder utav pp användning och samtidigt många internadlningar. Du har ju minst sagt fått en mycket större fördel än resterande spelare fram till idag, får se om du kan hantera det gyllene tillfälle du nu har.

2. - Nocturne - Vet ärligt inte vem/vilka som sitter på detta konto, men en bra OBA talar sitt tydliga språk, du har inte fått lika mycket gratis! Dig som spelare utger mig respekt, mer än så säger jag inte.

3. - Acerbitas - Ett par riktiga tomtar på detta konto ;) Keep it going bros!

4. - Hallonkräm - Vet inte tillräckligt för att uttala mig.

5. - Pate - Bra OB, kan inte spå framtiden dock på detta konto. Lycka till!

6. - Erno Rubik - Dåliga spelare samt urusel stam, både ni och Svullo åker snart ner i djupet.. Älle?! ;)

7. - Jas Gripen - Bra lirare vad jag har hört, kan dock inte uttala mig då jag som sagt bara har hört rykten. Lycka till!

8. - Irebel - Hyffsad bra OB.. ;) Kötta vidare Irebel, tror på dig! Var inte för seriös bara..

9. - galahad2b - Kanske v.24s bästa position på sina byar, lycka till!

10 - Radioactive. - Du har bara tur..
 

DeletedUser

Guest
Säger väl som jag sa när jag rankade stammarna då:

Detta är mina egna tankar och absolut ingen sanning. Har gått mycket på rykten som florerar och försöker vara objektiv i det jag skriver!

Hoppas det är lite läsgodis denna Onsdag kväll!


1 - jj94

Spelaren som verkar ha hamnat i skottgluggen och är allmänt hånad. Dock brukar dessa hån komma utav ren och skär svensk avundsjuka ;) Att Jimmy fått hjälp av Hallonkräm i denna start med både tips och kö är nog en sak alla förstår. Att inte ta hjälp hade varit dårskap och att du leder visar ju ändå för övriga världen att du har aktiviteten som behövs för att ligga i toppen. Rykten florerar att du använder premium nåt kopiöst och det är ju frivilligt för alla att göra. Dock gör det mig väldigt förvånad att alla hakat upp sig på denna sak då de som faktist vunnit någon gång vet att starten inte avgör ett endaste dugg ;)

Din attityd visar dock att du troligen inte är färdig att ta nästa steg i ditt spelande, vilket jag hoppas du tar till dig och ändrar ;)

Frågar ni mig så ser framtiden ut så att denna spelare kommer ryka i takt med att de bättre spelarna på världen börjar skicka lite inkommande. Om nu inte Jimmy förstår min ovanstående poäng och väljer den ödmjuka vägen för att lyckas.

2 - Nocturne

Här har vi en av killarna som höll emot i fronten mot OnC på v21 enligt rykten som går. Bra jobbat! Bara en sån merit är väl värd en applåd. Padox är en effektiv maskin om stämningen i stammen är bra, säger vissa när man frågar runt. Troligen en av de mest kapabla spelarna på v24 men en oklar framtid känns här. Är #TT verkligen det val som kommer fungera i längden för dig? Jag tvivlar på att stämningen kommer hålla sig i topp när "eliten" börjar gnälla om att de behöver deff och era underhuggar-stammar inser att ni är nästan pure-off och det hot de egentligen bör slå ut :)

Dock väljer jag att tro att Susa-Krigaren inte ger sig här och kommer utkräva en revansch vi kanske sent kommer glömma!

3 - Acerbitas

Rykten gör gällande att vi på detta konto har den beryktade krigaren Abel. Möjligtvis gömmer sig även Purple Cobra här på samma acc men enligt ryktena så har han slutat :sneaky: Det räcker att en av dessa två väljer att köra seriöst så kommer detta acc vara det absolut farligaste kontot här på v24. Stabben av Kacka kan bli ett av de bästa valen ni gjorde då ni hamnade i Svullo som är ett bättre tillhåll i längden enligt mig. Dock är en sån stabb något som kommer följa er/dig länge och kan innebära att spelare & stammar får svårt med tilliten till er/dig.

Chansar dock att detta konto kommer hittas i toppen när världen stänger. Rank 1,2 eller 3? :)

4 - Hallonkräm

Har ett rykte att starta bra och ge upp tidigt. Själv hoppas jag att du visar tvivlarna att du är en riktig spjutspets i midgame med så folket måste krypa till korset och erkänna dig som den grymma spelaren du är! Stamvalet tror jag dock kommer förhindra ditt sug efter mer och kommer göra att du slutar. Hallonkräm är verkligen den mest "malplacerade" spelaren på v24 om man tittar på vilken stam han tillhör.

Fågel eller fisk här. Byt stam och du kan gå långt, var kvar i Mys och du slutar tror jag. :)

5 - Pate

Patteh är den tysta spelaren på topp-10 som låter spelandet tala mer än ord. Grym potential och förmåga! Ryktena säger att du tycker att kicken av din förra Co (Mesut) var tråkig och att detta kanske givit dig lite magsyra. Hur som helst så är ditt rykte intakt och dina magsår är av det personliga slaget och mellan dig och Mesut. Världen undrar nu vem du har som Co istället?! Om min intell stämmer så besitter du Sir Heros acc "Pampers" på värld 23? Kan det sitta en Hero på kontot med Pate nu så kommer den combon vara kul att se. Dock vet jag med stor säkerhet att Sir Hero har för mycket annat med v21 & v22 så troligen någon annan där med dig.

Gillar denna spelare skarpt så jag låter hjärtat säga att han kan komma långt! :)

6 - Erno Rubik

Jag kan vara helt åt skogen när jag säger att detta är hela/delar av Dexter Morgan(V22) och Hiho(v23)? Detta konto har nu hamnat i Svullo och tror att detta var väldigt bra för dig/er och din/er framtid på v24. Med det rutinerade gänget där så kommer du/ni få lära er massor av saker som kommer resultera i att vi kommer få se er i toppen i slutet här. Är v23 eller v24 viktigast? Många klarar inte av att satsa på två världar samtidigt ;)

Nyfiken chansning här! Gissar topp-20 i slutet!

7 - Jas Gripen

Skriva kan han, det har vi sett här på externa. :D

Detta är, om jag förstått allt rätt, den andra delen av Nocturne-kontot från v21?!
Är lite upp till bevis här på denna spelare då många tror att Paddan är ryggraden och den av dem som klarar av tangenterna i dödligt syfte! Dock tror jag att nånting snappats upp på vägen i Susa-gänget där det borde funnits många att lära sig av.

Gissar som med jj94 att detta blir ett misslyckande om nu inte en ödmjukhet växer fram. :)

8 - irebel

Ryggrads-spelare i Exc enligt vissa. Sir Hero enligt vissa :sneaky: Överskattad enligt vissa. Ja många är ryktena om denna mytomspunne spelare och i skrivande stund gör han allt för att gäcka världens stora hot #TT! Det verkar fungera än så länge och frågan är om du orkar hålla dem stången när stam efter stam verkar ställa sig i kö för att pussa fötterna på #TT. Har pratat en del med dig i pm och du verkar vara en mogen och trevlig spelare med skön attityd.

Hmm... Svårt här... Han är hack-kycklingen i early-game av den vassaste stammen så jag gissar att han inte kommer orka till slut. Men det är bara att motbevisa mig och slänga ett pm med texten: Vad var det nu du skrev på stora forumet Vulcanic?

9 - galahad2b

Har verkligen inte den blekaste här men ska försöka mig på några kommentarer ändå.

Fel stam/familjestam och ett centralt läge som kommer kräva en enorm aktivitet av dig så småningom när du högst troligt kommer vara en stor del av fronten mot framtida stammar. Att du känns så incognito gör mig ju dock lite mer vaksam och säger att du kanske sitter på en grym kunskap. Hmm. Tror dock att du går Saurons(LOTR) öde till mötes då stammen du är i känns fail enligt mig. Kan ha fel och kan ha rätt men jag hoppas ju på nåt konstigt sätt att du sätter full fart österut innan du inser att du har 5k inkommande av #TT.

10 - Radioactive.

Fick häromdagen höra via skype att "Radioactive är väl Ruscam tror jag" och om detta stämmer så finns här en riktigt trevlig prick med bra kunskap om spelet. Har dock för mig att du spelar i Turtle på v22 och då ställer jag mig ju frågan om du har tiden?! Stammen du är i är en jag tror mycket på så även om du nu inte är Ruscam så bor där säkert en fin spelare om jag känner den ledningen rätt :)

Topp-10 när världen stänger!

mvh

Vulcanic Explosion
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Agree! Hahaha

Jo jag vet...har inte alltid världens bästa attityd men tro mig när jag säger att jag jobbar på det! :cool:
 

DeletedUser

Guest

radioactive.

New Member
Reaktionspoäng
0
Riktig toppen skön läsning, bra skrivet Vulcanic! Detta ger verkligen en extra touch till spelet, krädd till dig!

Kan dementera att Ruscam sitter på detta konto, han leker någon annanstans ;)
 

DeletedUser

Guest
Vill se dig oftare på forumet vulcanic, alltid lika skön läsning ;)
 
Topp