Top 10 Spelare

DeletedUser

Guest
Är egentligen påtok för tidigt, men någonstans måste man börja.

1 piratjonny1 - SM
Inget inponerande här. Poängen i tidigare världar går som en halvdan berg-o-dalbana, långsamt upp. Snabbt ner. Borta från Top tio redan imorgon

2 ApokalipsE - SST
Känner inte igen. Även denne kommer att försvinna snabbt.

3 dougcajt - SST
Ännu en spelare som åker snålskjuts på sin stam. Vi får se om du är kvar på top 20 imorgon. Jag tvivlar.

4 johan96n - SM
Har klarat av Error på v.16 utan att tappa sin by, ännu. I övrigt inget som är imponerande. Vi får se.

5 PimKing - GoW
Känner inte igen, enligt statsen har han provat på många världar. Jag tvivlar på att V.17 kommer att gå bra för dig.

6 ludeed96 - SST
Accelerationen är bra. Tyvärr är inte maxhastigheten lika imponerande.

7 erik1996 - RR
P15, mer behövs inte sägas.

8 Dr.Poop
Det ska bli spännande att se vad det blir av dig...

9 VNBCREW2 - ImSOLO
Behöver mycket bränsle för att fortsätta gå. Frågan är om du vet var du ska hitta det? Lär åka ner på toplistan, sakta men säkert.

10 smileBag
Inget som imponerar. Om du inte hittar en bra stam som vill ha dig så lär du falla. Snabbt.
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Bra bedöming har spelat med piratjonny du har rätt om han, du verkar ganska erfaren det med;)

Länge Leve Virus!
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
1 Ace of Spades Nut! Sett många gånger förut, ser bra ut på v16 så kan nog hålla en bit på denna världen också :)
2 Dr*gsAndLove ... Ligger i barbarbältet . . .
3 Festahosmange ImSOLO Bara sett v16, började ganska sent där men tror nog han kan överleva en stund den här spelaren också :)
4 blingiz ImSOLO Ingen aning om denna men eftersom han spelar i ImSOLO så ger jag väl honom ett nej tack och hej då :)
5 L0v3G3n3ration Love Ligger i barbarbältet . . .
6 C*** V.B.S Jag . . .
7 Costaa Tror att det kommer gå riktigt bra för denna :)
8 Snowcoach SSTSer helt okej ut på v14 så blir nog Lika som ovanstående :)
9 piratjonny1 SMGanska bra utgångsläge, kan leva gott första veckorna sen blir han nog ett farmoffer eller adelsmål :)
10 VNBCREW2 ImSOLO Har nog byggt mur eller marknad eller något sånt för att få poäng, försvinner snart :p
 
Senast ändrad:

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
1 Brudan Jag men ligger inte kvar här längre p.g.a truppbyggning skulle bara fixa en sak först;)
2 johan96n Han har bra utgångspunkt får se vad det leder till:D
3 erik1996 Han ryker snart av Love
4 dougcajt Nepp inte längre till i toppen
5 Orphan Känner igen kan bli farlig....
6 ludeed96 Nej Nej Nej
7 Ace of Spades Hört talas om han:D bli nog top 10 länge
8 sweders98 Nej!
9 Aqua Marine Coolt namn annars vet jag inte:S
10 bowe Du ryker snart
 

DeletedUser

Guest
1 Brudan Jag men ligger inte kvar här längre p.g.a truppbyggning skulle bara fixa en sak först;)
2 johan96n Han har bra utgångspunkt får se vad det leder till:D
3 erik1996 Han ryker snart av Love
4 dougcajt Nepp inte längre till i toppen
5 Orphan Känner igen kan bli farlig....
6 ludeed96 Nej Nej Nej
7 Ace of Spades Hört talas om han:D bli nog top 10 länge
8 sweders98 Nej!
9 Aqua Marine Coolt namn annars vet jag inte:S
10 bowe Du ryker snart



käns som om det är lite tidigt för listor :/
 

DeletedUser

Guest
Bara phoes som är med i top 10 just nu.. Konstigt nog att inga fron LOVE är med där, med tanke på deras läge dom hade första 24h.


Kärlek & Respekt!
 

DeletedUser

Guest
Finns mail från steph där hon erkänner att de inte kan hitta något som gjort oss skyldiga, något du kanske vill se?

