top 11-20 spelare!

DeletedUser

Guest
Först var jag endast ironisk men sen när du började dra upp siffror så gjorde jag detsamma ;)

Såklart att du ska ta byarna.
 

DeletedUser

Guest
internadling är endel av spelet jag låg precis bredvid jokern när han sluta, konstigt om inte ja skulle ta byar då? du sa att du måste kämpa för att plocka dina byar, 52 barbs är ju svårplockade:rolleyes: kom inte med massa skit att ja internadlar mycket, finns flera på top 10 som gör det med, det ingår i spelet:)



Hmm, internadling kan jag väl inte säga att de tillhör riktigt :p Kolla mina stats..
Jag har adlat 1 by internt.. Och gett bort 5 internt, varav en va den jag tog ;)
 

DeletedUser

Guest
klart det inte tillhör krigandet, men det tillhör spelet;) spelar slutar thats life ja är snabbast att boka byar i urban:)
 

DeletedUser

Guest
Klart man ska internadla? Ska man låta byarna bli gråa och fienden tar dom ist? :S
 

DeletedUser

Guest
klart det inte tillhör krigandet, men det tillhör spelet;) spelar slutar thats life ja är snabbast att boka byar i urban:)

snarare något i den stilen jag menar, på språket som ni som har ett liv utanför tw använder ;)
Enligt mig är tw=krig.. Internadling är tråkigt, mycket roligare att slakta spelare :D

Men, kanske lite mycket ot här nu? Back to topic.. några nya kommentarer nu när jag snart tar mig in på top-10? (a) Monte? hur ska du agera nu? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag uppe igen, men åker alldeles strax ner igen då jag vill va lika cool som Ryndan och ge bort byar :p

Finns inte så mycket att säga då jag nyss kommenterade...

11 Ryndan E-K
12 jakieshakeit E-K
13 OutlawPete E-K
14 Arneh FH
15 Rollergirl UrbanT
16 mafakka Ink
17 tonnib KENO
18 joulmeister ID
19 Svensk-Medborgare ID Bäst såklart :D
20 GalafTheGreen KENO
 

DeletedUser

Guest
Jag uppe igen, men åker alldeles strax ner igen då jag vill va lika cool som Ryndan och ge bort byar :p

Jaa, vem vill inte va som mig liksom? :confused:


tyvär har inte listan ändrats nog sen jag gjorde för att de ska kännas lönt :/ Dock kan jag nog säga att E-K'arna på plats 11 och 12 ökar stadigt och förmodligen är inne på top-10. Dock får vi se med Pete.. efter ett litet språng ifrån mig tidigare så har han börjat sakta ner tycker jag ;)
Rullande tjejen kommer nog gå oss i hälarna lite medan mafakka å tonnib kommer åka neråt.. Trots allt inte hur mycket internt å adla som helst :) å svensken kommer falla, antar jag då han säger de själv ^^
 

DeletedUser

Guest
Haha Ryndan jag har vart slö i någon vecka nu men blev lite taggad idag i våran 3-kantstvälning, ska försöka få upp aktiviteten igen ;)
 

DeletedUser

Guest
11 Svensk-Medborgare ID 1.567.656 185 8474
Spelar duktigt, kanske bra att du får ta hand om dig själv numera ;)

12 GoW is here KENO 1.538.683 166 9269
Jobbar sig sakta men säkert mot toppen!

13 monte UrbanT 1.493.711 201 7431
Växer bra, tog ett skutt häromdan haha

14 Troj ID 1.441.886 143 10083
Lite inaktivt här tror jag, dags o börja adla igen!

15 energiknippe UrbanT 1.429.315 180 7941
Köttar fiender rätt fint om jag kommer ihåg rätt :)

16 Rollergirl UrbanT 1.409.227 175 8053
Sluta skicka fejks på mig, uppdatera ditt fejkscript :D

17 Ryndan E-K 1.372.184 164 8367
Jag är kär (L)

18 tonnib KENO 1.344.377 154 8730
Vem?

19 jakieshakeit E-K 1.307.094 150 8714
Jobba på nu mate :)

20 trashcan73 E-K 1.299.988 198 6566
Kul att ännu en stamkamrat tagit sig upp till top20, fortsätt så :)
 

DeletedUser

Guest
11 Azed Ink
12 fetglenn E-K
13 monte UrbanT
14 tonnib KENO
15 energiknippe UrbanT
16 Troj ID
17 Rollergirl UrbanT
18 Ryndan E-K
19 Zowii. ID
20 trashcan73 E-K
 

heerman

Member
Reaktionspoäng
0
11 Rollergirl UrbanT
12 fetglenn E-K
13 OutlawPete E-K
14 energiknippe UrbanT
15 trashcan73 E-K
16 Zowii. ID
17 monte UrbanT
18 goggEEE KENO
19 Saam ID
20 Kriffe ID
 

DeletedUser

Guest
hmm, antar att du la upp den för att vi ska kommentera kriffes sjuka adling? ;)
 

DeletedUser

Guest
11 Rollergirl UrbanT vet ej
12 fetglenn E-K vet vem det är o är en farlig spelare :D
13 OutlawPete E-K bra spelare o en bra ledare oxå
14 energiknippe UrbanT full av energi
15 trashcan73 E-K vet ej
16 Zowii. ID Duktig :)
17 monte UrbanT Duktig :)
18 goggEEE KENO INERNADLING FTW!
19 Saam ID :)
20 Kriffe ID Adlat upp sig sjukt snabbt o det är fiendebyar han adlar inte internadlingar :D
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
11 Rollergirl UrbanT - Vet att du tagit dig dit på internadling, inte speciellt imponerande.. mer vet jag inte om dig.
12 fetglenn E-K - Grym spelare som kommer att komma tbx till toppen!
13 OutlawPete E-K - Vet egentligen inte så mycket om dig, aldrig sett dig spela.. Men du håller dig top20 iaf :)
14 energiknippe UrbanT - Ja, en mycket kompetent spelare som förtjänar top15 platsen!
15 trashcan73 E-K - Vet inget mer än att du ligger rank 15 :)
16 Zowii. ID - Verkar ganska duktig, jobbar på riktigt bra!
17 monte UrbanT - Fram och tbx mellan rank 10 och 20.. när ska du lägga på ett kol och visa var du vill ligga? ;)
18 goggEEE KENO - vem är detta..?
19 Saam ID - en duktig spelare som adlar på.. ganska ny på top20 va? :)
20 Kriffe ID - Sjuuuukt bra! Top20's raket. Fortsätter han såhär så är han rank 1 om en vecka =) 70 byar på 2 dygn är insane.. Vrål-Åke, se upp! ;)
 
Topp