Top 10 Spelare

tortuga

New Member
Reaktionspoäng
0
1 Difamesugnagelfs - CSB
Verkar vara 2 spelare i denna stam som vet vad de gör, skulle inte förvåna mig om det sitter 2/3 spelare på båda accen
2 BeCciI - CSB
Samma som ovan nämda spelare, har dock köttat betydligt mer.
3 Sjöhästen - Aqua
Intressant premade (?), vet inte orginalnicket men vi får se hur han/hon klarar sig
4 LoveGener4t10n - Love
Love stammen ser onekerligen intressant ut, i alla fall från början. De har börjat tappa nu, bortsett från denna spelare som håller igång poäng samt ODA skörden
5 GynekologN - ICU
Ännu en intressant premade med intressanta spelare, tror just den här spelaren kan gå långt om han fortsätter hålla trycket uppe
6 Hatsune Miku - NKV
Danneboy enligt vissa källor, kommer med andra ord inte hålla så lång tid
7 carliine -
Inte en aning, stamlös och okänd. Får se om hon/han går med i en stam snart
8 Sigurd Ring - SM
Noob
9 MosBoss - Pirate
Noob
10 O.C.D - ICU
Noob
 

beccii

New Member
Reaktionspoäng
0
1 Difamesugnagelfs - CSB
Verkar vara 2 spelare i denna stam som vet vad de gör, skulle inte förvåna mig om det sitter 2/3 spelare på båda accen
2 BeCciI - CSB
Samma som ovan nämda spelare, har dock köttat betydligt mer.

Nej vi är inte 2-3 spelare på accen.
 

DeletedUser

Guest
Har ni mer att diskutera av rent privat karaktär, föreslår jag att ni använder pm funktionen och låter tråden återgå till topic tack!
 

DeletedUser

Guest
Har ni mer att diskutera av rent privat karaktär, föreslår jag att ni använder pm funktionen och låter tråden återgå till topic tack!

kära underbara supernova anser att diskutionen danneboy faktiskt hör hemma i denna tråden då han dels co spelade på ett topp tio account å dels brukar ligga bland dom 10 bästa i starten å att man diskuterar en spelares sätt att spela tw på hör hemma i tråden är ju min åsikt att han nu drar in irl saker är ju inte vårat problem då jag å ahlin enbart pratat om han i tw format
 

DeletedUser

Guest
kära underbara supernova anser att diskutionen danneboy faktiskt hör hemma i denna tråden då han dels co spelade på ett topp tio account å dels brukar ligga bland dom 10 bästa i starten å att man diskuterar en spelares sätt att spela tw på hör hemma i tråden är ju min åsikt

Då håller vi tråden ren från diverse privata och för tribalwars ovidkommande saker. Tråden handlar om v17, inte gamla servrar så håll det på en hyfsad nivå utan påhopp.
 

DeletedUser

Guest
Rank Namn Stam Poäng Byar Poängsnitt per by
1 BeCciI CSB 8.710 3 2903 - Cool snubbe de där. Me like
2 SuperHeroSuperMegaBeaver SHINO 7.679 4 1920 - Jadu mig själv det var några dåliga adlingar jag gjort
3 Difamesugnagelfs CSB 7.075 2 3538 - Förmodligen nästan lika cool som BeCciI. En mycket fin adling
4 Hidohebhi VoS 5.619 2 2810 - Jadu ingen koll alls
5 VargenJagarIntePåNatten STING 5.461 2 2731 - Ganska fett nick, nicket är för fett så han ligger kvar här några dagar till
6 Sigurd Ring SM 5.249 2 2625 - Känner igen nicket så förmodligen helt okej
7 Grymgris ICU 5.165 2 2583 - Lirar ju i den fettaste stammen plus soft nick
8 O.C.D ICU 5.144 2 2572 -
9 Aqua Marine ICU 4.885 2 2443 - Lirar ju också i den fettaste stammen. ICU kommer vinna världen så gg
10 VirusForever *ZiP* 4.783 2 2392 - Kan du definiera ordet Forever?
 

DeletedUser

Guest
Det var ett väldans tjöt på er. Skriv topic eller så skriver ni inte.
 

DeletedUser

Guest
Det var ett väldans tjöt på er. Skriv topic eller så skriver ni inte.

topic är om top tio spelare. Ingenstans står det att man inte kan ge sin åsikt om hur någon i topp tio spelar.

menar du att det bara ska vara en lista rakt upp och ner. Då föreslår jag att du använder det av TW statistik istället.
 

DeletedUser

Guest
1 BeCciI - Dålig
2 SuperHeroSuperMegaBeaver - Svindålig
3 Difamesugnagelfs - Dålig
4 Hidohebhi - Dålig
5 gummistövel - Bra
6 VargenJagarIntePåNatten - Dålig
7 Sigurd Ring - Dålig
8 Grymgris - Dålig
9 O.C.D - Dålig
10 Aqua Marine - Dålig
 
Topp