Förlåt får korrigera vätter lite. Ni är kända som duktiga cheaters, visst inget kan binda er till det där då en/flera personer som ni "absolut inte" känner startade kontona som gjorde att det kom upp massa barbs och "ni bara råkade" starta JUST DÅ, det var BARA slumpen. Alla tror på det.. visst

:)

1 BeCciI CSB Cool story bro, detta ser intressant ut, 2 fejknickare som håller toppen och dessutom vet vem Mackan är(!!). Gömda utmärkelser, "noob-bilder" på sin profilsida. Luktar patrik11, dvs något riktigt bra. Jag tror på dig/er.
2 Difamesugnagelfs CSB Cool story bro, ser fint ut. Min gissning som egentligen bara bygger på en sak (hans dikt om mackan) är duktig men kan lätt bli att börja slacka.. Är det han och han har en co som faktiskt orkar farma är detta något att se upp för, dock så kan det vara någon helt annan än den jag tänker på.
3 Hatsune Miku NKV Dannes och Dark Halos stam. Frågan är vem som är bakom detta konto, original Jack Hammer eller personen som spelade som Jack Hammer på v13? Hursomhelst vet vi hur det gick för er båda när ni båda gick mot samma mål på HP, håller inte ni där så vettefan om det håller på v17 som verkar vara rätt vass ändå (jämfört med de senaste världarna).
4 GynekologN ICU Den här stammen luktar kvalitet rakt igenom även om jag bara har en aning om vilket "gäng" som spelar här. Vem just denna spelare är vet jag inte, men tror på dig just pga att du har en stabil stam i ryggen.
5 Sjöhästen Aqua Ingen aning vem som sitter bakom detta nick, eller någon i denna stam. Men kan vara något, kan också likväl vara massa randoms.. jag har helt enkelt inte en aning, sorry.
6 LoveGener4t10n Love Det luktar dålig Disney-remake, ryktet säger att Påker spelar här bl.a... Tror ni är för instabila, dvs att många lätt slutar vid motgång eller flyr in till en annan stam som kanske ser lite starkare ut för tillfället. Skulle inte förvåna mig om Love självdör pga interna bråk. Och nej, ingen tycker ni är coola pga hög OBA (mest slösade trupper och i gengäld flest skapade fiender) i starten.
7 Hidohebhi VoS Ingen OB i princip, Noob-stam. Stinker p-h*ra, men man kan aldrig vara helt säker.. Tror dock att du blir ett fint adelsoffer inom en snar framtid.
8 FatboyNooB (V) V1-"pro´s"? Nej skulle jag inte påstå. Kan dom ha någon duktig spelare? Ja mycket möjligt. Om just denna spelare är en sådan kan jag inte avgöra själv dock.
9 Robka GoW Tyvärr tror inte på er, tuff kontinent med (V)-familjen, NKV och dessutom ICU som grannar i väst bådar inte gott. Tror på fail, men överraska mig gärna.
10 carliine Tom profil, gömda utmärkelser, ingen OB. Gömmer det sig någon duktig här som sitter med en finfin nuke nu, eller i princip inga trupper? Jag är lite kluven, inte helt säker faktiskt.
 

DeletedUser

Guest
Lov3Generation och LoveGener4ti0n är avstängda ;) Antar att det var de som fixade barbar-havet åt er... Fuskare

Du är obsarvant, men du måste nog kolla upp detta mer innan du påstår något. Vi har PM med support, granskningar och liknande som styrker att vi ej framkallade barbbältet, och detta är inget som jag är förtillfället avstängd för.

Diskutioner med supporten finns redan om avstägningen. Jag ber dig Ove Sundberg att sluta leva i det förgångna och lyssna på saker som inte ens stämmer, skaffa kunskap och ta reda på sanningen.

Peace and love to you all
 

difamesugnagelfs

New Member
Reaktionspoäng
0
2 Difamesugnagelfs CSB Cool story bro, ser fint ut. Min gissning som egentligen bara bygger på en sak (hans dikt om mackan) är duktig men kan lätt bli att börja slacka.. Är det han och han har en co som faktiskt orkar farma är detta något att se upp för, dock så kan det vara någon helt annan än den jag tänker på.

Dock är det ju tyvärr inte min profil sin innehåller en dikt om mackan
 
Topp