TKOTRT vs -STA-

DeletedUser

Guest
Andreapirlo, om vi då ska se det hela i ett helhetsperspektiv borde vi kanske kolla under en liten längre tid. Staplarna ser fina ut på dina men kollar man på faktan så står det 8 byar i skillnad, vilket inte är sååå mkt... Sen för att göra saken mer rättvis bör man ta med alla sina systerstammar.

Något åt detta hållet.

Side 1: --ST-- -STA-

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5 TEMPEL TEMPE2 TEMPE3 TEMPE4 SoS

Timeframe: Sista 3 m�naderna

Totala er�vringar:

Sida 1: 4,140
Sida 2: 6,587
Skillnad: 2,447

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 449
Sida 2: 364
Skillnad: 85

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 22,905,451
Sida 2: 23,891,017
Skillnad: 985,566

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,740,776
Sida 2: 3,058,168
Skillnad: 682,608

image.php



Så nu har vi lite mer rättvis statistik att gå efter i min mening...
 

DeletedUser

Guest
Andreapirlo, om vi då ska se det hela i ett helhetsperspektiv borde vi kanske kolla under en liten längre tid. Staplarna ser fina ut på dina men kollar man på faktan så står det 8 byar i skillnad, vilket inte är sååå mkt... Sen för att göra saken mer rättvis bör man ta med alla sina systerstammar.

Så nu har vi lite mer rättvis statistik att gå efter i min mening...

För att säga en sak så är SoS inte vår systerstam, de var det när det var en Tempel stam men är det inte nu längre.
Tempelstammarna är väl inte med offensivt? :/ Eller jag kanske tar fel.

Jag vet att ni leder den totala, men det jag ville visa med det jag postade var det här:

HAHA.
För det blir sämre stats för er och mer byar för dom ?
Oj, så långt tänkte vi inte här ;o

Jaa, det blir det i vilket fall som helst dock.. Bara ni får sämre stats.. gash ;o

Jag fick det till att n3apower trodde/"visste" att ni fortsätter att utöka er ledning. Jag ville motbevisa det.
85 byar är det nu. För någon vecka sen var det väl 115 eller något sånt. Avståndet minskar ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej det var så du tänkte, men N3apower har jui fortfarande rätt?

I slutändan blir det ju bättre för oss.

Det är sant att avståndet krympt dock men det är bara tillfälligt tror jag! ;)
 

DeletedUser

Guest
N3apower har rätt men åt fel håll :p
Mer byar för TKOTRT och 20 :)

Vi kanske ska komma överrens om att inte vara överrens om vem som vinner? ;)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Fjolliver. nämen tjeena ;)

Ehm.. Andrea lilla..
Jag vill bara säga såhär.. Dom sitter nog och planerar hur dom ska fler byar av er nu när ni "tar så många" ..
ST verkar hålla emot rätt bra endå för att ha på sig "legenderna" och jaa, er ^^
 

DeletedUser

Guest
Fjolliver. nämen tjeena ;)

Ehm.. Andrea lilla..
Jag vill bara säga såhär.. Dom sitter nog och planerar hur dom ska fler byar av er nu när ni "tar så många" ..
ST verkar hålla emot rätt bra endå för att ha på sig "legenderna" och jaa, er ^^

Varför tar det så lång tid då? Det borde gå ganska snabbt att planera en offensiv mot oss iom att vi är så kassa...
Vi är ju så jättedåliga och ändå förlorar dem byar mot oss. Är man en underlägsen stam, så som vi är, så borde den stammen inte ta en enda by. Eller?
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Har jag nämt någon gång att ni är dåliga ? ;o
Ehm nej ? ;o
Rätt roligt endå.. och ni har ju "ungefär" samma poäng med alla TKOTRT stammar som ST stammarna.. Skiljer 9 mille right ? Endå rätt mycket poäng ^^
Men Tempel då ?
(om dom nu heter så?)
 

DeletedUser

Guest
Har jag nämt någon gång att ni är dåliga ? ;o
Ehm nej ? ;o
Rätt roligt endå.. och ni har ju "ungefär" samma poäng med alla TKOTRT stammar som ST stammarna.. Skiljer 9 mille right ? Endå rätt mycket poäng ^^
Men Tempel då ?
(om dom nu heter så?)

Jag fick det till att du tyckte vi var dåliga tack vare dina kommentarer här och speciellt denna "och jaa, er ^^". Det fick jag till att vi inte var speciellt bra. Men jag kanske tog fel :)

Nu skiljer det 9 miljoner, innan kriget var det bara 3 eller 4 tror jag.
Tog inte med Tempel iom att de nästan bara deffar.
Skulle jag tagit med dem kunde jag lika gärna räknat med alla stammar som deffar upp ST.
 

DeletedUser

Guest
Litar du inte på mig? :( ^^


Tidigare nämnt är enskilda Yaksare.

Hela stammar som gör det är OR familjen dvs OR, OR2, OR3 och OR4.

De har 2.922.340+1.659.159+758.462+164.626=5.504.587 poäng.
Kanske inte så mycket men iaf :)

Jag har för mig (inte säker) att det var en till stamfamilj men jag kommer inte ihåg vilken det var. Ska ta reda på vem det är om det finns någon stam till :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att många ST & STA spelare börjar ge upp? Några kommentarer till det?
 

GeneralP

New Member
Reaktionspoäng
0
Yaks kommer nu att gå in på ST & STA sida i det pågående kriget mot TKOTRT+systerstammar
 

DeletedUser

Guest
Va? :O

Det var väl ni som skulle ligga utanför om jag hade fattat det rätt? :/

Kul detta :) Då kanske vi blir mer pressade snart, just nu är det mest enskilda ST spelare som fightas.
 

DeletedUser

Guest
Ni räknas inte än :p

Ni ligger för långt bort från vårat mainområde.
 
Topp