top 11-20 spelare!

DeletedUser

Guest
Haha ni är för söta :)

Man lämnar stammen och säger att ledningen inte fungerar, vad händer?

2 från ledningen kör en "ordattack" mot en hahahha :D
 

DeletedUser

Guest
Det kan inte vara så att det handlade om en diskussion .. ?
 

DeletedUser

Guest
11 OutlawPete schysst, aktiv spelare som vet vad han gör. Dock för bra på att skapa trubbel verkar de som här på forumet :p
12 jakieshakeit Värd en hög plats!
13 monte Fin ob åtminstone
14 Arneh Kudos! tuggat på gamle goe mentalwacker som kallade mig noob och lovade att döda mig efter jag nollade honom ;)
15 tonnib en hel del barbaradlingar.. vilket förklarar hans OB. Hans tur kommer nog inte hålla länge
16 mafakka Ganska lik Tonnib
17 joulmeister Inget dåligt här :)
18 GalafTheGreen Ingen kommentar
19 Ryndan Tja.. Man hör ju redan på namnet att jag är bäst :rolleyes:
20 loket69 Ingen kommentar
 

DeletedUser

Guest
Måste ju välkomna mig själv in i Topp-20 ^^

11 OutlawPete E-K Spelar väl på fint i spelet, i forumet är h*n bara jobbig. Bra områden att röra sig på.
12 jakieshakeit E-K Bra kötter, vi fick besök av honom i BO's forum, var lite småkul.
13 Arneh FH Bra områden att röra sig på, Bara h*n inte hamnar i ett underlägset krig så kommer det gå långt.
14 Ryndan E-K Vet inget om denna.
15 mafakka Ink Gillar att skicka attacker på mig...
16 joulmeister ID Dom flesta stora spelare i yttre kanterna har ju stora utrymmen att röra sig på så Joul kommer växa också.
17 tonnib KENO Har väl snart inte så mycket utrymmen att röra sig på, inbäddad av allierade men ett fint kluster.
18 GalafTheGreen KENO Hört att det är Juice (nått sånt), ägde honom på speeden så han startade om och ägde tillbaka.
19 Rollergirl UrbanT Fortfarande bannad? Om inte så verkar inte klarar hålla tempot uppe i toppen. För snabbt uppe kanske?
20 Svensk-Medborgare ID Går lättare att adla när man inte behöver tänka på andra.
 

DeletedUser

Guest
11 OutlawPete bra
12 jakieshakeit bra
13 Arneh den här spelaren kommer gå långt....inte
14 Ryndan bra
15 mafakka nej
16 joulmeister bra
17 tonnib nej
18 GalafTheGreen juice vilken pajjas^^
19 Rollergirl Hårt straff etftersom att det var en mod som tabbat sig och inte hon, tillbaka och kommer snabbt att klättra
20 Svensk-Medborgare du får stanna här i ca 20min till sen går ja om dig:)
 

DeletedUser

Guest
20 energiknippe UrbanT 938.599 111 8456 ;) då får du adla på, jag är full av energi :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, gör plats åt mig där uppe? :D

Edit: Fusk ju, du kör ju internadling medans jag får kämpa för mina poäng :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men internadling.. man får ju kämpa så mycket för att boka byarna före alla andra förstår du.. krävs mycket att komma först :/
 

DeletedUser

Guest
japp jag har internadlat mig till top 20 älskar gratis byar, inte barbs för dom är så jobbiga att bygga upp:p
 

DeletedUser

Guest
jaa, jag är då för dålig på de :S ähh, jag håller mig till att ge bort byar till stammen&slösa några miljoner spjut mot spelare :)

Tips för nybörjare; Spjut är bäst på allt. Dom slaktar verkligen! off som deff :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
lite kul för kollade lite på dina stats och du måste också kämpa riktigt hårt för att få poäng lol jag har adlat 52 barbs och internadlingar du har adlat 72 barbs och internadlingar men vist det är ju så lätt att klaga på andra :)
 

DeletedUser

Guest
Ok, ska vi köra sån snackfajt nu, lets do it :)

Kul att du lägger till barbarianbyar då det enligt mig är lika jobbigt att ta en sådan som en vanlig by, tar mycket längre tid att bygga upp än en off. 36 av dina byar är internadling vilket blir 32% av dina byar. 11 av mina tagna byar är internadling, vilket då är 9% av mina byar.

Ganska stor skillnad på 32% och 9% ;)

Kanske du såg lite fel på mina adlingar då GRE endast bytte namn till BO-A när vi mergade och dom jag adlade i GRE syns då i TWstats som BO-A ;)

Jag förlåter dig ^^
 

DeletedUser

Guest
internadling är endel av spelet jag låg precis bredvid jokern när han sluta, konstigt om inte ja skulle ta byar då? du sa att du måste kämpa för att plocka dina byar, 52 barbs är ju svårplockade:rolleyes: kom inte med massa skit att ja internadlar mycket, finns flera på top 10 som gör det med, det ingår i spelet:)
 
Topp