top 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
7 KFH mrrisling är överskattad

Äntligen nån som inte smörar för mig(varför man nu skulle göra det i den här världen det fattar jag inte :p), synd att det var samma tönt som skrev: 1 NiC Nooobbbsss!! sluta fjäska för dom!

Då föll lixom allt han skrev senare ner i ett djupt träsk och jag blev tvungen att ignorera att han dissade mig. Eller snarare att dissas i samma inlägg som NiC blev dissade i måste ju vara en typ av komplimang det med :p
 

DeletedUser

Guest
Äntligen nån som inte smörar för mig(varför man nu skulle göra det i den här världen det fattar jag inte :p), synd att det var samma tönt som skrev: 1 NiC Nooobbbsss!! sluta fjäska för dom!

Då föll lixom allt han skrev senare ner i ett djupt träsk och jag blev tvungen att ignorera att han dissade mig. Eller snarare att dissas i samma inlägg som NiC blev dissade i måste ju vara en typ av komplimang det med :p

För ajg var nog riktigt serilös när jag skrev det...lite trött på alla som fortsätter skriva samma sak XD
 

DeletedUser

Guest
1 NiC - Xenu ftw.
2 Wombat - Helt okej.
3 THO - Helt okej.
4 BIA - Underskattade.
5 SUN - Några familiar faces, ganska okända i övrigt för mig.
6 G-R - Fail
7 KFH - Helt okej
8 *SVEA* - Fail
9 =J-A= - ???
10 WHAT - Helt okej
11 -ST2- - I dont like...
12 TTT - Helt okej.
13 UWS - ?
14 TCA - ?
15 Valhal - ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För ajg var nog riktigt serilös när jag skrev det...lite trött på alla som fortsätter skriva samma sak XD

Hahaha då förstår jag :p
Men jag blev faktiskt lite glad att nån fattade att jag inte går på 100% i V7 :p
Srry jag kalla dig tönt :)
 

DeletedUser

Guest
1 NiC
2 Wombat
3 THO
4 BIA
5 SUN
6 G-R
7 KFH
8 *SVEA*
9 =J-A=
10 WHAT
11 -ST2-
12 TTT
13 UWS
14 TCA
15 Valhal

Detta är den aktuelle listan som ni ska skriva era tankar efter, hur svårt skall de vara att ta rätt lista?
 

DeletedUser

Guest
1: NiC Tror inte att denna stam har något att frukta men att alla bör frukta dem. Stammen har, enligt mig, flera av de bästa spelarna från .se-servrarna. Men det som jag tror gör att de kommer förbli nummer ett är deras mycket erfarna ledning.
2: Wombat Även detta är en fin stam med många duktiga spelare. Tror dem kommer behålla sin plats som nummer två.
3: THO Min egna stam. Tror vi kommer finnas kvar en lång tid framöver. Vi har visat vad vi går för flera gånger.
4: BIA Har några duktiga spelare och en bra ledning. Lyckas dem med sin diplomati så kan dem förbli en toppstam.
5: SUN Ligger ganska bra till geografiskt. Har flera duktiga spelare. Hanterar dem sin diplomati korrekt så lär även denna stam förbli en toppstam ett tag framöver.
6: G-R Ett bra försök, men tror inte dem håller i det långa loppet pga att dem ligger som dem gör och lär misslyckas med sin diplomati.
7: KFH Kan gå... Flera kända nick´s och en bra och stabil ledning.
8: *SVEA* Många "ogillar" denna stam och förutspår att dem kommer försvinna. Men jag håller inte med dem som gör det. Tror att dem kommer finnas kvar som top-15 en lång tid framöver så länge dem lyckas med sin diplomati.
9: =J-A= Tyvärr lär dem aldrig klara sig. Tror inte dem lyckas med sin diplomati och dem lär lämna top-15 snabbt. Dessutom har stammen en föga imponerande OB-A rankning.
10: WHAT Nja... Håller unionen mellan dem, -ST2- och G/S kanske dem kan bli något, men tror inte att denna union kommer hålla. WHAT ligger alldeles för utspridda.
11: -ST2- Tyvärr, deras union med WHAT och G/S kommer falla. Dessutom verkar dem ha hamnat i konflikt med Wombat. Ryktas även att dem hamnat i konflikt med några andra större stammar också. Så tyvärr lär dem aldrig klara sig, men med lite tur kanske dem kan stanna top-15 månaden ut.
12: TTT Med endast 26 medlemmar så ligger dem nummer 12 på stamrankningen! Har många duktiga och erfarna spelare och deras ledning är i världsklass. Bra geografiskt läge och lyckas dem med sin diplomati, vilket jag är helt säker på att dem gör, är det bara en tidsfråga innan dem ligger jämnsides med Wombat.
13: UWS Inte alltför många kända nick och tror inte att dem kommer klara sig i det långa loppet, utan att stammens medlemmar kommer att söka sig till andra stammar.
14: TCA Dem och deras systerstam lär gå under. Har inte många kända nick och deras ledning har visat att dem inte klarar av att leda dem och deras systerstam.
15: Valhal Gjort sitt bästa, vilket är det som gör det hela så sorgligt. Kommer falla inom kort.


