TLS vs .Xi.

DeletedUser

Guest
Det här kriger förvånar mig eftersom TLS är ungefär en femtedel så stor som XI och leder trots det på poäng. Det var inte vad jag väntade mig när denna tråden startades. Som utomstående betraktare måste jag berömma TLS för ett bra jobb!

Och ytterligare en eloge får ni i TLS för att ni håller er ifrån att håna motståndarna på en låg nivå.

Detta sagt utan att ta parti för någon sida i kriget. Men det är alltid kul och se om David kan slå Goliat.
 

DeletedUser

Guest
Det här kriger förvånar mig eftersom TLS är ungefär en femtedel så stor som XI och leder trots det på poäng. Det var inte vad jag väntade mig när denna tråden startades. Som utomstående betraktare måste jag berömma TLS för ett bra jobb!

Och ytterligare en eloge får ni i TLS för att ni håller er ifrån att håna motståndarna på en låg nivå.

Detta sagt utan att ta parti för någon sida i kriget. Men det är alltid kul och se om David kan slå Goliat.


Det är faktiskt TLS-spelarna själva som sitter och skryter och ha sig i tråden, till och med en TLS-spelare självt som erkänner detta:

Skäms lite nu efter cirka en halvtimmas läsning på denna tråd.

Tragiskt att se hur mycket pajkastning som försiggår här. Vill nu att samtliga TLS spelare slutar med detta, trodde faktiskt att ni visste bättre!



Tycker det är starkt av honom att säga detta.
 

DeletedUser

Guest
Inte?... Är det alla era hårda och tuffa ord på forumet eller?

Kallar ju inte detta för krig direkt, snarare ett rop på lite uppmärksamhet.. då ni enligt TWstats har failat på alla andra världar där TLS finns/funnits..

OK nu måste jag komma in och skriva. För din information så har TLS funnits på 1 värld innan denna,

Värld 5, Sen fick vi otrevligt besök av en annan som skapade TLS stammar överallt.

Först ville han skapa en akademi till oss på värld 5 då vi sa nej så skapade han olika TLS stammar på värld 5, TLS. med mera.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
OK nu måste jag komma in och skriva. För din information så har TLS funnits på 1 värld innan denna,

Värld 5, Sen fick vi otrevligt besök av en annan som skapade TLS stammar överallt.

Först ville han skapa en akademi till oss på värld 5 då vi sa nej så skapade han olika TLS stammar på värld 5, TLS. med mera.

Möjligt men enligt TWstats, som jag också i tidigare inlägg använt som källa är det TLS rakt av, förutom en där det rä småbokstäver..

http://www.twstats.se/index.php?page=search&name=TLS&type=tribe
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Möjligt men enligt TWstats, som jag också i tidigare inlägg använt som källa är det TLS rakt av, förutom en där det rä småbokstäver..

http://www.twstats.se/index.php?page=search

En sida, som källhänvisning, som är helt tomt och backar upp med fakta det du påstår, starkt jobbat.
Det som presenteras som fakta visas nu bara vara tomt som ett luftslott.

Att du själv la upp det får stå dina handlingar men visar för mig vad som finns tillhands att uppvisa som fakta från din sida.
 

DeletedUser

Guest
TLS har endast funnits på värld 5 och värld 8..

I alla fall om man ser till regin med mig, floonky och al-gouthi som ledare.

Ni får själva tolka TW-Stats och dra era egna slutsatser om ni vill, men TLS har som sagt bara funnits i V5 och V8
 

DeletedUser

Guest
Möjligt men enligt TWstats, som jag också i tidigare inlägg använt som källa är det TLS rakt av, förutom en där det rä småbokstäver..

http://www.twstats.se/index.php?page=search&name=TLS&type=tribe

Jo men man kan inte lita helt på TWstats där. Jag kan skapa .XI. på värld 1 upp till 8 och sen lämna så ser det ut precis som det gör för oss.

Så man kan inte lita helt på vad det står. Ville bara förtydliga detta, så citera inte från TwStatsen att vi har förlorat på alla dom andra världarna,
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Försökte du förklara för dem att statsen ligger kvar även om ni byter namn? Eller gav du upp helt och bara höll med för sammanhållningen skull? :p

Mjo, det var ju planer på att skapa en helt ny stam för att dölja vår förlust, men det röstades inte igenom :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vad bytade ni till...? Jag slutade på v8 för nån vecka sen så... ^^
 

DeletedUser

Guest
.XI. Jobbar ju i mönster, tar ner stam för stam, vore bra om alla sammarbetade för att få ner busarna.


//Skogsmullen
 

DeletedUser

Guest
ja komigen nu! Fler stammar måste hjälpas åt att ta ner xi innan de tar över hela v8 ;)
 
Topp