TMNT stammarna!

DeletedUser

Guest
angående -ST- mergade vi med Swcw vilket jag tycker var ett litet misstag.
Och vi hade inte så stora problem med NoD även om dom "vann" kriget :)


On topic: Kan inte förstå vad alla har emot TMNT osv underbara farmbyar ;)
 

DeletedUser

Guest
Du har rätt hampus, vi borde klanka ner på andra top 15 stammar, där endast en till tre kommer vara kvar om 2 månader.

Inte för att vara elak, din inte inräknad.

Men iaf, tillbaka on topic, tror fortfarande att TMNT dör, antingen av sig själva eller att deras spelare tvingas göra något.
 

DeletedUser

Guest
Du har rätt hampus, vi borde klanka ner på andra top 15 stammar, där endast en till tre kommer vara kvar om 2 månader.

Inte för att vara elak, din inte inräknad.

Men iaf, tillbaka on topic, tror fortfarande att TMNT dör, antingen av sig själva eller att deras spelare tvingas göra något.

Jag kollade upp det hella och dem har ju som sagt tre st stamar med olika diplomater osv...Sen är två propfulla och varav två av dem inte är med på top stamarna konstigt?
Jag antar att det bara är tre massinvite stamar.
 

DeletedUser

Guest
-ST- hade 32 medlemmar innan vi mergade med Swcw och fd -ST3- blev senare den sista -ST- stammen på v3 -ST2- är dom ända som är kvar som svensk tiger stam. Jag vill vara där :(.

On Topic: Vonyx menar du v3?
 

DeletedUser

Guest
Jag kollade upp det hella och dem har ju som sagt tre st stamar med olika diplomater osv...Sen är två propfulla och varav två av dem inte är med på top stamarna konstigt?
Jag antar att det bara är tre massinvite stamar.

Vi tog de bästa från TMHT till TMNT för att förstärka oss som stam i början.
Men nu så tar vi inte emot mer. Då vi vill att de ska växa nu och försöka komma till topp 20.
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
Tror TMNT dör, likaså TMHT och TMWT. Det Tror jag för att det är familjestammar och som empiristerna hade sagt: Jag tappar ett glas i golvet. Det går i sönder. Då går det sönder nästa gång det händer igen!
 

DeletedUser

Guest
Tror TMNT dör, likaså TMHT och TMWT. Det Tror jag för att det är familjestammar och som empiristerna hade sagt: Jag tappar ett glas i golvet. Det går i sönder. Då går det sönder nästa gång det händer igen!

Men vem säger att familje stamar inte kan lyckas då?
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
Men vem säger att familje stamar inte kan lyckas då?

Jag var ironisk i mitt tidigare inlägg.

Säger detsamma. Gillar spelare som tror så mycket. De tror så mycket att de nästan vet. Beröm till dem.


"Tror TMNT dör, likaså TMHT och TMWT. Det Tror jag för att det är familjestammar och som empiristerna hade sagt: Jag tappar ett glas i golvet. Det går i sönder. Då går det sönder nästa gång det händer igen! "




Ledare TMNT
 
Senast ändrad:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Varför skapa såna här trådar när det finns en där man kan kommentera top 20 stammar? Blir irriterad, det är inte konstigt att ni blir betraktade som en fail-stam..
 

DeletedUser

Guest
Kan det vara så att alla dessa "vad tror ni om ***** stammen/stammarna" är till stor del " vad var det jag sa trådar" ?

iofs inget ont om trådarna blir jue något att skriva om för folk innan alla krig , intriger , mergar kommer
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kollade upp det hella och dem har ju som sagt tre st stamar med olika diplomater osv...Sen är två propfulla och varav två av dem inte är med på top stamarna konstigt?
Jag antar att det bara är tre massinvite stamar.


Nä vi betalar faktiskt alla i vår stam.
- Är du fattig? Har du ont om pengar? Sök till TMNT
TMNT- Din inkomstkälla i cyberspace!
 

DeletedUser

Guest
är bara en spelare längst ner på listan va TMNT spelare:D
men tror inte att alla 3 stammarna kommer hålla vi sparar väll alla som överlever första adlarna i en stam:)
 
Topp