Allt som skrivits här ovan är IMO (In my Opinion) och återspeglar vad jag tycker och tänker, inte vad min stam anser om dessa stammar.
 

DeletedUser

Guest
1 : NiC - Har blivit välsignade av sin Xenu, vilket bör göra att dom håller sig på toppen. Jävla ninjor, dom ska alltid vara värst.. ;)
2 : Wombat - Kommer nog må finfint där nere i söder. I Norr är ju frågan hur länge dom får stöka runt.
3 : THO - Kommer nog stå sig ett tag till, så länge NiC vill dela på kontinenten med dem. (inga spekulationer på detta. Bara en fundering)
4 : BIA - Inga kommentarer.
5 : SUN - Inga Kommentarer.
6 : G-R - Man kan väl hoppas dom blivit bättre sen värld 3.
7 : KFH - Inga kommentarer.
8 : *SVEA* - Enligt vad jag hört och sett är det inte mycket organisation här utan de flesta spelarna kör sina egna race.
9 : =J-A= - Inga kommentarer.
10 : WHAT - Innehåller en del guldkorn. Kommer uppenbarligen överraska de flesta. Grovt underskattade.
11 : -ST2- - Dem har häcken full. Vi får se hur dem klarar ut det hela.
12 : TTT - Välsmorda spelare i den här stammen. Har enligt egen utsago sagt att dom kommer dominera kontinenten. Men det är en lång väg dit.
13 : UWS - Ingen kommentar.
14 : TCA - Fail. Oerfaren ledning och dåligt spelar matriell.
15 : Valhal - Verkar kämpa på.
 

DeletedUser

Guest
1 : NiC - Har blivit välsignade av sin Xenu, vilket bör göra att dom håller sig på toppen. Jävla ninjor, dom ska alltid vara värst.. ;)
2 : Wombat - Kommer nog må finfint där nere i söder. I Norr är ju frågan hur länge dom får stöka runt.
3 : THO - Kommer nog stå sig ett tag till, så länge NiC vill dela på kontinenten med dem. (inga spekulationer på detta. Bara en fundering)
4 : BIA - Inga kommentarer.
5 : SUN - Inga Kommentarer.
6 : G-R - Man kan väl hoppas dom blivit bättre sen värld 3.
7 : KFH - Inga kommentarer.
8 : *SVEA* - Enligt vad jag hört och sett är det inte mycket organisation här utan de flesta spelarna kör sina egna race.
9 : =J-A= - Inga kommentarer.
10 : WHAT - Innehåller en del guldkorn. Kommer uppenbarligen överraska de flesta. Grovt underskattade.
11 : -ST2- - Dem har häcken full. Vi får se hur dem klarar ut det hela.
12 : TTT - Välsmorda spelare i den här stammen. Har enligt egen utsago sagt att dom kommer dominera kontinenten. Men det är en lång väg dit.
13 : UWS - Ingen kommentar.
14 : TCA - Fail. Oerfaren ledning och dåligt spelar matriell.
15 : Valhal - Verkar kämpa på.

lång och lång, hej its a tuff tuffing tåg ^^;)

1 NiC Orakar icke skriva längre
2 Wombat Se ovan
3 THO Backstab teorin är skön^^ Hoppas på den nu;) då kan de gå långt, annars blir det hårt =)
4 BIA Kan sitt och tar ikapp THO snart?
Nej tror inte de tar ikapp, men hålelr sig nog bra =)
5 SUN Verkar ganska duktiga, gansak bra läge, inga problem ään och några duktiga lirare :p
6 G-R Grymt-Ras så småningom?
7 KFH Fortfarande Mr.R =p
8 *SVEA* Nej, aldrig att de kmr lyckas
9 =J-A= se ovan
10 WHAT Finns rykten om att deras pakt med -ST2- och G/S kmr brytas väldigt snart och de kmr adla de istället =p
vet inte kan gå, kan gå åt helvete.
deras k45 kmr ju i alla fall inte hålla sig...
11 TTT <<<<<<tuffar vidare mot nya mål, tar ikapp fast dem har hälften så många medlemmar som de flesta, har 4högsta snitt poängen, helt enkelt grymma :D
12 -ST2- Nej, se soon^^
13 TCA Tyvär största failuren på 7an
14 UWS Nja, kanske, känner inte igen nån men killar vissa har nya niocks?
antar dock att de inte har för bra lirare, kmr inte lyckas enligt mig
15 Valhal nja, ökar inte i rank längre, nåt sin cenit? :eek:
 

DeletedUser

Guest
1 NiC NiC är Ninjas!
2 Wombat Ser helt ok ut, ser inte ut att ha nåt att kriga emot i söder
3 THO Bra stamm, bra folk, kommer hålla sig i toppen
8 *SVEA* Känner mig tveksam till dessa, framtiden får utvisa, men hoppas inte för mycket.
10 WHAT En del bra spelare här, men räcker dom till?
12 TTT Inte mycket att hänga i julgran, kommer merga, splittras eller bara bli ägda snart
 

DeletedUser

Guest
1 NiC - Om vi fortsätter offra byar till Xenu så kommer det nog gå bra.
2 : Wombat - Tror att de har kommit på rätt sida nu. Efter diverse interna stridigheter och ledarbyten så har det nu stabiliserats. Eftersom det finns väldigt starka spelare individuellt så krävs det nu att ledaren ser till att de fungerar som en stam... I så fall går de långt, annars kommer de splittras efter första riktiga krig.
3 : THO - Har bevisat att de är bra spelare. Att dem dessutom är mogna är ett stort plus!
4 : BIA - Har haft lite kontakt med ledningen efter en liten incident. Om resten av spelarna är som dem så kommer de att finnas kvar på top 10 länge.
5 : SUN - Inte varit i kontakt med SUN alls, men vad man kan se är att de är omringade av rätt starka stammar. Spelar de ut sin diplomati rätt så kommer de finnas kvar. Annars går det käpprätt åt h*lvetet =)
6 : G-R - Känner inte till. Utspridda. Även här kommer diplomatin spela en stor roll för framtiden.
7 : KFH - Intressant stam. Har kryddat sin diplomati med diverse lögner om vilka som är deras allierade :) och har därför undvikit storkrig nere i söder, vilket tyder på en stor överlevnadsinstinkt. Flera intressanta spelare, flera ointrissanta. Kommer gå bra om de fortsätter spela ut sina kort rätt.
8 : *SVEA* - Har inte varit i kontakt med dessa alls. Tyvärr.
9 : =J-A= - Ser väldigt positivt på hur =J-A= har klarat sig hittills i världen. Finns bara en väg och det är uppåt.
10 : WHAT - Att vara så utspridda talar emot dem. Men å andra sidan har de vissa bra spelare och en väl fungerande diplomati. Skall bli intressant att se hur det går för dem i framtiden.
11 : -ST2- - Har provocerat flera stora stammar det senaste. Skall bli intressant att se om de kommer reda ut det eller ej.
12 : TTT - Verkar vara en rätt skön stam. Har själv alltid gillat mindre stammar så därför brinner mitt hjärta lite extra för TTT, som ju är en liten stam.
13 : UWS - Ofördelaktigt läge och hungriga grannar...
14 : TCA - Hungriga grannar. Om de har en aktiv diplomat så kan det nog gå bättre än vad många verkar tro.
15 : Valhal - Känner inte igen spelarna och har inte varit i kontakt med dem (bor på andra sidan av världen).
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Vedboden

