Blir inte särskilt lång lista det här då jag egentligen borde sova, vet dock med mig att skriver jag inte nu kommer jag glömma bort att göra det imorgon så det får bli som det blir
1. Dance Här har vi favoriten till vinst på denna världen enligt mig, ett gäng riktigt skarpa lirare här som vet vad de sysslar med, Har på ett fint sätt Monterat ner Jump och det dröjer nog inte länge förrän de har fått bort resterna från Jump också
2. Upp1ba Tror det här är stammen som kommer utmana Dance om segern till slut, Finns även här ett knippe med erfarna spelare som kan spelet väl, de har tagit det lugnare med krigandet än vad dance hittils har gjort och det kan ha varit smart
3.Upp1brfamiljestam, samma som ovan
4.Zlatan Känner inte igen många av spelarna i den här stammen så det har för mig varit överraskande att se de göra så bra ifrån sig som de hittills gjort, blir intressant att se om de kan fortsätta som de gjort hittils även om de är under press, I vilket fall som helst tror jag det här är den sämsta stammen på topp 5 listan sett till spelarmaterial åtminstone, förhoppningsvis motbevisar de mig!
5. SÄPO Skönaste stamnamnet på världen har det här gänget :awsm: utöver det tror jag definitivt att de kan vara kvar på världen ett bra tag framöver om de spelar sina kort rätt finns många bra spelare här och de har i alla fall än så länge krigat på bra lite i skymundan genom att gå på mindre stammar, tror dock att de för att överleva behöver lösa någon form av diplomatisk relation med Dance eller Zlatan.
ber om ursäkt för en något kort lista, beror mest på okunskap men även lite på trötthet