Top 10 spelare

DeletedUser

Guest
1 NoNameBoy - Köttat hela K44 enasam. Frågan är hur lnge det håller. Hans def börjar sina har jag hört.
2 ViktoryViktor - Han lämna sin stam och nu kör han ensam. Kan han stå emot Sprits offensiv de har planerat i flera veckor nu? xO
3 sylle ville - Top 10s random ingen vet något, lever på internadlingar.
4 LinKan90 - Hög OBA och massa gråbyar runt hans stora kluster som bara är att ta.
5 Hampus aer farlig - SMs maskot som köttar på fint med bäst OBA, Han verkar "farlig", ryktet säger att han kör 90% off??
6 deadmemories - K45s stora spelare. Han har stått emot mycket den senaste tiden och jag tror vi snart kan se honom nollad.
7 Sourz Apple - Sprits KÖTTARE köttar allt som kommer ivägen. Men offet börjar ta sluta säger källor innanför stammen så kanske får vi se en tids uppbyggande här?
8 wheiler - Samma som rank 6 tror snart denna är borta från top10 och byarna försvinner en efter en.
9 luxardo - Sprits internadlare, lever på internadlingar och har mycket dålig OB, får vi se lite kött snart? xO
10 Bedarö Bitter - Sprits egen lilla defh*ra, en sådan som alla älskar att ha i stammen och alla hatar att möta.
 
Senast redigerad av en moderator:

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Och det vet du utav din egna erfarenheter eller? // Wallin016

jag är tydligen hans lilla spring pojke

Haha, ja, i början p-****r alla med sin pala, men efter någon vecka så visar det sig vilka som har gott om trupper att farma med. Så ja, det vet jag av mina egna erfarenheter.. Har varit med om många starter..

Värst va du var brysk idag.
 

Ung og pissed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha, ja, i början p-****r alla med sin pala, men efter någon vecka så visar det sig vilka som har gott om trupper att farma med. Så ja, det vet jag av mina egna erfarenheter.. Har varit med om många starter..

Värst va du var brysk idag.

Så du tror inte att man kan både ha mycket trupper samt rusha för stall? Att handlar om ens farmningar - är dom bra så kan man bygga mer. Du borde vetat detta med all din 'erfarenhet' ju? // Wallin016
 
Topp