"12 TTT Inte mycket att hänga i julgran, kommer merga, splittras eller bara bli ägda snart"

Vi tycker det e bra att så många som möjligt inte tror på oss :) Vi förväntar oss inget annat heller. Då vi tycker det e bättre om att slåss som underdogs
 

DeletedUser

Guest
2 kommentarer.....

Nic är Nic kommer va kvar där dom e.

TTT Va ska man säga mer än all heder åt er. Är något o hålla koll på.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
1 NiC
2 Wombat
3 THO
4 SUN
5 BIA
6 G-R
7 KFH
8 *SVEA*
9 TTT
10 =J-A=
11 WHAT
12 -ST2-
13 UWS
14 TCA
15 Valhal


här har vi top rank 15 just nu :)
 

DeletedUser

Guest
Jaha bara att sätta igång då =)

1 NiC - Samma som första inlägget, vi är trevliga, möt oss på Quakenet #NiC
2 Wombat - Tror inte alls på dom längre... Bytat ledare för mycket och verkar ej sammansvärjade. Sorry guys :/
3 THO - Trevliga riddare i norr. Kommer nog vara kvar i top ett bra tag.
4 SUN - En del bekanta ansikten där. Kan gå långt men troligen inte...
5 BIA - Kommer troligen falla.
6 G-R - Fail
7 KFH - Dead Knight var en av dom första att gratulera mig på födelsedagen trots att jag aldrig talat med han innan. Stort + på dom. Kommer gå långt bara för detta. :D
8 *SVEA* - Going down, ain't coming back.
9 TTT - Hypad stam. Spelat med ett par av dom innan, FAIL.
10 =J-A= - Fail.
11 WHAT - Ska man se på historien så kommer dom disbanda om någon större stam förklarar krig. Så låt oss hoppas att de inte händer :D
12 -ST2- - Hehe, har stött på dom tidigare... Kan gå långt men antagligen FAIL.


Så...
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Enligt dig finns det ingen stam som kommer klara sig i framtiden bortsett från NiC:)
"Snacka om Pure Evil"
 

DeletedUser

Guest
Nåja, Fegenbo är inte mycket att lyssna på ändå.
Hur han lyckats ta sig in i NiC är en gåta.

Ytterligare en fablare bara. kan vi få nån seriös lista snart av någon som vet vad de pratar om ???
 

DeletedUser

Guest
Jaha bara att sätta igång då =)

1 NiC - Samma som första inlägget, vi är trevliga, möt oss på Quakenet #NiC
2 Wombat - Tror inte alls på dom längre... Bytat ledare för mycket och verkar ej sammansvärjade. Sorry guys :/
3 THO - Trevliga riddare i norr. Kommer nog vara kvar i top ett bra tag.
4 SUN - En del bekanta ansikten där. Kan gå långt men troligen inte...
5 BIA - Kommer troligen falla.
6 G-R - Fail
7 KFH - Dead Knight var en av dom första att gratulera mig på födelsedagen trots att jag aldrig talat med han innan. Stort + på dom. Kommer gå långt bara för detta. :D
8 *SVEA* - Going down, ain't coming back.
9 TTT - Hypad stam. Spelat med ett par av dom innan, FAIL.
10 =J-A= - Fail.
11 WHAT - Ska man se på historien så kommer dom disbanda om någon större stam förklarar krig. Så låt oss hoppas att de inte händer :D
12 -ST2- - Hehe, har stött på dom tidigare... Kan gå långt men antagligen FAIL.


Så...

du måste ha en hel del felaktig information
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp