TLS vs .Xi.

DeletedUser

Guest
.XI. tar detta som en expansion (de tar det när de känner för det :) medan TLS tar det helt seriöst och påstår att det är krig ^^

.XI. leker med TLS bara

När .XI. tar detta som krig, då blir det nog skillnad =)

Att inte kalla det krig är fel, och du som inte verkar ha särskilt mycket insyn kanske inte bör uttala dig om en situaion du inte vet så mycket om.

Jag skulle inte vilja säga att .XI. tar det lugnt, jag har fått flera hundra attacker på mig och det kommer rens och adlar lite titt som tätt just nu, och har hittills förlorat en by.

Sen kanske .XI. leker med oss, visst det hade nog vi också räknat med, men att inte påstå att det är krig vore fel, och efter detta krig kommer säkerligen .XI. att stå som vinnare, men de lär vara rejält försvagade offensivt i varje fall.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
ja kalla det vad du vill. Fred är det i alla fall inte.


Inte?... Är det alla era hårda och tuffa ord på forumet eller?

Kallar ju inte detta för krig direkt, snarare ett rop på lite uppmärksamhet.. då ni enligt TWstats har failat på alla andra världar där TLS finns/funnits...

Men visst kalla era hårda ord för krig om du vill... fast det är väl bara en kompensation för eran brist på offensiva enheter och spelkunskap?
 

DeletedUser

Guest
jag försöker inte vara "tuff" jag säger bara som det är. okej om du inte vill kalla det krig men du måste väll ändå erkänna att fred är det inte


ni kan hålla på att håna oss så mycket ni vill men ingen tjänar på det
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
jag försöker inte vara "tuff" jag säger bara som det är. okej om du inte vill kalla det krig men du måste väll ändå erkänna att fred är det inte


ni kan hålla på att håna oss så mycket ni vill men ingen tjänar på det

har vi hånat er?? isf på vilket sätt??
 

DeletedUser

Guest
känns bara som det är en del smuttskastning mot tls + det känns som det cirkulerar mycket ironi här, men rätta mig om jag har fel.
 

DeletedUser

Guest
Men gör det till riktigt krig då XI.
Än att bara hålla på att snacka att det inte är ett riktigt krig, visa vad ni går för istället!
 

DeletedUser

Guest
jao kryddat med kommentarer så som:

"Kallar ju inte detta för krig direkt, snarare ett rop på lite uppmärksamhet.. då ni enligt TWstats har failat på alla andra världar där TLS finns/funnits...
Men visst kalla era hårda ord för krig om du vill... fast det är väl bara en kompensation för eran brist på offensiva enheter och spelkunskap?"

".XI. leker med TLS bara
När .XI. tar detta som krig, då blir det nog skillnad =)"

"btw stort fail på dig ricke.... du är ute och cyklar med stödhjul just nu..."
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
jao kryddat med kommentarer så som:

"Kallar ju inte detta för krig direkt, snarare ett rop på lite uppmärksamhet.. då ni enligt TWstats har failat på alla andra världar där TLS finns/funnits...
Men visst kalla era hårda ord för krig om du vill... fast det är väl bara en kompensation för eran brist på offensiva enheter och spelkunskap?"

".XI. leker med TLS bara
När .XI. tar detta som krig, då blir det nog skillnad =)"

"btw stort fail på dig ricke.... du är ute och cyklar med stödhjul just nu..."

asså helt ärligt vad trodde ni egentligen?? inte skulle folk gå ner på knä o säga att ni e bäst när ni anfaller med defftrupper ^^ de e ni själva som har valt att befinna er i denna situationen..

och med tanke på er storlek med jämnfört med oss så tar vi den tiden vi beöver på oss då vi inte ser detta så seriöst, de e ni som valt att "kriga" emot oss så de e ju ni som ska visa att de e krig o inte vi, vi kanske bara väljer att försvara oss o ta de vi vill när vi väl vill de o inte gör de mer än så..
 

DeletedUser

Guest
asså helt ärligt vad trodde ni egentligen?? inte skulle folk gå ner på knä o säga att ni e bäst när ni anfaller med defftrupper ^^ de e ni själva som har valt att befinna er i denna situationen..

och med tanke på er storlek med jämnfört med oss så tar vi den tiden vi beöver på oss då vi inte ser detta så seriöst, de e ni som valt att "kriga" emot oss så de e ju ni som ska visa att de e krig o inte vi, vi kanske bara väljer att försvara oss o ta de vi vill när vi väl vill de o inte gör de mer än så..

lelle vän, du frågade "har vi hånat er?? isf på vilket sätt??" jag bara svara på frågan.

Och vad jag har hört så va det ni som började anfalla oss.

Och en sak till om inte detta är ett krig så borde den här tråden inte existera... så kan någon admin ta bort?
 

DeletedUser

Guest
asså helt ärligt vad trodde ni egentligen?? inte skulle folk gå ner på knä o säga att ni e bäst när ni anfaller med defftrupper ^^ de e ni själva som har valt att befinna er i denna situationen..

och med tanke på er storlek med jämnfört med oss så tar vi den tiden vi beöver på oss då vi inte ser detta så seriöst, de e ni som valt att "kriga" emot oss så de e ju ni som ska visa att de e krig o inte vi, vi kanske bara väljer att försvara oss o ta de vi vill när vi väl vill de o inte gör de mer än så..

Det var ni som startade med att ha oss som fiende på kartan sen började ni anfalla oss också, så det är inte vi som har startat "kriget". Om ni inte vill kalla det krig så kan vi lika gärna lägga ner allt och sluta anfalla varandra för vi kommer ändå ingen vart med det här.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Allt började med rykten, rykten som sade att "elitstammen" .Xi. med deras allierade vid sin sida skulle ge sig på oss.
Sedan fick man tydlig information på att .Xi. valt att skriva upp oss som fiender på deras diplomati lista.
Sedan påbörjades deras attacker riktandes mot oss i TLS.
Försök till kontakt med ett antal av .Xi.'s medlemmar har tagits, fick man ett svar var det dock ett väldigt negativt sådant.

Då vi inte fått någon krigsförklaring ännu, valde vi att lägga upp det här själva. Antar att de ser oss som en för liten och värdelös stam för att överhuvudtaget ge oss en förklaring. :(

TLS kommer nu, med alla dess medel vi kan finna, att strida mot dessa skrytsamma och i poäng överlägsna spelare från .Xi. De gav oss inte längre något val. Deras alltför många fientliga handlingar måste nu motverkas!

Det råder antagligen inga tvivel om att .Xi. här står som tunga favoriter hos övriga spelare & stammar.
Trots vår underlägsenhet kommer vi dock inte att ge upp förrän sista blodsdroppen är nådd, och vi strävar nu efter ett K55 HELT FRITT från .Xi. Lyckas vi så lyckas vi, lyckas vi inte så är det bara för oss att acceptera.

Som ni kanske vet så är stammen TLS vana att hamna i underläge, samt att slåss mot betydligt större stammar än oss själva.

Det var allt för oss, förutom att vi även vill önska .Xi. lycka till med att invadera Kontinent 55.


Vi är The Lost Souls:
"Vi räds inte döden då våra själar redan är förlorade!"



Mvh,
Floonky & resterande ledningen TLS

Det var ni som startade med att ha oss som fiende på kartan sen började ni anfalla oss också, så det är inte vi som har startat "kriget". Om ni inte vill kalla det krig så kan vi lika gärna lägga ner allt och sluta anfalla varandra för vi kommer ändå ingen vart med det här.


Ja Floonky spelar då fan inte i .XI. i alla fall.

Oj, "resterande ledning i TLS".

Nej men ricke då...
 

DeletedUser

Guest
Ja Floonky spelar då fan inte i .XI. i alla fall.

Oj, "resterande ledning i TLS".

Nej men ricke då...


ööh vad i hela friden snackar du om?

Det va xi som började attackera oss oprovocerat utan att visa en skriftlig krigsförklaring så då fick tls göra det istället, är det då tls som startade kriget?
 
Senast redigerad av en moderator:

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
vi lägger nog inte ner "kriget" de e ju så kul att få lite billig obd från er ju =) och lilla ricke vad våra s k spioner sagt till er kan ju omöjligt stämma om ni nu tror att vi ens planerade på att anfalla er, din ledare vet vad som har skett så ta o fråga han ist för att komma med fel info här...
 

DeletedUser

Guest
Men försök inte att prata bort er hela tiden, säg sanningen istället!
Jag pratar med mina ledare hela tiden så jag vet nog vad den rätta information är.
Jag orkar inte hålla på att diskutera såna här saker, vet ändå att alla är imot mig så det är nog bäst att sluta skriva saker här för alla bara kritiserar allt som jag säger!
Mina sista ord är: Vinn TLS och visa att ni inte är så värdelösa som folk säger!
(vill helst att ingen kritiserar det här också för jag kommer ändå inte läsa detta forumen igen, känns bara meningslöst)
 
Topp