Top 10 spelare

DeletedUser

Guest
Nu slutar vi skriva såna här dumma kommentarer, alla är noobs ändå så =)

I am the Number #1!

Back to topic!
 

DeletedUser

Guest
Grabbar, tråden handlar väl om top10-spelare och inte vem av er som är n00bz eller ej?

Eller hur?

Ville bara påminna er om att vi andra vill gärna ha fina top10-listor och inte massa tjafs om vem som är n00b , vem som inte är det.


/Zonic
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Precis vi vet redan att handjobharry ändå är bäst!

1 peter96 Sprit no comment. eller jo sluta säga p12 han har fyllt 13 nu!
2 SprewtLewder LAONDA Adla för h-e, att bara kötta går inte ! :[
3 Coolbestman TWE miep.
4 White Angel Söt_Ni que le lemon?
5 Styria DSA -
6 Riggo LAONDA -
7 kommunistspöket DSA Förlorar farms på att farma inom 15*15
8 Jägermeister Sprit no comment.
9 Sparkling WOLF voff.
10 Fidel Tistel Köttar för lite enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
1 peter96 Sprit - Solitt spelande, riktigt bra startat. Tycker borde finnas några fler byar alternativt mer kött med alla hans trupper.
2 SprewtLewder LAONDA - Bevis på att även noobs kan få tag på byar.
3 Coolbestman TWE - Står ut rätt bra jämfört med sina stammedlemmar. Lite OBA. Bara lätta adlingar?
4 White Angel Söt_Ni - Solid OBA, lite mycket barbadlingar, även om några verkar vara från spelare som slutat.
5 Styria DSA - Väldigt tätt kluster. Kommer få svårare att växa ordentligt är min förutsägning.
6 Riggo LAONDA - Min bästis, väldigt solid spelare med bra erfarenhet. Om han inte går på tilt så kommer han klättra.
7 kommunistspöket DSA - Verkar ha startat sent och har många scrubs utmed rimmen att ta hand om. Kommer nog ligga med i toppen om han har bra farms där uppe.
8 Jägermeister Sprit - Bra spridning, fin OBA. Har nog inte så många fiender i närheten.
9 Sparkling WOLF - Ser ut att ha spritt ut sig bra, lite osäker på stammen bara. Inte mycket OBA att prata om.
10 Fidel Tistel - Köttar på bra. 3 första adlingarna inget att skryta om. Lite väl tätt kluster kommer kanske bli ett hinder i farmning/adling.
 

DeletedUser

Guest
1 peter96 Sprit - Solitt spelande, riktigt bra startat. Tycker borde finnas några fler byar alternativt mer kött med alla hans trupper.
2 SprewtLewder LAONDA - Bevis på att även noobs kan få tag på byar.

Inte så stor skillnad.
2 SprewtLewder 94.447
3 peter96 87.550

fast jag har bråkat med moral länge nu.
 

DeletedUser

Guest
1 peter96 Sprit - JAG ÄR FAKTISKT 13 ÅR INTE 12
2 SprewtLewder LAONDA - spelar i nit v7, verkar vara stabil spelare
3 Coolbestman TWE - Lite OBA men visa bra farmning, borde ha mycket trupper och kan växa bra.
4 White Angel Söt_Ni - Min respekt försvann när hon adlade 600p barbar som första by och detta har bara fortsätt
5 Styria DSA - okänd
6 Riggo LAONDA - Spelar i samma stam som sprewtlewder, har framtiden för sig, verkar vara en bra spelare.
7 kommunistspöket DSA - adlar bara inom sin 15*15 kommer att tappa farten snart.
8 Jägermeister Sprit - Detta är en parasit, har växt sig stark på att farma mina farms och levt i min skugga. När ska du lyckas göra nåt på egen hand?
9 Sparkling WOLF - okänd
10 Fidel Tistel - okänd
 

DeletedUser

Guest
Inte så stor skillnad.
2 SprewtLewder 94.447
3 peter96 87.550

fast jag har bråkat med moral länge nu.

Nej klart, men när du gjorde din post i början av världen och hade hur många LC som helst, då hade jag knappt börjat bygga några. :p Menade inte och säga att ditt kött var dåligt, du kommer nog ha förstaplatsen när som helst om inte moralen sätter käpparna i hjulet.
Jag själv kommer tyvärr falla som en sten i OBA ranken närmaste tiden :(
 

DeletedUser

Guest
Tack för att ni landade on topic igen. Letade efter gula och röda korten efter semestern. ;)
 

DeletedUser

Guest
Denna tråden har dött eller känns det som?

Här kommer ny uppdatering!

Rank Namn Stam Poäng Byar Genomsnittlig poäng per by
1 peter96 Sprit 56.780 12 4732 fortsatt rank 1
2 Riggo LAONDA 43.538 9 4838 vem är det?
3 Coolbestman TWAR-9 42.897 8 5362 jagar poäng?
4 kommunistspöket DSA 40.458 9 4495 bra OB
5 Styria DSA 39.712 8 4964 samma här
6 Sparkling WOLF 39.627 11 3602
7 Jägermeister Sprit 36.577 8 4572 sprit
8 White Angel Sprit 35.887 9 3987 sprit
10 V9 n00bz Sprit 33.344 9 3705 <- nykomling
 

DeletedUser

Guest
Han avgudar dig så mycket så du vart befodrad (degraderad) till både 8 och 9 :)
 

DeletedUser

Guest
1 peter96 Sprit 73.029 - adlar bra, fin spridning
2 Sparkling WOLF 60.121 - LOL 64% internadling eller barbnobling och 2228p genomsnitt på adlingarna, uppenbar nuube.
3 Styria DSA 52.903 - börjar få upp ett fint kluster. Två svaga adlingar - resten bra.
4 Coolbestman TWAR-9 52.675 - LOL.
5 Fidel Tistel 51.733 - Köttar på bra, adlat några pissbarbs.
6 kommunistspöket DSA 51.595 - två svaga adlingar, resten bra. gogo!
7 Riggo LAONDA 51.503 - bara fina adlingar. well done.
8 White Angel Sprit 46.716 - lite många gråbyar för min smak :/
9 Elmackinho DSA 43.110 - två mindre bra adlingar, resten fina.
10 Jägermeister Sprit 42.575 - 100% spelarbyar, bra kött.
 

DeletedUser

Guest
1 peter96 Sprit 73.029 - adlar bra, fin spridning
2 Sparkling WOLF 60.121 - LOL 64% internadling eller barbnobling och 2228p genomsnitt på adlingarna, uppenbar nuube.
3 Styria DSA 52.903 - börjar få upp ett fint kluster. Två svaga adlingar - resten bra.
4 Coolbestman TWAR-9 52.675 - LOL.
5 Fidel Tistel 51.733 - Köttar på bra, adlat några pissbarbs.
6 kommunistspöket DSA 51.595 - två svaga adlingar, resten bra. gogo!
7 Riggo LAONDA 51.503 - bara fina adlingar. well done.
8 White Angel Sprit 46.716 - lite många gråbyar för min smak :/
9 Elmackinho DSA 43.110 - två mindre bra adlingar, resten fina.
10 Jägermeister Sprit 42.575 - 100% spelarbyar, bra kött.

Att adla barbarbyar betyder väl inte att man är dålig spelare? utan att man vill säkra upp sitt område i vissa fall....
 

DeletedUser

Guest
Att adla barbarbyar betyder väl inte att man är dålig spelare? utan att man vill säkra upp sitt område i vissa fall....

barbaradling så är tidigt medför noob:p, säkra sitt område gör man inte förrens man har över 20 byar iaf.
 

DeletedUser

Guest
barbaradling så är tidigt medför noob:p, säkra sitt område gör man inte förrens man har över 20 byar iaf.

Då får man väl vara noob. :p inte hela världen för mig. Men går ju att kolla OBn också den säger kanske en del eller? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
barbaradling så är tidigt medför noob:p, säkra sitt område gör man inte förrens man har över 20 byar iaf.

coolt...finns det speciella "elit" regler...kan inte du vara söt och göra en lista på dem...jag vill så gärna veta.
 
Topp