Top 5 OB-OFF ! Kommentarer !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
haha fråga jag om någon brydde sig? svar nä....

ps. sluta fjäska för spelare som är med i nic, för fjortonåringar son dig kanske det verrkar som om det kommer fungera men tyvärr, du blir adlad ändå

Sist jag kollade var Jenzza i BRB men ok...


Snart kommer Gugroj med varningar.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
haha fråga jag om någon brydde sig? svar nä....

ps. sluta fjäska för spelare som är med i nic, för fjortonåringar son dig kanske det verrkar som om det kommer fungera men tyvärr, du blir adlad ändå

Bara det att du säger att du har mer poäng än dig säger en hel del.. Du har säkert mer poäng OCH mer trupper än mig.. Jag har slackat lite i denna värld så jag ligger långt efter övriga..

Sen angående fjäsk så tror jag att han överlever längre på det än vad du gör på dina idiotiska kommentarer folk som tror sig vara bättre än vad dom är och beter sig som dig på forumet har en tendens att ryka först..
 

older friend

Member
Reaktionspoäng
0
Bara det att du säger att du har mer poäng än dig säger en hel del.. Du har säkert mer poäng OCH mer trupper än mig.. Jag har slackat lite i denna värld så jag ligger långt efter övriga..

Sen angående fjäsk så tror jag att han överlever längre på det än vad du gör på dina idiotiska kommentarer folk som tror sig vara bättre än vad dom är och beter sig som dig på forumet har en tendens att ryka först..


haha sök mitt namn på värld 7....jag hade kunnat skriva lika fjäskandes som många andra gör här och undrat vem osm fick första spjutet bla bla bla men palla liksom det är roligare att prata skit liksom medan man väntar på senaste farmningen kommer hem XD
 

DeletedUser

Guest
Ja, oj du har mer poäng oj! Tänk på att jag inte hoppar in direkt på världen. Jag tror jag kan lite mer om spelet än dig. Jag har spelat detta spel sen början av v2 och haft många stora spelare som lärt upp mig

Puusseli jag har mer poäng än dig med! fy fan va jag är bra! jag är bäst fråga , Mannel. :rolleyes:
 

older friend

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, du quotade inte mitt svar till dig så...

jag menade fjäskandet till dig om du inte fattade det men tillbaka till topic....

jag tycker det är fantastiskt hur nic kan kötta så mycket kötta kötta kötta woot woot wott, kan det inte komma ett rkig snart så ob rankingen stiger,;)
 

DeletedUser

Guest
Jag blir fly förbannad på att du ska få fram i dina "budskap" att 14 åringar är mentally retarded. Jag tycker att alla vi 14 åringar har bevisat att vi är mindre retards än andra här...
 

older friend

Member
Reaktionspoäng
0
våga skriva vad ni tycker.. ni skriver liksom som att ni älskar till exempel nic men om ni fått välja om nic skulle fått spela eller ej så hade ni nog sagt nä..så skippa den falska attityden och gå tillbaka till topic
 

DeletedUser

Guest
jaaa... kan det inte bli stort krig alla kontinenter mot varandra... dem som ligger i flera kan välja i en av den kontinent dem e med och man attackerar bara fiender =) vad sägs =P
 

DeletedUser

Guest
jaaa... kan det inte bli stort krig alla kontinenter mot varandra... dem som ligger i flera kan välja i en av den kontinent dem e med och man attackerar bara fiender =) vad sägs =P

Vad är det för ide med krig nu när ingen har någon akademi ens???
 

DeletedUser

Guest
våga skriva vad ni tycker.. ni skriver liksom som att ni älskar till exempel nic men om ni fått välja om nic skulle fått spela eller ej så hade ni nog sagt nä..så skippa den falska attityden och gå tillbaka till topic

Varför skulle jag bry mig om nic när jag har alla goa vänner i brb? :)
Jag bor många timmar från nic och ger mig fan i vad dom gör.
Du borde sluta fejknicka. Bra tw spelare ska våga stå för det dom skriver
 

DeletedUser

Guest
oh no där noob förklarade du dig...är du en sån som tycker man ska ha en systerstam,en akademi och så..? ROFL

Han menar en akademi som i att kunna göra en adelsman... Vilket gör att man kan ta ut andra spelare... Dessutom håller jag med honom, skriva en massa skit på forumet men inte våga stå för vem man är, det är fegt.
 

older friend

Member
Reaktionspoäng
0
www.tribalhugs.net

nä men ärligt sluta säga jag håller med o sånt för sånt fattar jag väl, jag fattar j uatt ingen kommer hålla med mig;P haha ingen skulle vågat och isåfall hade det varit en nic spelare eller nåt för dom fjäskar iaf inte
 

DeletedUser

Guest
Inte menat någon speciell: Sluta ha förrdomar mot fjortonåringar om du skriver som en <8 åring på forumet.

Tycka vad man vill, jag tycker att bästa taktiken är att farma och attackera folk direkt, uppenbarligen är det alltid dessa spelare som klarar sig bäst. Sedan om man var lite inaktiv i början, som jag, så har man inte fått fart på farmingen än och får börja lite senare, tyvärr

Han menar en akademi som i att kunna göra en adelsman... Vilket gör att man kan ta ut andra spelare... Dessutom håller jag med honom, skriva en massa skit på forumet men inte våga stå för vem man är, det är fegt.
 

DeletedUser

Guest
topic nu: nic är den enda bra stammen av dom som ni postat här enligt min åsikt

En sak jag tycker är rolig är att du säger att alla andra fjäskar för nic, men du är den enda som håller på att traggar om hur bra dom är och att dom är dom ända bra.
Så vad har du att säga din lilla ass kisser?
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
*kollar 3 sidor bort i hopp om att se något som har med topic att göra*

Nej det verkar inte gå att hålla denna tråd ontopic så låser nu
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp