TMNT stammarna!

DeletedUser

Guest
offtopic.gif



haha, Där har du såå fel :) hihihih

Upp till bevis :)
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
hahaha okeej:p
Men det tror jag inte, det va en tid innan då vi gick ner till typ rank 6 tror jag?
Sedan så kämpade vi uppåt till andra plats, nu så ligger vi i 3:e :)

Fasen vad ni kämpade!
Måste svidit i fingret på eran rekryterare efter att ha bjudit in så många personer.
 

extinct

New Member
Reaktionspoäng
0
TMNT har en chans att komma någon vart...
OM de avvecklar sina s.k. understammar.
 

extinct

New Member
Reaktionspoäng
0
tvärtom, dåliga spelare klarar sig bättre i stora antal, du borde gå med dom då du inte verkar ha koll på TW precis.

Har vi inte sett tillräckligt många understammar som bytt sida mitt under rådande krig mot motståndare, har vi inte sett tillräckligt många misslyckanden?

Men visst du har en poäng.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Har vi inte sett tillräckligt många understammar som bytt sida mitt under rådande krig mot motståndare, har vi inte sett tillräckligt många misslyckanden?

Men visst du har en poäng.

Vi kommer inte misslyckas, visst kan hända att man blir adlad i framtiden. Men vi kommer hålla ihopp, vi kommer kriga tills vi dör. Vi ska bli de som lyckas :)
 

DeletedUser

Guest
Vaad tror ni om Ninjas? Tror ni vi kommer komma något vart eller
vad säger ni? Just nu så gick vi ner i rank till 3:e plats :)
Men det är inget man oroa sig för, då det bara är början!

Familjen består av
TMNT
TMHT
TMWT

allvarlig.

tror jag ni kommer klara er bra om ni går ner till en stam med de fläst offenciva spelarna i.

och sen att ni ligger närma varandra.

men starta en tråd där ni vill höra hur bra ni är det är ganska osmart.

1. ni framstår dom egoister.

2. det är bra sätt att skaffa sig fiender på för du kommenterar varje ngatift inlägg med "det är fel" eller "det tror inte jag".

Tips: om du vill höra andra åsikter så läse de sakerna du har citerat.

MvH/ Ofol
 

DeletedUser

Guest
allvarlig.

tror jag ni kommer klara er bra om ni går ner till en stam med de fläst offenciva spelarna i.

och sen att ni ligger närma varandra.

men starta en tråd där ni vill höra hur bra ni är det är ganska osmart.

1. ni framstår dom egoister.

2. det är bra sätt att skaffa sig fiender på för du kommenterar varje ngatift inlägg med "det är fel" eller "det tror inte jag".

Tips: om du vill höra andra åsikter så läse de sakerna du har citerat.

MvH/ Ofol

Jag startade denna tråden av egen vilja.
Då jag ville se vad andra tycker om våran stam, då man inte har hört så mycket/läst.

Men men, VadSkaManGöra.

Btw vad menar du med

''tror jag ni kommer klara er bra om ni går ner till en stam med de fläst offenciva spelarna i.''
 

DeletedUser

Guest
Jag startade denna tråden av egen vilja.
Då jag ville se vad andra tycker om våran stam, då man inte har hört så mycket/läst.

Men men, VadSkaManGöra.

Btw vad menar du med

''tror jag ni kommer klara er bra om ni går ner till en stam med de fläst offenciva spelarna i.''

de spelaran som har finn ballance mellan Poäng och OBA poäng.

Man ska vara offenciv så man får fler resursor. om man anfaller så mycket så man förlorar för mycket så kommer man losa.

men om man bara är deffenciv så kommer de mer offenciva spelarna "Nooble you down."
 

DeletedUser

Guest
Kalla er inte Ninjas då ni verkligen inte har något med oss Ninjor att göra.

Luktar fail, som alla andra familjestammar.
 

DeletedUser

Guest
fast o andra sidan har många stammar överlevt länge just pga massinvite istället för att sattsa på duktiga spelare.. tex nwcw, st, mr osv

men o andra sidan har familjestammar gått under ibland när några hårda grabbar gett sig på dem :p

så er framtid hänger nog mest på vad stammar som lego, g/s, raw!, arwen väljer att göra.. kör de på varan har ni nog en rätt bra chans o kan eventuellt bli deff**** åt nån av dem(?) men går de på er blir de nog sköldpaddsoppa =)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Vaad tror ni om Ninjas? Tror ni vi kommer komma något vart eller
vad säger ni? Just nu så gick vi ner i rank till 3:e plats :)
Men det är inget man oroa sig för, då det bara är början!

Familjen består av
TMNT
TMHT
TMWT



Nej. Du får inte kalla din stam för Ninjas.

Kalla den för turtles istället.

INGET Ninjas för eran del. När du säger saker om din stam så säger du i framtiden Turtles och INTE Ninjas. Capish?


FAILURE PÅ ERAN STAM!
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
fast o andra sidan har många stammar överlevt länge just pga massinvite istället för att sattsa på duktiga spelare.. tex nwcw, st, mr osv

men o andra sidan har familjestammar gått under ibland när några hårda grabbar gett sig på dem :p

så er framtid hänger nog mest på vad stammar som lego, g/s, raw!, arwen väljer att göra.. kör de på varan har ni nog en rätt bra chans o kan eventuellt bli deff**** åt nån av dem(?) men går de på er blir de nog sköldpaddsoppa =)

sist jag kollade gick det inte bra för mr/st.
 

DeletedUser

Guest
fast o andra sidan har många stammar överlevt länge just pga massinvite istället för att sattsa på duktiga spelare.. tex nwcw, st, mr osv


Det jag vet om MR är att dem inte gorde massinvite :/ dem spelade som folk och kan spelet bra så hacka inte på dem, dem har inte ens med saken att göra.
Förlåt för off-topic.
 

DeletedUser

Guest
Det jag vet om MR är att dem inte gorde massinvite :/ dem spelade som folk och kan spelet bra så hacka inte på dem, dem har inte ens med saken att göra.
Förlåt för off-topic.

lol

kollade du någonsin upp hur MR spelade i starten.
visst de kan vara väl vara okej nu men de startade 4 akademi stammar och massrekyterade att de överlevde tills nu var mer tur än något annat att de bättre stammarna brydde sig inte om dem, samma sak gäller alla andra massstammer jag sett på .se. Om de råkar ut i krig under de första 6 månaderna så är de körda.

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=1092 första kriget som MR förklarade. MR+DO vs en stam en tiondel av deras storlek och de hade stora svårigheter, särskilt med tanke på att stammen i fråga hade spelat tw i 6 veckor totalt och var totala noobs.

sorry för off topic.


om tmnt slipper att råka i krig mot någon bättre stam under tiden de rensar ut sämre spelarna och lär sig själva grunderna i tw så kan du gå långt. Men om de blir anfallen av någon tidigt kommer de gå under.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Hmmmmmmmmmmmm

fast o andra sidan har många stammar överlevt länge just pga massinvite istället för att sattsa på duktiga spelare.. tex nwcw, st, mr osv

men o andra sidan har familjestammar gått under ibland när några hårda grabbar gett sig på dem :p

så er framtid hänger nog mest på vad stammar som lego, g/s, raw!, arwen väljer att göra.. kör de på varan har ni nog en rätt bra chans o kan eventuellt bli deff**** åt nån av dem(?) men går de på er blir de nog sköldpaddsoppa =)

Orke, din gamle kämpe. Vad jag vet så är inte alla ST stammar massinvite. I värld 3 så är det väl ni som har blivit det nu, om jag inte ser fel. Men du har ju slutat där, så du skall inte beskyllas för nåt du inte har att göra med.
Men -ST2- är ingen "massinvite" stam.

Sen skall du inte dra in G/S i ditt funderande över framtiden. Vi är en fredlig stam som gillar att kramas och spela Sim City, men de andra du nämner är nog mer maktlystna, och kommer att rensa ut i K55//Cribba
 

DeletedUser

Guest
Trist att ni ska köra simcity cribba55 annars hade ni ju haft en chans o visa vad ni lärt er på v3 nu. Iofs tror jag inte att ni kommer köra simcity men det är rätt image nu i början =)
 
Topp