Top 5 OB-OFF ! Kommentarer !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Rank Stamnamn Besegrad Anfallare
1 Waste Of Money, Brains And Time 7.143 - JA , denna stammen kommer gå lååångt , KÖTTA KÖTTA KÖTTA :)
2 Ninjas in Church 3.973 - Inte förvånande att dom ligger där :) helt rätt med tanke på rank stammar.
3 Camorra 2.399 - Inte enns någon profilbild ;( men dom kan iaf kötta :)
4 Be Right Back 2.053 - W00t , vart kom denna ifrån ? :O
5 DragonSpiders 1.368 - Fin profilbild , deras ob är nog hög för att drakar och spindlar aldrig har kommit så bra överäns xD
 

DeletedUser

Guest
Att attackera aktiva spelare nu är bara dumt och onödigt, Inaktiva däremot kan man farma:D
 

DeletedUser

Guest
Inaktiva eller aktiva, vad är skillnaden? De dör lika bra båda två.
 

DeletedUser

Guest
1 Waste Of Money, Brains And Time 7.143 Vet ej vilka detta är, men dom verkar aktiva köttare, 1a platsen kommer dock bli svår att hålla.
2 Ninjas in Church 3.973 Köttarnas köttare, nuff said
3 Camorra 2.399 En hel del gamla tjekaner som alla vet är riktigt duktiga, även dom nya spelarna verkar vara på hugget.
4 Be Right Back 2.053 vet ej vilka detta är
5 DragonSpiders 1.368 Blandad kompott med köttare och simcity spelare(brorsan), intressant, dom verkar vara hungriga, iaf så här i början, får se om det håller i längden.
 
Senast redigerad av en moderator:

older friend

Member
Reaktionspoäng
0
roligt att se många här skriver att det är fel trots ni intel igger på top 20...men iaf så var det lite ironiskt men lite sant för det är inte lönt att anfalla sin granne med typ 100 yx och några lk då muren plockar typ 30 % och soldaterna resten kanske.... dessutom är det nyårsfred sen också så då kan man bygga igen trupper.... alltså slösar man mest trupper
 

older friend

Member
Reaktionspoäng
0
jag har mer poäng än dig på värld 7 och jag ahr nog mycket mer erfarenhet så sluta leka proffs spelare...

Jenzza
Poäng: 228....
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
jag har mer poäng än dig på värld 7 och jag ahr nog mycket mer erfarenhet så sluta leka proffs spelare...

Jenzza
Poäng: 228....

Epic lulz..

Wow, en massa poäng i V7, scary!

Det finns dom som bara farmar barbarer och det finns dom som inte farmar över huvudtaget sen så finns det en del som farmar aktivt och snart har 100Lc.. Vilka tror du det är som ligger bra till för att växa effektivt?

Kom igen när du har lärt dig lite.. Inte ens värt att försöka prata ner dig..

"Mer poäng än dig" haha.. ! *Sigh*
 

older friend

Member
Reaktionspoäng
0
Epic lulz..

Wow, en massa poäng i V7, scary!

Det finns dom som bara farmar barbarer och det finns dom som inte farmar över huvudtaget sen så finns det en del som farmar aktivt och snart har 100Lc.. Vilka tror du det är som ligger bra till för att växa effektivt?

Kom igen när du har lärt dig lite.. Inte ens värt att försöka prata ner dig..

"Mer poäng än dig" haha.. ! *Sigh*


hahah det är så roligt med såna som dig som tror alla är noobs för dom skrivit något särskilt? jag lovar att jag ahr mer trupper än dig och mer poäng
 

DeletedUser

Guest
jag har mer poäng än dig på värld 7 och jag ahr nog mycket mer erfarenhet så sluta leka proffs spelare...

Jenzza
Poäng: 228....

Ja, oj du har mer poäng oj! Tänk på att jag inte hoppar in direkt på världen. Jag tror jag kan lite mer om spelet än dig. Jag har spelat detta spel sen början av v2 och haft många stora spelare som lärt upp mig
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp